Материалдар / Тренерлік сабақ "Оқу үдерісін жоспарлауда ОүБ қолдану әдістемесі" мектеп тренерлеріне

Тренерлік сабақ "Оқу үдерісін жоспарлауда ОүБ қолдану әдістемесі" мектеп тренерлеріне

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі және бағалау мақсаты мен оның қолдану әдістемесін зерделеу негізінде оқу үшін бағалаудың әртүрлі тәсілдерін әзірлейді.«Кері байланыс пен қалыптастырушы бағалаудың айырмашылығы» тақырыбында топтық пікірталас жүргізу. Бұл жоспар мектеп тренерлеріне арналған. Оқу үшін бағалау тақырыбын өткен кезде қолданса болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2017
771
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Апта

Күні : 14

Тренер: Анламасова Гульзия


22. 02. 2017 жыл

Тақырыбы

Оқу үдерісін жоспарлауда ОүБ қолдану әдістемесі

Мақсаты

Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі және бағалау мақсаты мен оның қолдану әдістемесін зерделеу негізінде оқу үшін бағалаудың әртүрлі тәсілдерін әзірлейді.

Нәтижесі

Мұғалімдер оқу үшін бағалау мәні туралы білімдерінің және оның оқыту әдістемесі негізінде қалыптастырушы бағалаудың формалары мен әдістерін әзірлейді.

Түйінді идея

Бағалау үдерісінің ( Оқу үшін бағалау) оқыту мен оқудың ажырамас бөлігі екенін түсіну мұғалімдердің түйсігінде үлкен өзгерістердің жүзеге асуын талап етеді, себебі олар бағалауды оқу үдерісін аяқтайтын үдеріс ретінде дәстүрлі түрде қабылдауға үйреніп алған.

Сабақ барысы

Уақыты

Тақырыптық жаттығулар

Тренердің

іс-әрекеті

Мұғалімдердің

әрекеттері

Бағалау түрлері

1-сабақ

9.00-10.30

Шаттық шеңбері. Топқа бөлу «Алма түстеріне қарай»

Зейінді күшейту

«Жақсы мен жаман» әдісі

карточкада жазылған сөздер бойынша «жақсы» мен «жаман» екенін ажырату. «Жақсы-жаманды»

мысалы: өтірік айту-жаман, көмектесу-жақсы

Бағалауға арналған жаттығу. /Ой қозғау/

Әрбір үстелде үлкен және кішкентай қызыл, сары және жасыл түсті , алма салынған ваза тұр. Тапсырма: Критерийлерді ойлап шығарып, алмаларды бағалаңдар.




АҚПАРАТ

МАН-46-53 бет


Тақырып : Критерийлердің маңыздылығы


ТӘЖІРИБЕ/мағынаны тану/

Тапсырма:

1/ Алма ағашын салады

2 //« Алма ағашын» бағалау критерийін жасайды

3/Суреттер үлгілерін өзара бағалайды



Критерийлер

Дескрип

торлар

Балы

Түстерді

қолдану

Қызыл, жасыл, қоңыр , т.б

3

Бойы

30-35 см

2

Элементі

Жапыра

ғы, алмасы,

бұтағы, т.б.

3




бағалау шкаласы

«5» - 8 балл

«4» - 7 балл

«3» - 6-5 балл

«2» - 4-1 балл






Кері байланыс

Критерийлермен алмасу семинары

«Білім беру платформасында» 256 бет


ОҚУШЫЛАРДЫ САБАҚТЫҢ ОҚУ МАҚСАТЫМЕН ТАНЫСТЫРУ

Мақсаты - оқушыларды сабақтың мақсаттарымен таныстыру


Өз сабақтарыңызда осыны қандай дәрежеде және қаншалықты жиі жүргізесіз?


Сіз бізге осыны жүргізген кезден мысал келтіріп немесе әдетте Сіздің сабақтарыңыз қалай басталатынын айтып бере аласыз ба?


Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыруда Сізге қандай кедергілер кездеседі?



САБАҚТА ҚОЛДАНЫЛАТЫН ОҮБ СТРАТЕГИЯЛАРЫ

Бұған мұғалім өткізген немесе оқушылардың бірлесіп жұмыс істеуіне бағытталған сынып жұмыстарының көптеген түрлерін енгізугеболар еді. Соған қарамастан, негізгі мақсат оқушылардың не оқығаны немесе оқуға не көмектесетіні туралы өз идеяларын білдіруге ынталандыру болып табылады.

Өзсабақтарыңыздаосыны қандай дәрежеде және қаншалықты жиі жүргізесіз?


Сіз мұны қашан жасағаныңызға мысал келтіре аласыз ба немесе Сіз бізге өз оқушыларыңыздың оқуды қалай түсінетіні туралы бөліскен жағдайлары жайлы айтып бере аласыз ба?


Сіздің жағдайыңызда олардың жұмыстарын түсінетінін талқылауға оқушыларды ынталандыру кезінде қандай кедергілер туындайды?




-Жетістікке жету үшін не істедік?

-Табыс критерийі сізге көмектесті ме?


«Жақсы мен жаман» әдісі арқылы карточкада жазылған сөздер

бойынша «жақсы» мен «жаман» екенін ажыратқызады.




Әрбір үстелде тұрған үлкен және кішкентай қызыл, сары және жасыл түсті , алма салынған вазадан қалаған алмаларды таңдап алғызу арқылы критерийлердің маңыздылығын атап өтеді.




«Өзін-өзі және өзара бағалау» тақырыбында таныстырылыммен таныстырамын.

/Ресурстар/







Тапсырманы орындатады.

1/ Алма ағашын салуды тапсырады.

2//« Алма ағашын » бағалау критерийін жасайды

3/Суреттер үлгілерін өзін-өзі және өзара бағалайды.





Кері байланыс жасау арқылы критерийлерді және соған сәйкес дескрипторларды құру арқылы бағалау оңай болатынын түсіндіреді.






















Рефлексия жасатады

«Білім беру платформасында» 256 бет


О ҚУШЫЛАРДЫ САБАҚТЫҢ ОҚУ МАҚСАТЫМЕН ТАНЫСТЫРУ


САБАҚТЫҢ ТАБЫС КРИТЕРИЙЛЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ТАЛҚЫЛАУ


САБАҚТЫҢ ТАБЫС КРИТЕРИЙЛЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ТАЛҚЫЛАУ



-Жетістікке жету үшін не істедік?

-Табыс критерийі сізге көмектесті ме?




Карточкада жазылған сөздер бойынша адамның «жақсы» мен «жаман» қасиеттерін, оның «жақсы» мен «жаман» екенін ажыратады.




Қатысушылар үстел үстінде тұрған үлкен және кішкентай қызыл, сары және жасыл түсті , алма салынған вазадан қалаған алмаларды таңдап алу арқылы критерийлер әзірлейді




Өзін-өзі және өзара бағалау» тақырыбындағы таныстырылымды талдау /топпен постер қорғау/








Тапсырманы орындайды

1/ Алма ағашын салады

2//« Алма ағашын » бағалау критерийін жасайды.

3/Суреттер үлгілерін өзін-өзі және өзара бағалайды.





Рефлексия және кері байланыс жасау арқылы критерийлерді және соған сәйкес дескрипторларды құру арқылы бағалауға болатынын және оңай, тиімді екенін түсінеді.





















Оқушыларды сабақтың оқу мақсатымен таныстыру, сабақтың табыс критерийлерімен таныстыру және оларды талқылау туралы рефлексия жасайды.













-Жетістікке жету үшін не істедік?

-Табыс критерийі сізге көмектесті ме? Деген сияқты сұрақтарға жауап береді. Кері байланыс жасайды.































Екі жұлдыз, бір тілек

«Басбармақ» әдісі.








«Бағдаршам» әдісі










Топтық бағалау











«Топтарда баға қою» әдісі

ҮМ 260 бет










Критериалды бағалау











«Бағдаршам»

Әдісі


























































Үзіліс

2-сабақ

11.00-12.30

Зейінді күшейту

Рөлдік ойын «Қимылынан тап». Мақсаты: Екі топқа жақсы –жаман деп жазылған стикер беріледі, сол топ мүшелері пантомимо арқылы жақсы не жаман қасиеттерді салып көрсетеді. Қалған екі топ қимылынан табады.

мысалы: «жақсы» - сыпыру, «жаман» - шашып жатқан





Ақпарат

Тапсырма

«Cіз үйіңізді нешеге бағалайсыз?» әр мұғалім өз үйінің суретін салып бағалайды.

«Үйді бағалау» бейне материалын ұсынамын.


1/Нақты критерий беріледі

2/Топта өзара талқылап, бағалайды

Таныстырылым «Өзін-өзі және өзара бағалау»



Тәжірибе

Тапсырма

«Әдістер аукционы» - әрбір қатысушылар оқушыларды қалыптастырушы бағалау үшін қолданып жүрген әдістеріне таныстырылым жасайды. 10 минут беріледі .


Модерация жүргізу арқылы жеңімпаздарын анықтау.


Әдістер таныстырылымы. Ең үздік әдістерді аукцион әдісі бойынша алдын ала дайындалған фишкалар бойынша «сатып алу» яғни дауыс береді. «Мен бұл әдісті сатып аламын. Себебі ...»







«Кері байланыс пен қалыптастырушы бағалаудың айырмашылығы» тақырыбында топтық пікірталас жүргізу





Қатысушыларды 4 топқа бөліп алады.«Қимылынан тап» рөлдік ойын ойнатады. Мақсаты: Екі топқа жақсы –жаман деп жазылған стикер беріледі, сол топ мүшелері пантомимо арқылы жақсы не жаман қасиеттерді салып көрсетеді. Қалған екі топ қимылынан табады.

мысалы: «жақсы» - сыпыру, «жаман» - шашып жатқан


«Cіз үйіңізді нешеге бағалайсыз?» тапсырмасын орындатады.Әр мұғалімге өз үйінің суретін салғызып, бағалатады.

«Үйді бағалау» бейне материалын ұсынады.


Бұл жолы

1/Нақты критерий беріледі.

2/Топта өзара талқылатып, бағалатады


Таныстырылым «Өзін-өзі және өзара бағалау»


Әрбір қатысушылар оқушыларды қалыптас-тырушы бағалау үшін қолданып жүрген әдістеріне таныстырылым жасатады. 10 минут беріледі .


Модерация жүргізу арқылы жеңімпаздарды анықтатады.


Таныстырылым жеңімпаздарын бағалап, кері байланыс береді.



«Кері байланыс пен қалыптастырушы бағалаудың айырмашылығы» тақырыбында топтық пікірталас жүргізеді.


Әдістер таныстырылымы. Ең үздік әдістерді аукцион әдісі бойынша алдын ала дайындалған фишкалар бойынша «сатып алу» яғни дауыс береді. «Мен бұл әдісті сатып аламын. Себебі ...»


Рөлдік «Қимылынан тап» ойын ойнайды. Екі топқа жақсы –жаман деп жазылған стикерді алып,сол б/ша топ мүшелері пантомимо арқылы жақсы не жаман қасиеттерді салып көрсетеді. Қалған екі топ қимылынан табады.





«Үйді бағалау» бейне материалын тамашалайды.


Әр мұғалім өз үйінің суретін салып бағалайды.

1/Нақты критериймен танысады.

2/Топта өзара талқылап, бағалайды.



Таныстырылым «Өзін-өзі және өзара бағалау»


Әрқайсысы оқушыларды қалыптастырушы бағалау үшін қолданып жүрген әдістеріне таныстырылым жасайды.


Модерация жүргізу арқылы жеңімпаздарды анықтайды.

Таныстырылым жеңімпаздарын бағалап, анықтайды.

Топтық пікірталасқа қатысады.

Кері байланыс пен қалыптастырушы бағалаудың айырмашылығын анықтайды


Ең үздік әдістерді аукцион әдісі бойынша алдын ала дайындалған фишкалар бойынша «сатып алу» яғни дауыс береді.

«Мен бұл әдісті сатып аламын. Себебі ...» кері байланыс береді



«Бағдаршам» әдісі















«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі


































«Мен бұл әдісті сатып аламын. Себебі ...» әдісі

Сабақтан кейінгі рефлексия

«Бүгін мен өзіммен ..... алып кетемін,себебі....»



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ