Ұзақ мерзімді жоспардың
тарауы: Аудан
|
Күні: 17.02.2022
ж
|
Мектеп:№ 106 Мұғалімнің
аты-жөні: Шалманова Гүлбахыт
|
Сынып:
8
|
Қатысқандар: Қатыспағандар:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Төртбұрыштар мен үшбұрыштардың
аудандары
|
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары
|
8.1.3.13
трапецияның ауданы
формулаларын қорытып шығару және қолдану;
|
Сабақтыңмақсаты
|
Барлық
оқушылар:
Оқушылардың басым
бөлігі:
Кейбір
оқушылар:
|
Бағалау
критерийлері
|
- Трапеция ауданы формулаларын
қолданып, есеп шығарады
|
Құндылықтардыдарыту
|
Бұл сабақ академиялық адалдық,
бірлік және командалық жұмысты, жауапкершілікті және көшбасшылықты
дамытуға бағытталған.
Құндылықтарды дарыту топта
жұмыс істеу ережелерін белгілеу арқылы, қабілеті төмен оқушыларға
қолдау көрсету арқылы жүзеге
асырылады.
|
Пәнаралықбайланыс
|
Архитектурамен байланыс, ғимарат моделін жасау барысында
трапеция моделі қолданылады.
|
Сабақтың
кезеңі
|
Педагогтың
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
|
I. Ұйымдастыру
кезеңі.
Мұғалім оқушылармен
сәлімдесіп, жағымды психологиялық ахуал
тудыру.«Жүректен – жүрекке»
.Топ басшысы басқа топ оқушыларына тілек
айтады.
«Мозайка» әдісі
«Геометриялық фигураларды құрастыру» арқылы топқа
бөлу.
Параллелограмм, ромб, трапеция,
шаршы.
Үй жұмысын
тексеру.
|
Бір – біріне сабақта тілек айтып, сәттілік
тілейді.
Оқушылар топқа
бөлінеді.
1.
Трапецияның биіктігі 10,
ал трапецияныңаауданы150. Трапецияның орта
сызығын тап.
2.
Трапецияның орта
сызығы12,
алтрапецияныңауданы96. Трапецияныңбиіктігін
тап.
«Серпілген сауал»
әдісі. Үй жұмысын дайын жауаппен
тексереді.
|
Мадақтау арқылы
бағалау
|
«Геометриялық
фигураларды құрастыру»
|
Сабақтың
ортасы
|
«Миға шабуыл» әдісі
кестедегі мәліметті
толтырады
|
Оқушылар фигураларға
қарап атын және формулаларды
жазады
Фигуралар
|
Атауы
|
Аудан
формулалары
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Оқушылардың
белсенділіген байланысты
бағаланады.
КЕРЕМЕТ,
ЖАҚСЫ
|
Презентация
ФИГУРАЛАР
|
|
Сабақ мақсатын қою.
Оқушылармен бірге сабақ
мақсаттар- ы құрастырылып айтылады. Кейін мұғалім бағалау
критерийлерін айтып, оқушылардың «жақын даму аймағын»
айқындайды.
Ұжымдық жұмыс. «БІЛІМ ЛЕНД»
тапсырмасын
орындату (№3,4 тапсырма)
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС. «Ойлан,
топтас,
бөліс» әдісі арқылы топқа тапсырма беріледі. Сызба шартын жазып,
ауданын табу ұсынылады.
|
Суреттегі әрбір трапецияны
(берілгендері бойынша) тиісті ауданын тауып
сәйкестендәреді.
Топтық
жұмыс
1.Трапеция
табандары m
= 9
смжәнеn
= 7 см,
биіктігіx
= 4 см. Трапеция ауданының
формуласын жазыңыз және оны
есептеңіз.
2.Тік бұрышты
трапецияның ауданын табыңыз. Тек
шешімінжазыңыз
|
Білім ленд
тапсырмасын орындаған оқушы – 2 баллмен
бағаланады.
ТОП бірін – бірі
бағалау. «Екі жұлдыз, бір
тілек»
Оқушылардың
белсенділіген байланысты
бағаланады.
КЕРЕМЕТ,
ЖАҚСЫ
|
https:bilimland
ТАРАТПАЛАР
|
|
«Жұптық
жұмыс»
|
Оқушылар сызба
арқылы трапеция ауданын
табады
|
Дұрыс жауаппен өзін
- өзі бағалау
1
балл
|
|
|
Білімді бекіту. «Жеке
жұмыс»
Мұғалім оқушыларға қиындық туған сәтте көмек береді.
Оқушылардың типтік қателері бүкіл сыныппен талқыланады. Мұғалім
қажеттілігінше тақта алдында жұмысты орындауды ұйымдастыра алады
және сол кезде шешімді дұрыс жазуға назар аудара
алады.
Мұғалім оқушылардың жұмысын белгіленген критерийлер бойынша
бағалайды.
|
-
Трапеция
биіктігі 20
см –ге,
ауданы -
400 см2. Трапецияның орта сызығын
табыңыз.
-
Тең бүйірлі
трапецияның доғал бұрышы 135о, ал осы доғал бұрыштан
жүргізген биіктігі үлкен табанын 1,4
см және 3,4
см кесінділерге бөледі.
Трапеция ауданын табыңыз.
Бағалау
критерийлері:
Оқушы
1.трапецияның
ауданы мен биіктігі арқылы орта сызығын
табады(2)
2.– биіктігін
түсіріп, үшбұрышын түрін
анықтайды;
|
|
|
Сабақтың
аяғы
|
Үйге
тапсырма:
-
1. Трапеция
ауданы 36
см2, биіктігі
2 см. Егер трапеция
табандары 4:5 қатынаста болса, табандарын
табыңыз.
-
Орта
сызығы 10
см, ал 6 см –ге тең
бүйір қабырғасы бір табанымен 150о бұрыш жасайтын трапецияның
ауданын табыңыз.
|
Рефлексия
№1 №2
№3
№1 Барлығын білемін,
қолдана аламын
№2 Түсінемін, бірақ
әлі де көмек қажет.Неліктен?
____________________________________________________
____________________________________________________
№3 Мен үшін барлығы
қиын.Неліктен?
____________________________________________________
____________________________________________________
|
Оқушылардың
белсенділіген байланысты
бағаланады.
|
|