І бөлім. 1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту.
Мақсаты: 1000 көлеміндегі сандардың құрылу жолын түсіну,1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау,үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру.
|
1 |
400+500= |
800-200= |
250+200= |
472+245= |
547-256= |
|
2 |
241+124= |
700-200= |
897-521= |
437+245= |
1000-245= |
|
3 |
640+237= |
677-600= |
521+142= |
475+245= |
504-246= |
|
4 |
405+230= |
509-500= |
908-103= |
167+462= |
515-346= |
|
5 |
650+207= |
590-500= |
633+222= |
278+287= |
987-679= |
|
6 |
123+450= |
757-121= |
527-105= |
366+555= |
522-245= |
|
7 |
230+521= |
957-120= |
404+505= |
475+347= |
1000-486= |
|
8 |
502+305= |
792-371= |
677-432= |
458+167= |
721-549= |
|
9 |
460+500= |
648-232= |
111+222= |
275+146= |
991-777= |
|
10 |
432+245= |
854-423= |
987-234= |
658+173= |
768-689= |
ІІ бөлім. Көбейту және бөлу
Мақсаты: Екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану, үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
|
1 |
0:5= |
1*5= |
8:8= |
5*2= |
12:6= |
|
2 |
5*0= |
4:1= |
53:53= |
9*5= |
18:9= |
|
3 |
0:4= |
1*6= |
7*7= |
6*3= |
12:4= |
|
4 |
4*0= |
35:1= |
18:18= |
5*4= |
24:3= |
|
5 |
8*0= |
15*1= |
3*3= |
10*2= |
32:8= |
|
6 |
6*0= |
40:1= |
5*5= |
5*7= |
18:3= |
|
7 |
0:7= |
1*78= |
2:2= |
9*5= |
27:3= |
|
8 |
0*2 |
1:35= |
9:9= |
3*8= |
36:4= |
|
9 |
3*0= |
1*65= |
9*9= |
5*9= |
64:8= |
|
10 |
10*0= |
1*1= |
10:10= |
7*4= |
72:9= |
ІІІ бөлім. Шамалар арасындағы тәуелділік.
Мақсаты: Шамалар арасындағы тәуелділікке байланысты оқушы ұғымын қалыптастыру. Оқушылардың ауызша есептеу дағдысын, екі таңбалы санға көбейту, бөлу туралы білімін, мәтінді есептер шешу дағдысын нығайту.
|
Р=(а+б)*2 |
Қ=С*Б |
S=а*b |
Қ=С*Б С=Қ:Б Б=Қ:С |
S=а*b a=S:b b=S:a |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
а=5см, б=2см Р= |
С=9, Б=3 Қ= |
a=5см, b=9см S= |
С=5, Б=3 Қ= |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Жұмабекова Айгул Әлібекқызы Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Тренажер математика
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Тренажер математикаМатериал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні бойынша " 5-тік " тренажер. Деңгейлік тапсырмалар 1 бөлімге арналған. 3 сыныпқа арналған тапсырмалар
Материалдың қысқаша нұсқасы І бөлім. 1000 көлеміндегі сандар. Қосу және азайту. Мақсаты: 1000 көлеміндегі сандардың құрылу жолын түсіну,1000 көлеміндегі сандарды тура және кері санау, натурал сандар қатарындағы орнын анықтау,үш таңбалы сандарды оқу, жазу және салыстыру.
ІІ бөлім. Көбейту және бөлу Мақсаты: Екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану, үш таңбалы сандарды бір таңбалы сандарға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану.
ІІІ бөлім. Шамалар арасындағы тәуелділік. Мақсаты: Шамалар арасындағы тәуелділікке байланысты оқушы ұғымын қалыптастыру. Оқушылардың ауызша есептеу дағдысын, екі таңбалы санға көбейту, бөлу туралы білімін, мәтінді есептер шешу дағдысын нығайту.
|













