Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2025 ж
САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____
ТП 241-топ " " 2025ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы:Traffic pollution
2.Сабақ түрі:Жаңа білімді хабарландыру сабағы
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы,ағылшын тілі сөздігі,слайд,компьютер...
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).
8. Үй тапсырмасы
Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады.
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! |
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және тәрбие жайлы түсіндіру
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
|
|
Тәрбие туралы қысқаша мағлұмат беру (10 мин) |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (10 мин) |
Үйге тапсырма ағылшынша мәтін жазып келу болатын… Going to work in the morningMy job is a long distance from my home, almost 50 miles away. I have to wake up early every morning, as I’m always in a rush. There’s never enough time for a relaxed breakfast. At exactly 6:00 AM, I get into my car and start the long drive. I usually like driving on the highway more than in the city. During the morning rush hour, though, it’s not very enjoyable. The heavy traffic is a little bit annoying. So I always listen to my favorite classical music CD’s in the car – Chopin, Mozart, and Bach. That cheers me up a lot. The drive to work takes about one hour. Going back home in the evening after work takes even longer, maybe around 70 minutes. Lately I’ve been thinking about trying to take the train to work instead of driving. That way, I could still listen to my music with headphones, and even read a novel at the same time. |
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Студенттер өткен тақырып бойынша ,яғни,Text ережелерімен танысып,оның атқаратын қызметін үйренді.A text is a set of signs whose purpose is to convey a message, a statement or a coherent set of statements, whether oral or written. It’s a fundamental tool for communication that allows transmitting a message. It is important to note that even any object or element that carries a meaning can be considered a text.Printed text, one of the most common types, is characterized by being a set of codified signs belonging to a specific writing system: letters or graphic representations of the language that, together, give form to a message or meaning.
|
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (20-мин) |
Жаңа тақырып:Traffic pollution Background Information. Traffic-related air pollution, or TRAP, is a type of air pollution that comes from the emissions of motor vehicles that result from fossil fuel combustion, and has been shown to be a major risk factor for cardiovascular disease, including hypertension. What causes traffic pollution?In urban areas, traffic is one of the major sources of air pollutants. The mixture of vehicle exhausts, secondary pollutants formed in the atmosphere, evaporative emissions from vehicles, and non-combustion emissions (e.g., road dust, tire wear) is referred to as traffic-related air pollution (TRAP).
How does traffic affect our environment?Higher emissions Turn off your engine when you get into a traffic jam! You’ll save fuel after 20 seconds of standing still already. A higher fuel consumption rate means that more CO2 is blasted into the atmosphere, which we should avoid if we want to fight global warming. How does traffic pollution affect humans?They concluded that traffic pollution causes asthma attacks in children and may cause a wide range of other effects including the onset of childhood asthma, impaired lung function, premature death and death from cardiovascular diseases and cardiovascular morbidity. What are the 10 causes of pollution?We have listed 10 common air pollution causes along with the effects that have serious implication on your health on a daily basis. The Burning of Fossil Fuels. Industrial Emission. Indoor Air Pollution. Wildfires. Microbial Decaying Process. Transportation. Open Burning of Garbage Waste. Construction and Demolition. Everyone can take steps to reduce vehicle pollution Ride a bike or walk. If you are only going a short distance, consider riding a bike or walking instead of driving. Take public transit. Carpool. Avoid idling. Use alternative fuels.
Task1.Write your own opinion about traffic pollution
|
|
Ситуациялық сұрақтарға жауап беру (5-мин) |
|
|
Қорытынды бағалау: (3-мин) |
Қорытындылай келе,студенттер Traffic Pollution атты тақырыппен танысып,тақырып бойынша деңгейлік сұрақтарға жауап берді.Ластану туралы өз пікірлерін қазақша айтып,мәтін оқыды және оны қазақ тіліне аударды.Сабақ барысында барынша белсенділік танытып,баллдық жүйе арқылы бағаланды. |
|
Рефлексия (3 -5мин) |
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды: - нені үйренді; - немен қайта жұмыс жасау керек; |
|
Бағалау (3-мин) |
Көрсету режиміне қоюға болады Студенттерді жеке-жеке бағалау-журнал. |
|
Үйге тапсырма (2-мин) |
Howework:Traffic pollution ға байланысты жаңа сөздерді теріп,жаттап келу |
Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Traffic pollution
Traffic pollution
Ақсукент Гуманитарлық техникалық
колледж директорының
оқу ісі жөніндегі орынбасары
__________________ Ш.Давлетова
"____"_______________ 2025 ж
САБАҚ ЖОСПАРЫ № _____
ТП 241-топ " " 2025ж
Модуль /пән атауы: Шетел тілі
1.Сабақтың тақырыбы:Traffic pollution
2.Сабақ түрі:Жаңа білімді хабарландыру сабағы
3.Сабақтың мақсаты, міндеттері: Пән бойынша білімдерін тереңдету, қайталау, пысықтау. материалдардың құрылысы мен қасиеттерін зерттеу жəне олардың құрамы, құрылысы мен қасиеттері бойынша негізгі жұмыстарымен таныстыру;
4.Сабақтың тәрбиелік мақсаты: Мамандыққа, пәнге деген қызықушылығын арттыру, студенттердің дайындығын жүзеге асыру және жаңа материалдар жасау қажеттігі туралы көзқарастарын қалыптастыру;
5.Сабақтың дамытушылық мақсаты:Студенттердің есте сақтау логикалық қабілетін дамыту және сабақ уақытын бағалауға үйрету, еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
6. Сабақты жабдықтау : ПК, интерактивті тақта, презентациялық материалдар, үлестірмелі материалдар, плакат,оқулық.
6.1 Оқу-әдістемелік құрал-жабдықтар, анықтамалық әдебиеттер:- Ағылшын тілі кітабы,ағылшын тілі сөздігі,слайд,компьютер...
7. Сабақ бойынша рефлексия : Енді «Бағдаршам» әдісі бойынша рефлексия жасап, үш түсті стикерлерді пайдаланамыз: қызыл, сары, жасыл. «Қызыл»-маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,ұнамады, «Сары»- маған тақырып бойынша бәрі түсінікті емес,бірақ ұнады,
«Жасыл»-маған бәрі де түсінікті,бәрі де ұнады (стикерлермен оқушылар белгі береді).
8. Үй тапсырмасы
Сабақ жоспарының берілген тармақтары міндетті болып табылады.
Сабақтың барысы
|
Жоспарланған уақыт |
Оқытушының іс-әрекеті |
|
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин) |
Аудиторияның дайындығын тексеру. Студенттермен амандасу: - Good morning students! -How are your feelings today? -I'm good thanks ! -Sit down! |
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және тәрбие жайлы түсіндіру
|
Техникалық қауіпсіздік ережелері және қауіпсіздік талаптары:
|
|
Тәрбие туралы қысқаша мағлұмат беру (10 мин) |
|
|
Үй тапсырмасын сұрау (10 мин) |
Үйге тапсырма ағылшынша мәтін жазып келу болатын… Going to work in the morningMy job is a long distance from my home, almost 50 miles away. I have to wake up early every morning, as I’m always in a rush. There’s never enough time for a relaxed breakfast. At exactly 6:00 AM, I get into my car and start the long drive. I usually like driving on the highway more than in the city. During the morning rush hour, though, it’s not very enjoyable. The heavy traffic is a little bit annoying. So I always listen to my favorite classical music CD’s in the car – Chopin, Mozart, and Bach. That cheers me up a lot. The drive to work takes about one hour. Going back home in the evening after work takes even longer, maybe around 70 minutes. Lately I’ve been thinking about trying to take the train to work instead of driving. That way, I could still listen to my music with headphones, and even read a novel at the same time. |
|
Өткен сабақты қорытындылау (10 мин) |
Студенттер өткен тақырып бойынша ,яғни,Text ережелерімен танысып,оның атқаратын қызметін үйренді.A text is a set of signs whose purpose is to convey a message, a statement or a coherent set of statements, whether oral or written. It’s a fundamental tool for communication that allows transmitting a message. It is important to note that even any object or element that carries a meaning can be considered a text.Printed text, one of the most common types, is characterized by being a set of codified signs belonging to a specific writing system: letters or graphic representations of the language that, together, give form to a message or meaning.
|
|
Жаңа сабаққа түсіндіру (20-мин) |
Жаңа тақырып:Traffic pollution Background Information. Traffic-related air pollution, or TRAP, is a type of air pollution that comes from the emissions of motor vehicles that result from fossil fuel combustion, and has been shown to be a major risk factor for cardiovascular disease, including hypertension. What causes traffic pollution?In urban areas, traffic is one of the major sources of air pollutants. The mixture of vehicle exhausts, secondary pollutants formed in the atmosphere, evaporative emissions from vehicles, and non-combustion emissions (e.g., road dust, tire wear) is referred to as traffic-related air pollution (TRAP).
How does traffic affect our environment?Higher emissions Turn off your engine when you get into a traffic jam! You’ll save fuel after 20 seconds of standing still already. A higher fuel consumption rate means that more CO2 is blasted into the atmosphere, which we should avoid if we want to fight global warming. How does traffic pollution affect humans?They concluded that traffic pollution causes asthma attacks in children and may cause a wide range of other effects including the onset of childhood asthma, impaired lung function, premature death and death from cardiovascular diseases and cardiovascular morbidity. What are the 10 causes of pollution?We have listed 10 common air pollution causes along with the effects that have serious implication on your health on a daily basis. The Burning of Fossil Fuels. Industrial Emission. Indoor Air Pollution. Wildfires. Microbial Decaying Process. Transportation. Open Burning of Garbage Waste. Construction and Demolition. Everyone can take steps to reduce vehicle pollution Ride a bike or walk. If you are only going a short distance, consider riding a bike or walking instead of driving. Take public transit. Carpool. Avoid idling. Use alternative fuels.
Task1.Write your own opinion about traffic pollution
|
|
Ситуациялық сұрақтарға жауап беру (5-мин) |
|
|
Қорытынды бағалау: (3-мин) |
Қорытындылай келе,студенттер Traffic Pollution атты тақырыппен танысып,тақырып бойынша деңгейлік сұрақтарға жауап берді.Ластану туралы өз пікірлерін қазақша айтып,мәтін оқыды және оны қазақ тіліне аударды.Сабақ барысында барынша белсенділік танытып,баллдық жүйе арқылы бағаланды. |
|
Рефлексия (3 -5мин) |
Сабақтың соңында білімгерлер рефлексия жасайды: - нені үйренді; - немен қайта жұмыс жасау керек; |
|
Бағалау (3-мин) |
Көрсету режиміне қоюға болады Студенттерді жеке-жеке бағалау-журнал. |
|
Үйге тапсырма (2-мин) |
Howework:Traffic pollution ға байланысты жаңа сөздерді теріп,жаттап келу |
Дайындаған оқытушы: Мирзахматова М.Ё
шағым қалдыра аласыз















