Материалдар / Трапецияның ауданы

Трапецияның ауданы

Материал туралы қысқаша түсінік
• Трапецияның ауданы туралы теорема мен салдарды тұжырымдау және формуласын оқу, жаза білу ; • Трапецияның ауданы формулаларын қорытып, есептер шығаруда қолдану
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі

Бекітемін Ш.Батырова


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Аудан

Күні: 16.02.2022 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Г.Шалманова

Сынып: 8

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Трапецияның ауданы


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.1.3.13 трапецияның ауданы формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаты

  • Трапецияның ауданы туралы теорема мен салдарды тұжырымдау және формуласын оқу, жаза білу ;

  • Трапецияның ауданы формулаларын қорытып, есептер

шығаруда қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу

Жағымды психологиялық ахуал тудыру. Оқушылар сабаққа сәттілік тілеп, көңіл күйлерін айтып өтеді.

Үй тапсырмасын тексеру:

Оқулықтан № 12 есеп.

Жауабы: 6 см2;

Жауабы: 5 см2;


Топқа бөліну. «Қағаз қиындылары» әдісі арқылы (үшбұрыш, төртбұрыш, параллелограмм аудандарының формулалары жазылған қима қағаздарды тарату) топқа бөлу.

1 топ: Үшбұрыш

2 топ: Төртбұрыш

3 топ: Параллелограмм


Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады. «Мадақтау сөздер»

Презентация

Қағаз қиынды,

Сабақтың ортасы

Жаңа тақырып түсіндіру.

Саралау тәсілі "Дереккөздер"

Трапецияның ауданы

1-теорема. Трапецияның ауданы оның табандарының қосындысының жартысы мен биіктігінің көбейтіндісіне тең.

Трапецияның ауданы: S = . (1)

Мұндағы h – трапецияның биіктігі, a және b – трапецияның параллель қабырғаларының ұзындығы.

Shape2 Shape1

h

B C



Shape3

A D

a

Мысал. Табандары 6 см және 8 см, ал биіктігі 4 см болатын ABCD трапециясының ауданы формула бойынша келесідей анықталады:

SABCD = = *4=28 (см2).

S = (2)



https://bilimland.kz/kk/courses/math-kz/geometriya/planimetriya/tortburyshtar/lesson/trapecziya-zhane-onyng-qasietteri


Оқулықпен жұмыс.

1 есеп

Табандары 12 см, 16 см және биіктігі 15 см болатын трапецияның ауданын табыңдар.

Дескриптор:

-берілген есептің шартын құрады;

-сызбасын сызады;

-трапеция аудан формуласын жазады;

-трапеция ауданын табады..


2 есеп

Трапецияның орта сызығы 3 ке, биіктігі 2 – ге тең. Трапецияның ауданын табыңдар.

Дескриптор:

-берілген есептің шартын құрады;

-сызбасын сызады;

-трапеция аудан формуласын жазады;

-трапеция ауданын табады..

Топтық тапсырма:

Постер қорғау. «Кел бірге» әдісі


1 топ: № 6 есеп

Теңбүйірлі трапецияның табандары 14 және 26, ал оның периметрі 6 – қа тең. Трарецияның ауданын тап.





2 топ: № 7 есеп

Трапецияның табандары 36 см және 12 см. Оның ұзындығы 7 см болатын бүйір қабырғасы бір табанымен 1500 бұрыш жасайды. Трапецияның ауданын табыңдар.





3 топ: № 8 есеп

22.2 суретте кескінделген трапецияның ауданын табыңдар. Торкөздің қабырғасы 1 ге тең.

Shape5 Shape4










Shape7 Shape6


Shape8





Дескриптор:

-берілген есептің шартын құрады;

-сызбасын сызады;

-трапеция аудан формуласын жазады;

-биіктіктің формуласын қорытып шығарады;

-трапеция биіктігін табады.

-трапеция ауданын табады.

Дескриптор:

-берілген есептің шартын құрады;

-сызбасын сызады;

-трапеция аудан формуласын жазады;

-биіктіктің формуласын қорытып шығарады;

-трапеция биіктігін табады.

-трапеция ауданын табады.

Дескриптор:

-берілген есептің шартын құрады;

-сызбасын сызады;

-трапеция аудан формуласын жазады;

-трапеция биіктігін табады.

-трапеция ауданын табады..


мадақтау сөздер арқылы бағалау





























Оқушылар топтарды басбармақ әдісі арқылы бағалайды.










Сабақтың соңы

«Формулалар сөйлейді» әдісі

WORD WALL бағдарламасы арқылы оқушылар берілген формуланың атауын көрсетеді.

Оқушылар тапсырма орындайды.


WORD

WALL

бағдарлама


Рефлексия:

«Кері байланыс» «БББ» әдісі. оқушылар қолдарындағы парақшаға өз пікірлерін жазады.

Үйге тапсырма: Оқулықтан № 4, №5

Бұрын білгенім

Білемін

Білгім келеді
















Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі