Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тотығу-тотықсыздану реакциялары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім: |
9.2А Тотығу-тотықсыздану реакциялары |
Педагогтің аты-жөні: |
Ахмедова Валида |
Күні: |
09.11.2023ж |
Сыныбы: |
9Б |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Тотығу-тотықсыздану реакциялары |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.2.2.5 -тотығу-тотықсыздану реакцияларын тотығу дәрежесі өзгере жүретін реакциялар ретінде түсіну 9.2.2.6 -тотығу процесін электронды беру, ал тотықсыздану-электронды қосып алу деп түсіну |
Сабақтың мақсаты: |
Тотығу-тотықсыздану реакцияларын ажыраты білу; Тотығу дәрежесін дұрыс анықтау Тотығу –тотықсыздану реакцияларының типтерін ажырату; |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға «Флешка» әдісі арқылы біріктіру. |
Сәлемдесу. Сыныпта жағымды атмосфера орнату Оқушылар берілген сұрақарға жауап беру:
Топтық жұмыс: Оқушыларды топқа бөліп, берілген қосылыстардағы элементтердің тотығу дәрежелерін қоюды ұсыну 1 топ: Сl2O7, SO3, H3PO4, P2O5, Na2CO3, CuSO4, Cl2, 2 топ: HClO4, K2Cr2O7, Cr2(SO4)3, Al(NO3)3, CaSO4, |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 10 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі. Жаттығу жасайды. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Тотығу дәрежесіне сай химиялық реакияларды жіктеу Фронтальды сұрау: 1.Химиялық реакция дегеніміз не? 2.Химиялық реакциялардың типтерін атаңыз? Мұғалім: Яғни бұл химиялық реакцияларды тотығу дәрежесіне сай екі топқа бөлеміз тотығу дәрежесі өзгере жүретін және өзгермейтін. Мысалы, : NaOH + HCl → NaCl + H2O (тотығу дәрежесі өзгеріссіз) Na + H2O → NaOH + H2↑(тотығу дәрежесі өзгерген) • Қосылыстардың құрамында тотығу дәрежесін қалай есептейді? Мұғалім негізгі ұғымдарды талқылап, анықтама берді. Тотығу Тотықсыздану Тотығу-тотықсыздану реакциялары Тотықтырғыш Тотықсыздандырғыш Қорытынды: Тотығу және тотықсыздану бір-бірінен бөлуге болмайтын процестер: тотығу тотықсызданусыз болмайды және керсінше, тотықсыздану тотығусыз болмайды. Тотығу –тотықсыздану процестері табиғат пен техникада маңызды рөл атқарады. Тыныс алу, фотосинтез, зат алмасу және бірқатар биологиялық процестер тотығу-тотықсыздану реакциялары болып табылады. Оқушыларға тотығу –тотықсызану реакцияларын орындау ережесі көрсетіледі:
CuS+HNO3 —>Cu(NO3)2+ S + NO+H2O
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 10 мин. |
Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді |
1-тапсырма. Оқушылар жеке жұмыстар орындайды: Берілген реакция теңдеулерінде тотығу дәрежелерін қойып, тотығу дәрежесі өзгерген элементтерді анықтайды және тотықтырғышпен тотықсыздандырғышты көрсетіп ажыратады.
|
Дескриптор: 1. Тотығу дәрежесі өзгерген элементтерді анықтайды 2. Тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты көрсетіп ажыратады. Бағалау: Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп жүріп, кері байланыс береді |
Презентация 9-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері |
Топтық жұмыс «жалғасын тап» 6 мин |
Жалғасын тап топтық жұмысында тапсырманы орындатад, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
2-тапсырма. Оқушылар жұпта берілген реакция теңдеулерін қарастырып, тотығу-тотықсыздану реакцияларын анықтайды PbO + 2HCl ⟶ PbCl2 + H2O PbO2 + 4HCl ⟶ PbCl2 + 2H2O + Cl2 AlCl3 + 3NH3 + 3H2O ⟶ Al(OH)3 + 3NH4Cl 2CrO2─+2OH – + 3H2O2 ⟶2Cr2O42- + 4H2O CaCO3 Материалды жүктеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |