Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 3 Бөлім: Дизайн және технология | Мектеп: №55 |
Күні:17-22.01.2019 | Мұғалімнің аты-жөні: Сұлтанбекова Р |
Сынып: 6 | |
|
Сабақ тақырыбы | Тоқыма материалдарынан бұйым дайындау |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.1.5.1 Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау
|
Сабақ мақсаттары | Матадан жасалған қуыршақтардың ерекшеліктерін зерттеу Алғашқы ақпарат көздерін қолданып, нобай ойластырады. |
Жетістік критерийлері | Матадан жасалған қуыршақтардың ерекшеліктерін сипаттайды. Авторлық қуыршақтың нобайын дайындайды. |
Тілдік мақсаттар
|
Шайнектегі қуыршақ, жастық қуыршақ, кәдесый қуыршағы, тильда, киіз қуыршақ, амулет, маска, символ, кәдесый және т.б.Қуыршақ ...Қуыршақ ...• Менің ойымша, бұл өнім толығымен ... өйткені ...• Өнер және қолөнер шеберлерінің шығармашылығына негізделген, менің ойымша .......• Өнімді жасау үшін материалды пайдалану жақсы деп ойлаймын.
|
Құндылықтарды дарыту | Бір-бірімен жұмыс істей алу; Топта жұмыс істеуде шыншылдықты дәріптеу. |
Пәнаралық байланыстар | Бұл сабақта пәнаралық байланыст қарастырылмаған. |
АКТ қолдану дағдылары | Бұл сабақ аясында АКТ дағдылары қарастырылмайды |
Бастапқы білім
| Бейнелеу өнері |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
|
Сабақтың басы 1-2 мин
| 1. Ұйымдастыру кезеңі. Қоңырау шалу- Экранда не көрсетіледі?- Қуыршақ деген не?- Қандай заттардың қуыршақ болуы керек деп ойлайсыз?Сабақ мақсаттарын анықтау
| Электрондық презентация
|
Сабақтың ортасы 2-3 мин
2-3 мин
15-20 мин
| (с) Қуыршақтардың астында әдетте адамдық фигураны білдіреді. Бірақ қуыршақтар әрдайым бөртпе болған жоқ, олар бірден ойыншыққа айналды.Саздан, ағаштан, тас мүсіндерден жаратылған қарапайым адамдар адам кейіпкерлері түрінде құрып, оларды қорғап, сұраған.Әртүрлі елдерде қуыршақтар, зияннан құтқарылып, бақыт әкелген тұмарлар бар еді. Адамдар зұлым күштерді алаңдатып, өз шеберлерін қорғайтындығына сенді. Қазіргі уақытта әрбір ұлт ұлттық ойыншық ғана емес, сондай-ақ сувенирлік символдың өзіндік дәстүрлі қуыршағы бар.Қуыршақтардың суреттерін қарастыр:- Олар не деп аталады?- Қуыршақтар қандай материалдан жасалған?- Тоқыма қуыршағын жасау үшін қандай қосымша материалдарды қолдануға болады деп ойлайсыз?- Авторлық қуыршақтың өзіндік ерекшелігі қандай?Тоқыма қуыршақтарының кейбір түрлерін қарастырайық:Қуыршақ - шайнектіҚуыршақ - жастықҚуыршақ - қалтаҚуыршақ – сувенир3. (Г.П.) Тапсырма №1Оқушылар нобай ойластырады.
Тапсырма №2Оқушылар қуыршақтың түрін зерттейді. Оқушылар тапсырманың нәтижесінде электронды презентация, постер және т.б. ретінде жасай алады. Зерттеулерінде оқушылар төмендегі аспектілерді қарастыруы керек: Қуыршақтың ерекшелігі; Қызықты деректер; Қуыршақтың міндеті; Жасау әдістері. Топтар нобайлары мен постерлерін таныстырады. |
Сабаққа арналған презентация
Қуыршақтар туралы бейнематериал
|
Сабақтың соңы
1-2 мин | Кері байланыс: Не білдім?Нені түрлендіру қажет?Не қызықты болды? |
|
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. | Бірін – бірі бағалау. | Денсаулық сақтау технологиялары.Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|