Тоқу өнері

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Тоқу өнері

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар тоқыма өнерінің тарихын және оның мәдени маңызын түсінді
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

6-сынып

Сабақтың тақырыбы: тоқу өнері ілмекпен тоқу


Бөлім: Сәндік қолданбалы өнер

Педагогтың аты-жөні: Тубелбаева Индираа

Күні:

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тоқу өнері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

6.1.1.1 – тоқыма өнерінің тарихын және оның мәдени маңызын түсіндіру
6.2.1.1 – ілмекпен тоқу техникасын қолдану арқылы қарапайым бұйымдар жасау
6.3.1.1 – тоқу өнерінде қолданылатын материалдар мен құралдарды сипаттау

Сабақ мақсаты

тоқыма өнерінің тарихын және мәдени маңызын түсіндіреді
ілмекпен тоқу техникасын қолданып, қарапайым бұйым жасайды
тоқу өнерінде қолданылатын материалдар мен құралдарды сипаттайды

Құндылықтарға баулу

Оқушыларға ұлттық мәдениеттің маңызын түсіндіру, шығармашылық қабілеттерін дамыту, еңбекқорлыққа баулу.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

ЖИ құралдары

Questgen, Quizrise - Викторина генераторы: таңдамалы жауаптар (МСҚ), «Ақиқат/Жалған», «Бос орындарды толтыр», жиі қойылатын сұрақтар (FAQ) - https://www.questgen.ai/ https://www.quizrise.com/

Бағалау критерийлері

Тоқыма өнерінің тарихын түсіндіре алады.
✓ Ілмекпен тоқу техникасын қолдана алады.
✓ Тоқу өнерінде қолданылатын материалдар мен құралдарды сипаттай алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар «тоқу», «ілмек», «материалдар» сияқты терминдермен танысып, оларды өз жұмыстарында қолдана алады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

қолдану.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)

Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- сыныпты түгелдеу;
- оқушылардың назарын аударту;
- топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Тоқыма өнерінің тарихы туралы қысқаша әңгімелеу;
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.

Компьютер, проектор, презентация.
Educaplay - Ойын түріндегі жаттығулар мен тапсырмалар жасау платформасы - https://www.educaplay.com/

Сабақтың ортасы (30 минут), Жаңа сабақ

Мәтінмен жұмыс
Тоқыма өнерінің тарихы (5 минут)

Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.

Топ динамикасы, қорытындының сапасы.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Adaptemy, Smartsparrow - Оқушылардың жауаптарын немесе әсерлерін талдай отырып, нақты нәтижелерді көрсетеді - https://www.adaptemy.com/ https://www.smartsparrow.com/

1-тапсырма
Ілмекпен тоқудың негіздері (5 минут)
Оқушыларға ілмекпен тоқудың негізгі элементтерін көрсету.
Дескриптор:
- Ілмекпен тоқудың негізгі элементтерін түсіну;
- Ілмекпен тоқудың техникасын қолдану.

Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.

ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен бағалау.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
PrepAI, Teachology, ChatGPT - Емтихан материалдарын әзірлеуге арналған платформалар - https://www.prepai.io/ https://www.teachology.ai/ https://chatgpt.com/

2-тапсырма
Тоқу құралдарын сипаттау (7 минут)
Оқушыларға тоқу құралдарының түрлерін көрсету және сипаттау.
Дескриптор:
- Тоқу құралдарының түрлерін анықтау;
- Әр құралдың функциясын түсіндіру.

Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.

ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Explainlikeimfive - Күрделі материалды қарапайым тілмен түсіндіретін платформа - https://domore.ai/

3-тапсырма
Қарапайым бұйым жасау (8 минут)
Оқушыларға ілмекпен тоқу арқылы қарапайым бұйым жасау тапсырмасы беріледі.
Дескриптор:
- Бұйымның дизайнын жасау;
- Ілмекпен тоқу арқылы бұйымды жасау;
- Дайын бұйымды көрсету.

Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.

ҚБ «Ең үздік жауап» әдісімен бағалау.

Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Tome, Gamma, Slidebean - Презентациялар жасауға арналған платформалар - https://tome.app/ https://gamma.app/ https://slidebean.com

Сабақтың соңы (5 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс

Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды

Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.

Кері байланыстың бар екендігі.



Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.

Оқушылар үй жұмысын орындайды.

Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.11.2025
36
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі