Тоқыма материалдарынан бұйым дайындау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тоқыма материалдарынан бұйым дайындау

Материал туралы қысқаша түсінік
6.1.5.1 Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ жоспары


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3 Бөлім: Дизайн және технология

Мектеп: №55

Күні:17-22.01.2019

Мұғалімнің аты-жөні: Сұлтанбекова Р

Сынып: 6


Сабақ тақырыбы

Тоқыма материалдарынан бұйым дайындау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.5.1

Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау


Сабақ мақсаттары

  • Матадан жасалған қуыршақтардың ерекшеліктерін зерттеу

  • Алғашқы ақпарат көздерін қолданып, нобай ойластырады.

Жетістік критерийлері

  • Матадан жасалған қуыршақтардың ерекшеліктерін сипаттайды.

  • Авторлық қуыршақтың нобайын дайындайды.

Тілдік мақсаттар



Шайнектегі қуыршақ, жастық қуыршақ, кәдесый қуыршағы, тильда, киіз қуыршақ, амулет, маска, символ, кәдесый және т.б.

Қуыршақ ...

Қуыршақ ...

Менің ойымша, бұл өнім толығымен ... өйткені ...

Өнер және қолөнер шеберлерінің шығармашылығына негізделген, менің ойымша .......

Өнімді жасау үшін материалды пайдалану жақсы деп ойлаймын.


Құндылықтарды дарыту

  • Бір-бірімен жұмыс істей алу;

  • Топта жұмыс істеуде шыншылдықты дәріптеу.

Пәнаралық байланыстар

Бұл сабақта пәнаралық байланыст қарастырылмаған.

АКТ қолдану дағдылары

Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды

Бастапқы білім


Бейнелеу өнері

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Сабақтың басы

1-2 мин





  1. 1. Ұйымдастыру кезеңі.

 Қоңырау шалу

- Экранда не көрсетіледі?

- Қуыршақ деген не?

- Қандай заттардың қуыршақ болуы керек деп ойлайсыз?

Сабақ мақсаттарын анықтау


Электрондық

презентация


Сабақтың ортасы

2-3 мин












2-3 мин






















15-20 мин




(с) Қуыршақтардың астында әдетте адамдық фигураны білдіреді. Бірақ қуыршақтар әрдайым бөртпе болған жоқ, олар бірден ойыншыққа айналды.

Саздан, ағаштан, тас мүсіндерден жаратылған қарапайым адамдар адам кейіпкерлері түрінде құрып, оларды қорғап, сұраған.

Әртүрлі елдерде қуыршақтар, зияннан құтқарылып, бақыт әкелген тұмарлар бар еді. Адамдар зұлым күштерді алаңдатып, өз шеберлерін қорғайтындығына сенді. Қазіргі уақытта әрбір ұлт ұлттық ойыншық ғана емес, сондай-ақ сувенирлік символдың өзіндік дәстүрлі қуыршағы бар.

Қуыршақтардың суреттерін қарастыр:

- Олар не деп аталады?

- Қуыршақтар қандай материалдан жасалған?

- Тоқыма қуыршағын жасау үшін қандай қосымша материалдарды қолдануға болады деп ойлайсыз?

- Авторлық қуыршақтың өзіндік ерекшелігі қандай?

Тоқыма қуыршақтарының кейбір түрлерін қарастырайық:

Қуыршақ - шайнекті

Қуыршақ - жастық

Қуыршақ - қалта

Қуыршақ – сувенир

3. (Г.П.) Тапсырма №1

Оқушылар нобай ойластырады.


Тапсырма №2

Оқушылар қуыршақтың түрін зерттейді. Оқушылар тапсырманың нәтижесінде электронды презентация, постер және т.б. ретінде жасай алады.

Зерттеулерінде оқушылар төмендегі аспектілерді қарастыруы керек:

  • Қуыршақтың ерекшелігі;

  • Қызықты деректер;

  • Қуыршақтың міндеті;

  • Жасау әдістері.

Топтар нобайлары мен постерлерін таныстырады.


Сабаққа арналған презентация


Қуыршақтар туралы бейнематериал

https://www.youtube.com/watch?v=5r7yPzJ7owo



Сабақтың соңы



1-2 мин

Кері байланыс:

  • Не білдім?

  • Нені түрлендіру қажет?

  • Не қызықты болды?


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

  • Бірін – бірі бағалау.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары


Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға



Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.01.2019
714
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі