Тоқу тәсілдері мен техникалары. Материалдар мен құрал-жабдықтар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тоқу тәсілдері мен техникалары. Материалдар мен құрал-жабдықтар

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыбы: тоқу тәсілдері мен техникалары
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

Тоқу тәсілдері мен техникалары. Материалдар мен құрал-жабдықтар

Бөлім:

Сәндік қолданбалы өнер.

Педагогтың тегі,аты,әкесінің аты

Измуханова А.Б.


Сынып: 6

А Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Тоқу тәсілдері мен техникалары. Материалдар мен құрал-жабдықтар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6. 1. 6. 3 тоқыма материалдары мен бұйымдарының қасиеттері мен фактурасын анықтау және зерделеу;

Сабақтың мақсаты

Тоқыма материалдары мен бұйымдарының қасиеттері мен фактурасын анықтайды және зерделейді. Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік құндылығы.

Сабақтың барысы

сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас тыру кезеңі.










Жаңа сабақ.

Сабақ тың ортасы.




Сабақ тың соңы


«Қол жесті» әдісі арқылы психологиялық ахуал туғызу.

Топқа бөлу «1,2,3» санау әдісі арқылы топқа бөлу.

1-топ «Сулық»

2- топ «Сөмке»

3- топ «ҰТ қабы»

Артқа бір қадам”әдісі арқылы Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік құндылығын дарыту барысында.

1. Ең алғашқы тоқылған зат сенің ойыңша не болуы мүмкін?

2. Тоқу өнері –қадірменді өнер дегенді қалай түсінесің?

3. Тоқымамен айналысу адамның қандай қабілетін дамытады.

Тоқу тәсілдері мен техникалары. Материалдар мен құрал-жабдықтар.

1 тапсырма. Жеке жұмыс:Ілмек бізбен тоқып үйренуді жалғастыру.

Кері байланыс

Оқушылар рефлекциясы : «Алма ағашы» әдісі.

Жасыл түсті алма – мен бүгін бәрін жақсы орындадым, сондықтан көңіл-күйім котеріңкі.

Сары алма – мен тапсырманы толықтырамын, көңіл күйім орташа.

Қызыл түсті алма - мен тапсырманы орындай алмадым , көңіл –күйім жоқ.

Өз ойларын еркін жеткізу.


Қолымен жүрекшелер,ок,бармақ,,,,

«1,2,3» санау әдісі арқылы топқа бөлінеді.

Сұрақтарға жылдам жауап береді.

1.Шұлықтар мен қолғаптар.

2.Тоқу өнері –қазақ халқының ең алғаш киімі мен үй жабдығының негізі болған қадірменді өнер.

адам жеке басына қажет нәрсені жасау үшін тоқымайды,осы тоқу үстіндегі түрлі-түсті бояулар әлемінің үйлесімділігін,алуан түрлі сән үлгілерін таңдап,түрлі тоқу әдістерін меңгеруі адамның талғамын,шеберлігін,ой-өрісін жетілдіріп,көркемдікті сезінеді


Сабақтың тақырыбымен және мақсатымен танысады.

Дескриптор. Жеке жұмыс.

Ілмек бізбен тоқып үйренуді жалғастырады.


Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін алманы таңдағандары бойынша білемін.

Жасыл алманы бәрін жақсы түсінген оқушылар таңдаса , сары алманы кейбіреулерін дұрыс түсінбеген , толықтырамын деген оқушылар таңдаса, қызыл алманы тапсырманы орындай алмаған ,түсінбеген оқушылар таңдайды .Бүгінгі сабақтағы білім деңгейін көрсетеді.



Жарайсың!




























Тақырыпқа байланысты суреттер.








Қосымша ақпарат

Сабақ бойынша рефлексия.

Сабақ мақсаттары/оқыту мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Сабақ өз мақсатына жетеді, себебі балалар тапсырмаларды қызыға орындайды.

Бүгін оқушылар нені үйренді?

Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Уақытты тиімді пайдаланамын.Әр тапсырма өз уақытында орындалады.

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Жоспарыма сабақ барысында оқушы іс-әрекетіне байланысты сұрақ-жауап өткіземін.

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі тапсырманы атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге қатысты)1.Жоспарланған әдістер.2.Топтық ,жұптық, жеке жұмыстар

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытуға және үйренуге қатысты)?

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім?

1.Әдістерді түрлендіріп отыру.

2.Оқушылардың деңгейіне қарай тапсырма орындау.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.03.2025
156
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі