Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
төртбұрыштар мен үшбұрыштар ауданы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 8.3А Аудан |
Педагогтің аты-жөні: |
Ахмедова Рима |
Күні: |
17.02.2023 |
Сыныбы:8 |
Қатысушылар саны: 19 Қатыспағандар саны:0 |
Сабақтың тақырыбы:
|
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың аудандары
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.10 параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану |
Сабақтың мақсаты: |
параллелограммның, ромбтың ауданы формулаларын қорытып шығарады және қолданады
|
Құндылықтарға баулу: |
Жалпыға бірдей еңбек қоғам: топпен, жұппен жұмыс орындау барысында құрмет, серіктестік және жеке-жұмыс орындау кезінде жауапкершілік, үздіксіз оқу құндылықтарын дарыту. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу. Оқушыларды түгелдеу Қоржынга салынған қағаздарды таңдап топқа бөлінеді Үй жұмысын тексеру 1.Ромбының ауданы 2.Параллелограмм ауданы 3.шаршының ауданы 4.Тіктөртбұрыштың ауданы |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: 1-топ «Ватцап» 2-топ «Тик ток» 3-топ «Инстаграм»
https://wordwall.net/ru/resource/47453178/%d2%af%d0%b9-%d0%b6%d2%b1%d0%bc%d1%8b%d1%81%d1%8b программасы арқылы үй жұмысын тексеру |
Лайк арқылы бағалау
Әр дұрыс жауапқа бір лайк беріледі |
Слайд Дәптер Қаламсап Кітап |
10 мин |
Топтық жұмыс Берілген есептерді шығарады
|
"ойлан- жұптас- бөліс". Әр топқа деңгейлік тапсырмалар беріледі. Әрбір топтың мүшелері өздерінің қабілет, қызығушылығына қарай деңгейлік тапсырмаларды топ ішінде "ыңғайлас жұп"болып бөліп алады, шығарады, талдайды. Мақсаты: оқушылардың жұптасып дағдыларын дамыту, жұптасып жұмыс істей білуге үйрету, күрделілігі жоғары есептерде өзарара көмек көрсету, бірін-бірі оқытуға үйрету. |
Дескриптор Есептің түрін ажыратады Берілгені бойынша талдау жазады Жауабын жазады
Әр дұрыс жауапқа бір лайк беріледі |
Плакат Турлі түсті қаламсаптар
|
5 мин
15 мин |
«Кім тапқыр» ойыны https://wordwall.net/ru/resource/46142300/%d0%ba%d1%96%d0%bc-%d0%bc%d1%8b%d2%9b%d1%82%d1%8b берілген сұрақтарға жауап береді
Оқулықпен жұмыс №1-4 95 бет № 2-5 100 бет
|
Берілген сұрақтарға жауап береді Үшбұрыштың,төртбұрыштың ,шаршының ,параллелограм ауданын біледі.Есептер шығарады.
Кітапты қолданып есептер шығарады
|
Дескриптор Есептің түрін ажыратады Берілгені бойынша талдау жазады Жауабын жазады
Әр дұрыс жауапқа бір лайк беріледі |
Кітап Дәптер Қалам Сызғыш |
Сабақтың соңы Кері байланыс 5 мин.
|
Үйге тапсырма №6-7 Әлеуметтік желі әдісі арқылы қортынды
|
Оқулықтағы есептерді орындап келу Не білдім Не түсіндім Түсінбедім |
Оқушылар бағаланады.
|
Күнделік |
2
-тапсырма №3.22
S-үшбұрыш ауданы, a қабырғасы h биіктігі кестені толтырыңдар:
a |
4 |
5 |
7 |
|
|
|
h |
3 |
|
5 |
3 |
2 |
|
S |
|
40 |
|
30 |
|
14 |
Дескриптор:
-үшбұрыштың формуласын пайдаланады.
- үшбұрыштың биіктігін табады.
- үшбұрыштың ауданың табады.
II топ .
1-тапсырма №3.21
S-үшбұрыштың ауданы, a-табаны, h-табанына түсірілген биіктігі деп алып, кестені толтырыңдар:
a |
3 |
|
3 |
|
||
h |
2 |
2 |
|
|
||
S |
|
4 |
6 |
3 |
2 |
|
Дескриптор:
-үшбұрыштың формуласын пайдаланады.
- үшбұрыштың табаның табады.
- үшбұрыштың биіктігін табады.
- үшбұрыштың ауданың табады.
III топ.
1-тапсырма №3.20
S-параллелограмның ауданы, a-табаны, h-табанына түсірілген биіктігі деп алып, кестені толтырыңдар:
a |
7 |
|
6 |
|
||
h |
8 |
2 |
|
|
||
S |
|
12 |
8 |
|
4 |
Дескриптор:
-параллелограмның формуласын пайдаланады.
- параллелограмның табаның табады.
- параллелограмның биіктігін табады.
- параллелограмның ауданың табады.
Үшбұрыштың 4 см-ге тең қабырғасына жүргізілген биіктігі 2 см. Үшбұрыштың ауданы қандай?
Параллелограммның қабырғасы 6 дм, ал осы қабырғаға түсірілген биіктігі 2 дм. Параллелограмның ауданы неге тең?
Параллелограммның қабырғасы 6 дм, ал осы қабырғаға түсірілген биіктігі 2 дм. Параллелограмның ауданы неге тең?
ABC үшбұрышында AB = 13, BC = 14, AC = 15. Үшбұрыштың ауданын тап.
Параллелограмның қабырғалары 10 жəне 17, ал диагоналі 21-ге тең. Параллелограмның ауданын тап.
5. Үшбұрыштың периметрі 540 см, ал қабырғаларының қатынасы 12 : 17 : 25. Үшбұрыштың ауданын тап.
6. Үшбұрыштың қабырғалары a = 25, b = 29, c = 36. Үшбұрыштың кіші биіктігін тап.
https://flippity.net/rp.php?c=%D0%86%D0%BD%D0%B6%D1%83,%D0%9D%D2%B1%D1%80%D0%BB%D1%8B%D0%B0%D0%B9%D1%8B%D0%BC,%D0%90%D1%80%D0%BC%D0%B0%D0%BD,%D0%98%D0%B3%D1%96%D0%BB%D1%96%D0%BA,%D0%94%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B0%D0%BB,%D0%9C%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%81,%D0%90%D0%B9%D0%B7%D0%B5%D1%80%D0%B5,%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BB%D0%B5%D0%BD,%D0%90%D1%81%D0%B8%D1%8F,%D2%B0%D0%BB%D0%B6%D0%B0%D0%BB%D2%93%D0%B0%D1%81,%D0%91%D0%B0%D2%9B%D0%BD%D2%A3%D1%80,%D0%A1%D2%B1%D0%BB%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%B1%D0%B5%D0%BA,%D0%9C%D3%A9%D0%BB%D0%B4%D1%96%D1%80,%D0%90%D1%81%D0%B8%D1%8F,%D2%9A%D1%83%D0%B0%D0%BD%D1%8B%D0%B6,%D0%9D%D2%B1%D1%80%D0%BC%D2%B1%D1%85%D0%B0%D0%BC%D0%BC%D0%B5%D0%B4,%D0%9D%D2%B1%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%BC&t=Random%20Name%20Picker
Дескриптор:
-үшбұрыштың формуласын пайдаланады.
- үшбұрыштың табаның табады.
- үшбұрыштың биіктігін табады.
- үшбұрыштың ауданың табады.
Дескриптор:
-үшбұрыштың формуласын пайдаланады.
- үшбұрыштың табаның табады.
- үшбұрыштың биіктігін табады.
- үшбұрыштың ауданың табады.
2-тoп
S-ромб ауданы, a қабырғасы h биіктігі кестені толтырыңдар:
a |
4 |
5 |
7 |
|
|
|
h |
3 |
|
5 |
3 |
2 |
|
S |
|
40 |
|
30 |
|
14 |
Дескриптор:
-Ромб формуласын пайдаланады.
- Ромб биіктігін табады.
- Ромб ауданың табады.
1<