Материалдар / Тотығу-тотықсыздану реакциялары

Тотығу-тотықсыздану реакциялары

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып, Тотығу-тотықсыздану реакциялары тақырыбы бойынша қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
06 Мамыр 2024
147
9 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бөлім:

9.2А Тотығу-тотықсыздану реакциялары

Педагогтің аты-жөні:

Ахмедова Валида

Күні:

09.11.2023ж

Сыныбы:

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Тотығу-тотықсыздану реакциялары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.2.5 -тотығу-тотықсыздану реакцияларын тотығу дәрежесі өзгере жүретін реакциялар ретінде түсіну

9.2.2.6 -тотығу процесін электронды беру, ал тотықсыздану-электронды қосып алу деп түсіну

Сабақтың мақсаты:

Тотығу-тотықсыздану реакцияларын ажыраты білу;

Тотығу дәрежесін дұрыс анықтау

Тотығу –тотықсыздану реакцияларының типтерін ажырату;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

7 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады.

3. Оқушыларды топтарға «Флешка» әдісі арқылы біріктіру.


Сәлемдесу. Сыныпта жағымды атмосфера орнату

Оқушылар берілген сұрақарға жауап беру:

  • Тотығу-тотықсыздану реациялары дегеніміз не?

  • Тотығу дегеніміз не?

  • Тотықсыздану дегеніміз не?

  • Тотығу дәрежесі дегеніміз не?

Топтық жұмыс: Оқушыларды топқа бөліп, берілген қосылыстардағы элементтердің тотығу дәрежелерін қоюды ұсыну

1 топ: Сl2O7, SO3, H3PO4, P2O5, Na2CO3, CuSO4, Cl2,

2 топ: HClO4, K2Cr2O7, Cr2(SO4)3, Al(NO3)3, CaSO4,


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.



Жаңа сабаққа кіріспе

10 мин


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен бөліседі.

Жаттығу жасайды.




Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау және дене жаттығуларын жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Тотығу дәрежесіне сай химиялық реакияларды жіктеу

Фронтальды сұрау:

1.Химиялық реакция дегеніміз не?

2.Химиялық реакциялардың типтерін атаңыз?

Мұғалім:

Яғни бұл химиялық реакцияларды тотығу дәрежесіне сай екі топқа бөлеміз тотығу дәрежесі өзгере жүретін және өзгермейтін.

Мысалы, : NaOH + HCl → NaCl + H2O (тотығу дәрежесі өзгеріссіз)

Na + H2O → NaOH + H2↑(тотығу дәрежесі өзгерген)

Қосылыстардың құрамында тотығу дәрежесін қалай есептейді?

Мұғалім негізгі ұғымдарды талқылап, анықтама берді.

Тотығу

Тотықсыздану

Тотығу-тотықсыздану реакциялары

Тотықтырғыш

Тотықсыздандырғыш

Қорытынды: Тотығу және тотықсыздану бір-бірінен бөлуге болмайтын процестер: тотығу тотықсызданусыз болмайды және керсінше, тотықсыздану тотығусыз болмайды.

Тотығу –тотықсыздану процестері табиғат пен техникада маңызды рөл атқарады. Тыныс алу, фотосинтез, зат алмасу және бірқатар биологиялық процестер тотығу-тотықсыздану реакциялары болып табылады.

Оқушыларға тотығу –тотықсызану реакцияларын орындау ережесі көрсетіледі:

  1. Реакция теңдеуін жазу.

CuS+HNO—>Cu(NO3)2+ S + NO+H2O

  1. Элементтердің тоотығу дәрежелерін анықтап, көрсетеміз:

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

10 мин.

Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма береді

1-тапсырма.

Оқушылар жеке жұмыстар орындайды:

Берілген реакция теңдеулерінде тотығу дәрежелерін қойып, тотығу дәрежесі өзгерген элементтерді анықтайды және тотықтырғышпен тотықсыздандырғышты көрсетіп ажыратады.

  1. HNO3 + H2S →  H2SO4 + NO + H2O

  2. КСlO3 → КС1 + КСlO4

  3. KNO3 →  KNO2 + O2;

  4. Mg+ N2  Mg3N2;

  5. KClO3  →  KCl + O2

Дескриптор:

1. Тотығу дәрежесі өзгерген элементтерді анықтайды

2. Тотықтырғыш пен тотықсыздандырғышты көрсетіп ажыратады.

Бағалау: Мұғалім оқушылардың жұмыстарын тексеріп жүріп, кері байланыс береді

Презентация

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері

Топтық жұмыс «жалғасын тап» 6 мин


Жалғасын тап топтық жұмысында тапсырманы орындатад, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

2-тапсырма.

Оқушылар жұпта берілген реакция теңдеулерін қарастырып, тотығу-тотықсыздану реакцияларын анықтайды

PbO + 2HCl PbCl2 + H2O

PbO2 + 4HCl ⟶ PbCl2 + 2H2+ Cl2

AlCl3 + 3NH3 + 3H2O Al(OH)3 + 3NH4Cl

2CrO2+2OH – + 3H2O2 2Cr2O42- + 4H2O

CaCO3  Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ