Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары.

Тақырып бойынша 22 материал табылды

Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары.

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары қысқа және нақты жазылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

6-сынып

Сабақтың тақырыбы: Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары.


Бөлім:

Педагогтың аты-жөні

Күні:

Сынып: 6


Қатысушылар саны:


Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы


Тоқу өнері. Ілмекпен тоқу. Тоқу тәсілдері мен техникалары.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары


6.1.2.1 - Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету

Сабақ мақсаты


- Тоқу өнерінің негіздерін түсіну;
- Ілмекпен тоқудың тәсілдерін және техникаларын меңгеру;
- Өнер туындыларының ерекшеліктерін талдау.

Құндылықтарға баулу


Оқушыларды ұлттық өнерге қызығушылықты арттыру, шығармашылық қабілеттерін дамыту.
Осы сабақта қолданылатын 2025-2026 оқу жылындағы құндылықтар:
- еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Ойлау дағдыларының деңгейі


қолдану

ЖИ құралдары


Educaplay - Ойын түріндегі жаттығулар мен тапсырмалар жасау платформасы - https://www.educaplay.com/

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі / уақыты


Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті


Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы (10 минут), Ұйымдастыру кезеңі
Қызығушылықты ояту – (3 минут)
Ширату тапсырмалары – (4 минут)
Жаңа сабаққа кіріспе (3 минут)


Қызығушылықты ояту:
- Сәлемдесу;
- Сыныпты түгелдеу;
- Оқушылардың назарын аударту;
- Топқа бөлу.
Ширату тапсырмалары:
- Тоқу өнері туралы қысқаша мәлімет беру;
- Сабақтың мақсаты мен міндеттерін түсіндіру.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді, сабақтың мақсатына назар аударады.


Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігіне қарай, қалыптастырушы бағалау жүргізеді.
ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісі арқылы келесі тапсырмаларға ынталандырады.


Компьютер, проектор, презентация.
PrepAI, Teachology, ChatGPT - Емтихан материалдарын әзірлеуге арналған платформалар - https://www.prepai.io/ https://www.teachology.ai/ https://chatgpt.com/

Сабақтың ортасы (25 минут), Жаңа сабақ


Мәтінмен жұмыс
Тоқу өнері туралы ақпаратты талдау (5 минут)


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


Топ динамикасы, қорытындының сапасы.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Magicschool - Жаттығулар, сабақ жоспарлары мен тапсырмалар жасау платформасы - https://app.magicschool.ai

1-тапсырма
Ілмекпен тоқудың негізгі әдістерін қолдану. (5 минут)

Дескриптор:
- Ілмекпен тоқудың негізгі әдістерін түсіну;
- Ілмекпен тоқудың негізгі әдістерін қолдану;
- Тоқу нәтижесін бағалау.


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Мадақтау сэндвичі» әдісімен бағалау.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Questgen, Quizrise - Викторина генераторы: таңдамалы жауаптар (МСҚ), «Ақиқат/Жалған», «Бос орындарды толтыр», жиі қойылатын сұрақтар (FAQ) - https://www.questgen.ai/ https://www.quizrise.com/

2-тапсырма
Тоқу тәсілдерін салыстыру. (7 минут)

Дескриптор:
- Тоқу тәсілдерін түсіну;
- Тоқу тәсілдерін салыстыру;
- Тоқу тәсілдерінің артықшылықтарын анықтау.


Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Copyleaks, Smodin, Turnitin, Gptzero - Тапсырма жазу кезінде ЖИ қолданылғанын анықтайтын платформалар - https://copyleaks.com/ https://app.smodin.io/ https://search.vaggar.com/ https://gptzero.me/

3-тапсырма
Тоқыма бұйымын жасау. (8 минут)

Дескриптор:
- Тоқыма бұйымын жасау;
- Тоқыма бұйымының дизайнын жасау;
- Тоқыма бұйымының сапасын бағалау.


Shape1

Оқушылар өз ойларын жазады, талқылайды, қорғауда белсенділік танытады.


ҚБ «Алақан-жұлдыз» әдісімен бағалау.


Шаблон, интернет ресурс, оқу құралдары.
Copyleaks, Smodin, Turnitin, Gptzero - Тапсырма жазу кезінде ЖИ қолданылғанын анықтайтын платформалар - https://copyleaks.com/ https://app.smodin.io/ https://search.vaggar.com/ https://gptzero.me/

Сабақтың соңы (10 минут),
Қорытынды,
Ой толғаныс,
Кері байланыс


Кері байланыс
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты болды
Бұл ... қиындық туғызды
Осы ... мені ойландырды


Оқушылар білімдерін сараптайды, рефлексия жүргізеді. Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады.


Кері байланыстың бар екендігі.




Оқушылар алған білімін ары қарай шыңдау мақсатында мұғалім үй тапсырмасын береді.


Оқушылар үй жұмысын орындайды.


Кері байланыстың бар екендігі.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.11.2025
47
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі