Сабақтың басы
|
Оқушылармен
амандасу
Жағымды
психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар сабаққа
сәттілік тілеп, көңіл күйлерін айтып
өтеді.
Үй тапсырмасын тексеру:
Оқулықтан № 12 есеп.
Жауабы: 6 см2;
Жауабы: 5 см2;
|
Топқа бөліну. «Қағаз қиындылары» әдісі арқылы (үшбұрыш,
төртбұрыш, параллелограмм аудандарының формулалары жазылған қима
қағаздарды тарату) топқа бөлу.
1 топ: Үшбұрыш
2 топ: Төртбұрыш
3 топ: Параллелограмм
|
Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады. «Мадақтау
сөздер»
|
Презентация
Қағаз қиынды,
|
Сабақтың ортасы
|
Жаңа тақырып
түсіндіру.
Саралау тәсілі
"Дереккөздер"
Трапецияның
ауданы
1-теорема. Трапецияның ауданы оның табандарының
қосындысының жартысы мен биіктігінің көбейтіндісіне
тең.
Трапецияның
ауданы: S = .
(1)
Мұндағы h – трапецияның
биіктігі, a және b – трапецияның параллель қабырғаларының
ұзындығы.
h
B C
A D
a
Мысал. Табандары 6 см және 8 см,
ал биіктігі 4 см
болатын ABCD трапециясының ауданы формула бойынша келесідей
анықталады:
SABCD = = *4=28 (см2).
|
S = (2)
|
|
https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/geometriya/planimetriya/tortburyshtar/lesson/trapecziya-zhane-onyng-qasietteri
|
Оқулықпен
жұмыс.
№ 1
есеп
Табандары 12 см, 16 см
және биіктігі 15 см болатын трапецияның ауданын
табыңдар.
Дескриптор:
-берілген есептің шартын
құрады;
-сызбасын сызады;
-трапеция аудан формуласын
жазады;
-трапеция ауданын
табады..
№ 2
есеп
Трапецияның орта сызығы
3 ке, биіктігі 2 – ге тең. Трапецияның ауданын
табыңдар.
Дескриптор:
-берілген есептің шартын
құрады;
-сызбасын сызады;
-трапеция аудан формуласын
жазады;
-трапеция ауданын
табады..
Топтық тапсырма:
Постер қорғау. «Кел бірге»
әдісі
1 топ: № 6
есеп
Теңбүйірлі трапецияның
табандары 14 және 26, ал оның периметрі 6 – қа тең. Трарецияның
ауданын тап.
2 топ: № 7
есеп
Трапецияның табандары
36 см және 12 см. Оның ұзындығы 7 см болатын бүйір қабырғасы бір
табанымен 1500
бұрыш
жасайды. Трапецияның ауданын
табыңдар.
3 топ: № 8
есеп
22.2 суретте
кескінделген трапецияның ауданын табыңдар. Торкөздің қабырғасы 1 ге
тең.
|
Дескриптор:
-берілген есептің шартын
құрады;
-сызбасын сызады;
-трапеция аудан формуласын
жазады;
-биіктіктің формуласын қорытып
шығарады;
-трапеция биіктігін
табады.
-трапеция ауданын
табады.
Дескриптор:
-берілген есептің шартын
құрады;
-сызбасын сызады;
-трапеция аудан формуласын
жазады;
-биіктіктің формуласын қорытып
шығарады;
-трапеция биіктігін
табады.
-трапеция ауданын
табады.
Дескриптор:
-берілген есептің шартын
құрады;
-сызбасын сызады;
-трапеция аудан формуласын
жазады;
-трапеция биіктігін
табады.
-трапеция ауданын
табады..
|
мадақтау сөздер арқылы
бағалау
Оқушылар топтарды
басбармақ әдісі арқылы бағалайды.
|
|