Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
Шаттық
шеңбері
Психологиялық ахуал
орнату.
Партадағы жүрекше суретін
алу.
Парақшаданы әріп бойынша
жігерлі сөз айту.
Ш, І
Үй тапсырамасына арналған
сұрақтар learningapps.org платформасы арқылы
сұралады.
Сурет арқылы жаңа
тақырып ашылады, оқумақсаты айқындалады.
|
Оқушылар паратадан жүрекше
суретін алады, шеңбер құрады, парақшадагы әріп бойынша жігер сөз
айтады.
Оқушылар телефон арқылы
тапсырма орындайды.
Оқушылар сурет арқылы ой
түйеді.
|
Сабақ барысында оқушылар өзін
өзі бағалайды, әр тапсырмаға берілген ұпай санын жинау арқылы,
жалпы ұпай санына қарай бағаланады.
Үй тапсырамасына екі ұпай
беріледі.
|
Жүрекше
парақшалар
https://learningapps.org/watch?v=pvrjubspk23
|
Сабақтың ортасы
|
Мұғалім жаңа тақырыппен
таныстырады.
1 –
тапсырма.
«Сырласу» әдісі/ топтық
жұмыс
Топтарға сұрақ жазылған парақ
беріледі. Әр топ өздеріне арналған сұраққа жауап береді, қарсы топ
олардың жауаптары арқылы қосымша сұрақтың жауабын
бейнелейді.
Дескриптор:
Тоқу өнерін
біледі;
Тоқу өнерінің түрлерін
ажыратады.
2 –
тапсырма.
«Көрде, түсін, қайтала» әдісі
/жеке жұмыс
-
Бейнекөріністен тоқу
техникасын айқындайды.
-
Тоқу құралдарын
таңдайды.
-
Тоқу құралдарын пайдалану
қауіпсіздігін айтады
-
Тоқу әдісі бойынша бұйым
тоқиды.
Дескриптор:
Тоқу техникасы мен тәсілін
ажыратады;
Тоқу құралдарын
біледі;
Тоқу техникасын
қолданады.
Сергіту
сәті:
«Мақал мәтел»
айдары
1. «Мың рет естігенше, бір рет
көр».
2.
«Ісмердің жұмысы, бізіне
мәлім».
3. «Білмесең «анықтамадан»
сұра».
4. «Күлсең ескірген бұйымға
күл»
5. «Бізден қорыққан
бұйым тоқымас»
|
Мұғалімді
тыңдайды.
Оқушылар таратпа
парақтағы сұрақтарға жауап береді. Жауабын баяндайды, қарсы топ
сұрақтың жауабына қарай бейнелейді.
Оқушылар бейнекөрініске
қарап тоқу техникасы арқылы бұйым тоқиды.
|
Топтық жұмысқа екі ұпай
беріледі
Жеке жұмыс барысында
әрбір дескрипторға бір ұпайдан беріледі.
|
Сұрақ жазылған
парақшалар
Тоқу
құралдары
|
Сабақтың соңы
|
«Көрме көркемі» топтық
жұмыс
Оқушылар қарапшадағы
сыйлықтарды алады. Топтаса отырып ойыншықты қолдану саласы бойынша,
құрылымы бойынша, тоқу техникасы бойынша
сипаттайды.
Дескриптор:
Тоқу өнері мен тоқу
техникаларын өмірде қолдана алады
«Шыңға жету» кері байланыс
|
Оқушылар топтаса отырып
сыйлық таңдап алады, алынған сыйлықтары бойынша сыйлықтың тоқылу
техникасын, өмірде қолдану саласын айтады.
Оқушылар шыңның суретін
толықтыра отырып сабаққа кері байланыс береді.
|
Оқушылардың жауаптарына
қарай үш ұпай беріледі
Сабақ соңында бағалау сызғышының толықтырылуына қарай
бағаланады
|
тоқылған
бұйымдар
Шыңның суреті
|