Сабақтың
басы
2
мин
1
мин
«Досыңды бағала»
әдісі
2
мин
«Кім жылдам»
әдісі
5мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
амандасу, түгендеу.
Ынтымақтастық ахуал
тудыру.
Әр оқушы келесі
оқушыға дауыссыз дыбыстан басталатын тілек айтады. Мысалы: Мұғалім
Саматқа: « сәттілік тілеймін»,
келесі...
2.Топқа
бөлу
Оқушылар әр түрлі
түсті трапецилық фигураларды таңдайды , оның түсіне қарай емес
трапецияның түрлеріне қарай топтарға
бөлінеді.
3.Уй тапсырмасын
тексеру
№22.3-№22.8
Мұғалім слай арқылы
экранға үй тапсырмаларының дұрыс шығарылуын
көрсетеді
Өткен білімдерін
қайталап еске түсіріп, есептер шығаруда қолдану
үшін
тақтаға трапецияның
түрлері жазылған парақты іледі
.
Атауы
|
Фигурасы
|
Қасиеті
|
Аудан табу
формуласы
|
Теңбүйірлі
трапеция
|
|
|
|
Тікбұрышты
трапеция
|
|
|
|
Әр қабырғалы
трапеция
|
|
|
|
Экран арқылы
жауабын тексереді
Атауы
|
Фигурасы
|
Қасиеті
|
Аудан табу
формуласы
|
Теңбүйірлі
трапеция
|
|
1.Табан бұрыштары
тең
2.Диагнолдары
тең
3. қарама-қарсы бұрыштарының
қосындысы
|
=
|
Тікбұрышты
трапеция
|
|
1.Екі бұрышы
тік
2. бір бүйір
қабырғасы биіктік
қарсы бұрыштарының
қосындысы
|
=
|
Әр қабырғалы
трапеция
|
|
қарсы бұрыштарының
қосындысы
|
=
|
|
Оқушылар іретімен
тұрып сағат тіліне бағыттас бір-біріне тілек
айтады
Фигураларды таңдап,
топтарға фигуралардың пішініне қарай бөлініп
отырады
Жанында отырған
оқушының дәптеріндегі үй жұмысын экрандағы жауаппен тексереді,
бағалайды
Бос тор көдерді
тақтаға шығып жылдам
толтырады.
Экранда көрсетілген
дайын жауап арқылы өз жұмыстарын
тексереді
|
«Рахмет»
Өзара
бағалау
«+, -
»
Мұғалім тарапынан
ынталандыру сөздері арқылы
бағалайды
|
Түрлі түсті
трапетциялардың фигуралар
Қосымша
1
В.А. Смирнов, Е.А
Тұяқов 8- сынып геометрия оқулығы
«Мектеп»
Плакт ,
маркерлер
АКТ арқылы дұрыс
жауабы экранға көрсетіледі.
|