Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:3 A бөлім: Дизайн және технология
| Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:Масалимов С.Е. |
Сынып: 6 | Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны: |
|
Сабақ тақырыбы | Тоқыма материалдарынан бұйым дайындау (авторлық қуыршақ, дамытатын ойыншықтар).Идеялар ойластыру. Эскиз дайындау. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.1.5.1 - Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау6.1.5.2-Шығармашылық идеяларын іске асыру үшін нобайлар, техникалық суреттер мен сызбалар орындау |
Сабақ мақсаттары | Қуыршақ орындаудың техникаларымен танысу;Авторлық қуыршақтың эскизін дайындау;
|
Бағалау критерийлері | Қуыршақтардың орындау техникаларын ажырата алады;Қуыршақтар орындау бойынша идеялар ұсынады;Өз қуыршағының эскизін дайындайды; |
Тілдік мақсаттар
| Пәнге тән лексика мен терминология:Қуыршақ – кукла – doll Мата – ткань – clothЖіптер – нитки – threadsЭскиз - Sketch
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Бұл қуыршақ ... орындалған. Себебі, ... матадан орындау арқылы қуыршақтың ..... ашуға болады.Менің ойымша, бұл қуыршақ ... ұлтқа тін. Себебі, оны .... көре аламыз.
|
Құндылықтарды дарыту
| Өмір бойы білім алу, өзге адамның пікірін құрметтеу құндылықтарын дарыту қуыршақ жасау тарихы мен орындалу әдістерін зерттеу, талқылау арқылы жүзеге асады.
|
Пәнаралық байланыстар | Қазақ тілі және орыс тілі (өз пікірлерін еркін әрі терминдерді қолдану арқылы сөйлеу дағдылары) |
АКТ қолдану дағдылары | Мәлімет іздеу мақсатында интернет ресурстарымен жұмыс жасау |
Бастапқы білім
| Оқушылар өсімдіктекті талшықтар, тоқыма материалдардың қасиетітуралы біледі. Тігім жүргізу бойынша тігін машинасымен жұмыс істеу дағдылары қалыптасқан. Оқушылар тігін бұйымын ылғалды-жылумен өңдеуді біледі. Оқушылар киімді кезең бойынша: (эскиз салу, материал таңдау, лекало жасау, пішу және тігу) дайындауды біледі. |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар |
Сабақтың басы 2 мин
| Сабақ басында:- оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында столдың бетіне бірнеше түрлі қуыршақтарды қою;- оқушылармен бірге сабақ мақсаттарын/ОМ анықтап алу;- оқушылардың «жақын даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауды оқушылармен талқылау. |
|
Сабақтың ортасы 75 мин
5
5
20
10
| (Қ) (Ө) (Т) Оқушыларменолардың қуыршақтың қандай түрлерін білетінін талқылау.
Әртүрлі халықтардың қуыршақтарын қарастыру.Қуыршақтардың жасалу, әшекейлеу тәсілін, дайындалған материалының ерекшелігін және т.б. анықтау үшін сұрақтар:
- Қуыршақтар қандай материалдардан жасалады? - Қуыршақ қандай қасиеттерге ие болуы тиіс, неге? - Қуыршақтарыңды қандай матадан тігуді жоспарладыңдар?
Оқушыларды топтарға біріктіру – қуыршақ орындайдын материалдар, ұлттық қуыршақ ойыншықтары суреттерін қолдану.
Тапсырма 1:(Т) Оқушыларға қызықты деректер, тарихи және дәстүрлі халықтық үлгідегі (мысалы, Тильда, Петрушка т.б.) қуыршақтарды постерде орындау.
Дескрипторлар:- қуыршақ түрлерін анықтап алады;- топта идеяларымен бөліседі;- постер орындайды;- постерді сыныпқа таныстырады.
Бұл тапсырманы орындау барысында интернет-ресурстарын, басқа да дерек көздерді қолдануға болады.Оқушылар өз постерлерін сыныпқа таныстырады.
Дескрипторлар:Сынып алдында өзін еркін ұстайды;Өз пікірін еркін білдіреді;Өз жұмысын түсінідіріп береді.
Оқушылар орындаған постерлерін сынып қабырғаларына немесе стол бетіне қойып, мәлімет қабырғасы ретінде безендіру. Өз жұмыстарын түсіндіру. Кері байланыс беру.
|
Презентация
Қосымша 1
А3 формат, түрлі-түсті қағаздар және қаламдар, өшіргіш, қайшы, желім |
25 мин | Тапсырма 2: Өз қуыршағының эскизін орындау.
(Ө) Оқушылар, алдыңғы ақпараттарды қолданып, композиция заңдылығын (силуэт, сызық, пропорция, түсі мен мата құрылымы) сақтай отырып, өздерінің тоқыма қуыршағының, костюм дизайнының эскизін жасайды. Дескрипторлар:Қағаз бетінде эскизді дұрыс орналастырады (компоновка);Қуыршақ пропорциясын сақтайды;Қуыршақ түріне сәйкес түстерді дұрыс таңдайды;Аяқталған эскиз ұсынады.
Қажет болған жағдайда қолдау жасау, бағыттап отыру.Қуыршақтың бұл түрін таңдауға не себеп болды?Мына түстіе қандай түстермен үйлестіруге болады? Неліктен?Мұнда композицияның қандай заңдылықтарын қолдандың?
|
Сурет дәптері, түрлі-түсті қалам, өшіргіш
Слайдшоу «Қуыршақтар» |
Сабақтың соңы10 мин | Оқушылар жұмыстарын жайып, сынып оқушыларымен тамашалайды, ұсыныстар айтады.
Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізеді:- нені білдім, нені үйрендім- нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет | ауызша |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып қолдану. | Оқушылардың орындаған практикалық тапсырмаларын таныстыру нәтижесі арқылы бағалау
|
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
|
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
|