Материалдар / Тоқу өнері. Ілмек бізбен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тоқу өнері. Ілмек бізбен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Тоқу өнері. Ілмек бізбен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары 6 сынып ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2023
239
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Бөлім

Сәндік қолданбалы өнер

Мектеп


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сыныбы: 6


Сабақтың тақырыбы:

Тоқу өнері. Ілмек бізбен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.1.2.1 – Әлем және ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнермен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету.

Сабақтың мақсаты:

Әлемдік және қазақтың ұлттық мәдениеті, қолөнер мен ерекшеліктерін ажырату және қолдану

Бағалау критерилері

Тоқу өнері, оның түрлерін біледі, ажыратады;

Тоқу тәсілдерімен техникаларын меңгереді;

Тоқу өнері мен тоқу техникаларын өмірде қолдана алады


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Шаттық шеңбері

Психологиялық ахуал орнату.

Партадағы жүрекше суретін алу.

Парақшаданы әріп бойынша жігерлі сөз айту.

Ш, І

Үй тапсырамасына арналған сұрақтар learningapps.org платформасы арқылы сұралады.



Сурет арқылы жаңа тақырып ашылады, оқумақсаты айқындалады.

Оқушылар паратадан жүрекше суретін алады, шеңбер құрады, парақшадагы әріп бойынша жігер сөз айтады.



Оқушылар телефон арқылы тапсырма орындайды.


Оқушылар сурет арқылы ой түйеді.



Сабақ барысында оқушылар өзін өзі бағалайды, әр тапсырмаға берілген ұпай санын жинау арқылы, жалпы ұпай санына қарай бағаланады.

Үй тапсырамасына екі ұпай беріледі.


Жүрекше парақшалар






https://learningapps.org/watch?v=pvrjubspk23




Сабақтың ортасы

Мұғалім жаңа тақырыппен таныстырады.

1 – тапсырма.

«Сырласу» әдісі/ топтық жұмыс

Топтарға сұрақ жазылған парақ беріледі. Әр топ өздеріне арналған сұраққа жауап береді, қарсы топ олардың жауаптары арқылы қосымша сұрақтың жауабын бейнелейді.

Дескриптор:

Тоқу өнерін біледі;

Тоқу өнерінің түрлерін ажыратады.

2 – тапсырма.

«Көрде, түсін, қайтала» әдісі /жеке жұмыс

  1. Бейнекөріністен тоқу техникасын айқындайды.

  2. Тоқу құралдарын таңдайды.

  3. Тоқу құралдарын пайдалану қауіпсіздігін айтады

  4. Тоқу әдісі бойынша бұйым тоқиды.

Дескриптор:

Тоқу техникасы мен тәсілін ажыратады;

Тоқу құралдарын біледі;

Тоқу техникасын қолданады.


Сергіту сәті:

«Мақал мәтел» айдары

1. «Мың рет естігенше, бір рет көр».

2. «Ісмердің жұмысы, бізіне мәлім».

3. «Білмесең «анықтамадан» сұра».

4. «Күлсең ескірген бұйымға күл»

5. «Бізден қорыққан бұйым тоқымас»

Мұғалімді тыңдайды.



Оқушылар таратпа парақтағы сұрақтарға жауап береді. Жауабын баяндайды, қарсы топ сұрақтың жауабына қарай бейнелейді.








Оқушылар бейнекөрініске қарап тоқу техникасы арқылы бұйым тоқиды.

























Топтық жұмысқа екі ұпай беріледі











Жеке жұмыс барысында әрбір дескрипторға бір ұпайдан беріледі.




Сұрақ жазылған парақшалар














Тоқу құралдары
























Сабақтың соңы

«Көрме көркемі» топтық жұмыс

Оқушылар қарапшадағы сыйлықтарды алады. Топтаса отырып ойыншықты қолдану саласы бойынша, құрылымы бойынша, тоқу техникасы бойынша сипаттайды.

Дескриптор:

  • Тоқу өнері мен техникасын ажырата алады;

  • Оларды өмірде қолдану салаларын біледі

Тоқу өнері мен тоқу техникаларын өмірде қолдана алады



«Шыңға жету» кері байланыс

Оқушылар топтаса отырып сыйлық таңдап алады, алынған сыйлықтары бойынша сыйлықтың тоқылу техникасын, өмірде қолдану саласын айтады.
















Оқушылар шыңның суретін толықтыра отырып сабаққа кері байланыс береді.


Оқушылардың жауаптарына қарай үш ұпай беріледі

















Сабақ соңында бағалау сызғышының толықтырылуына қарай бағаланады

тоқылған бұйымдар





















Шыңның суреті

Үй тапсырмасы

Бұйым тоқып жалғастыру








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!