Материалдар / Тоқу тәсілдері мен техникалары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тоқу тәсілдері мен техникалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал ұстаздарға ашық сабақ өткізуге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2020
399
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

2 Бөлім: Сәндік-қолданбалы өнер

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Тоқу тәсілдері мен техникалары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.2.1.

Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктері туралы білімі мен түсінігін көрсету

Сабақ мақсаттары

  • Шалма бізбен тоқу түрлерін, тарихын зерттейді

  • Шалма бізбен тоқу әдіс – тәсілдерін меңгереді


Бағалау критерийлері

  • Шығармашылық шешімдерін жүзеге асыра отырып, талдауларға көңіл бөледі.

  • Зерттеу аясын ашып көрсетеді.

Тілдік мақсаттар


Тілдік оқыту мақсаты

Оқушылар орындай алады:

Сәндік - қолданбалы өнер түрлерін баяндайды.

Тоқыма өнері туралы біледі, әдіс-тәсілдерін, орындалу техникасын зерттейді және таныстырады.

Шалма бізбен тоқу өнерінің түрлерін, тарихын зерттейді


Құндылықтарды дарыту

Іздену, зерттеу құндылығы оқушыларда мәліметті іздену кезеңінде дами түседі. Практикалық жұмыс барысында оқушылардың бойында өмір бойы еңбектену және шығармашылық құндылықтары артады. Топ ішінде жұмыс жасағанда құрмет, сыйластық құндылықтары жетіле түседі.

Пәнаралық байланыстар

Бұл сабақ әдебиет, тарих, музыка пәндерімен байланысты

АКТ қолдану дағдылары

Бейнематериал, слайд, көрнекілік суреттер

Бастапқы білім


Тоқу өнері туралы оқушылар біледі.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Сабақтың басы

(5 минут)

Психологиялық ахуал. Гүл беру арқылы оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.

Оқушыларды 2 топқа бөлу

Үй жұмысын сұрақтар арқылы тексеру. 2 топқа сұрақтар беріледі.

І топ жауап беру барысында қолданылатын дискрипторлар:

  • Ілмек бізбен тоқылған бұйымдарды біледі

  • Ілмек бізбен тоқығанда қандай шалмалар қолданылатын біледі

  • Тоқыма біздің пішіні мен өлшемі қарай қандай болатынын біледі

Кері байланыс:

Барлық дискрипторларға сай жауап берген жағдайда асық беріледі

ІІ топтың жауап беру барысында қолданылатын дискрипторлар:

  • Ілмек бізбен тоқу техникасын біледі

  • Тоқыма біздің материалына қарай қандай топтарға бөлінетінін біледі

  • Іліп тоқуға арналған иірімжіп түрлерін біледі.

Кері байланыс:

Барлық дискрипторларға сай жауап берген жағдайда асық беріледі


Сабақтың ортасы

(10 минут)































Практикалық жұмыс

(20 минут)

Шалма бізбен тоқудың негізгі тәсілдері мен техникалары.

Зерттеу:

І топ: Тоқу өнерінің тарихы

Мәтінді қорғау барысында қолданылатын дискрипторлар:

  • Тарихи мәліметтерді пайдаланады

  • Берілген мәтінде ресурс ретінде пайдаланады

Кері байланыс:

Барлық дискрипторларға орындалған жағдайда асық беріледі


ІІ топ: шалма бізбен тоқудың негізгі әдістері мен техникалары

Мәтінді қорғау барысында қолданылатын дискрипторлар:

  • Тоқудың тәсілдері мен техникасын айтады

  • Берілеген мәтінді ресурс ретінде пайдаланады

Кері байланыс:

Барлық дискрипторларға орындалған жағдайда асық беріледі

Әдістерді зерттеп, шалмамен тоқуда қолданылатын біздердің түрлері мен жіптерді көрсету ұсынылады.





Бейнематериал тамашала.

Қауіпсіздік ережесі таныстырылады

Шалма бізбен тоқудың жеңілдетілген әдісі бойынша практикалық тапсырма орындайды.

Практикалық жұмыс орындау барысында музыкалық әуен қойылады.

Шығармашылық жұмысқа арналған дискриптор

  • Берілген нобай бойынша тоқу схемасын құрады

  • Тоқу схемасы арқылы бұйым тоқиды

Жұмысты аяқтау



http://knitplanet.ru/technica/vyazanie-spitsami



http://domrukodelia.com/vyazanie-spicami/vidy-vyazaniya-spicami/texniki-vyazaniya-spicami/










Сабақтың соңы

(5 минут)

Бағалау

Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір дескрипторлар бойынша бағалайды

Оқушының кері байланысы:

  • Сабақ қызықты болды ма?

  • Не ұнады?

  • Сабақта не жақсы болды?

  • Өзіңе сабақтан не алдың?

Рефлексия:

Сұрақтардың жауабын стикерге жазып тақтаға қыстырады.

Үйге тапсырма:Жұмысты жалғастырып келу





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!