Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тренерлік сабақ "Оқу үдерісін жоспарлауда ОүБ қолдану әдістемесі" мектеп тренерлеріне
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Апта |
Күні : 14 |
Тренер: Анламасова Гульзия |
22. 02. 2017 жыл |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тақырыбы |
Оқу үдерісін жоспарлауда ОүБ қолдану әдістемесі |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Мақсаты |
Мұғалімдер өздерінің тәжірибесі және бағалау мақсаты мен оның қолдану әдістемесін зерделеу негізінде оқу үшін бағалаудың әртүрлі тәсілдерін әзірлейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Нәтижесі |
Мұғалімдер оқу үшін бағалау мәні туралы білімдерінің және оның оқыту әдістемесі негізінде қалыптастырушы бағалаудың формалары мен әдістерін әзірлейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Түйінді идея |
Бағалау үдерісінің ( Оқу үшін бағалау) оқыту мен оқудың ажырамас бөлігі екенін түсіну мұғалімдердің түйсігінде үлкен өзгерістердің жүзеге асуын талап етеді, себебі олар бағалауды оқу үдерісін аяқтайтын үдеріс ретінде дәстүрлі түрде қабылдауға үйреніп алған. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты |
Тақырыптық жаттығулар |
Тренердің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің әрекеттері |
Бағалау түрлері |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1-сабақ 9.00-10.30 |
Шаттық шеңбері. Топқа бөлу «Алма түстеріне қарай» Зейінді күшейту «Жақсы мен жаман» әдісі карточкада жазылған сөздер бойынша «жақсы» мен «жаман» екенін ажырату. «Жақсы-жаманды» мысалы: өтірік айту-жаман, көмектесу-жақсы Бағалауға арналған жаттығу. /Ой қозғау/ Әрбір үстелде үлкен және кішкентай қызыл, сары және жасыл түсті , алма салынған ваза тұр. Тапсырма: Критерийлерді ойлап шығарып, алмаларды бағалаңдар. АҚПАРАТ МАН-46-53 бет Тақырып : Критерийлердің маңыздылығы ТӘЖІРИБЕ/мағынаны тану/ Тапсырма: 1/ Алма ағашын салады 2 //« Алма ағашын» бағалау критерийін жасайды 3/Суреттер үлгілерін өзара бағалайды
Кері байланыс Критерийлермен алмасу семинары «Білім беру платформасында» 256 бет
-Жетістікке жету үшін не істедік? -Табыс критерийі сізге көмектесті ме?
|
«Жақсы мен жаман» әдісі арқылы карточкада жазылған сөздер бойынша «жақсы» мен «жаман» екенін ажыратқызады.
Әрбір үстелде тұрған үлкен және кішкентай қызыл, сары және жасыл түсті , алма салынған вазадан қалаған алмаларды таңдап алғызу арқылы критерийлердің маңыздылығын атап өтеді.
«Өзін-өзі және өзара бағалау» тақырыбында таныстырылыммен таныстырамын. /Ресурстар/
Тапсырманы орындатады. 1/ Алма ағашын салуды тапсырады. 2//« Алма ағашын » бағалау критерийін жасайды 3/Суреттер үлгілерін өзін-өзі және өзара бағалайды.
Кері байланыс жасау арқылы критерийлерді және соған сәйкес дескрипторларды құру арқылы бағалау оңай болатынын түсіндіреді.
Рефлексия жасатады «Білім беру платформасында» 256 бет
О ҚУШЫЛАРДЫ САБАҚТЫҢ ОҚУ МАҚСАТЫМЕН ТАНЫСТЫРУ
САБАҚТЫҢ ТАБЫС КРИТЕРИЙЛЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ТАЛҚЫЛАУ
САБАҚТЫҢ ТАБЫС КРИТЕРИЙЛЕРІМЕН ТАНЫСТЫРУ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ТАЛҚЫЛАУ
-Жетістікке жету үшін не істедік? -Табыс критерийі сізге көмектесті ме?
|
Карточкада жазылған сөздер бойынша адамның «жақсы» мен «жаман» қасиеттерін, оның «жақсы» мен «жаман» екенін ажыратады.
Қатысушылар үстел үстінде тұрған үлкен және кішкентай қызыл, сары және жасыл түсті , алма салынған вазадан қалаған алмаларды таңдап алу арқылы критерийлер әзірлейді
Өзін-өзі және өзара бағалау» тақырыбындағы таныстырылымды талдау /топпен постер қорғау/
Тапсырманы орындайды 1/ Алма ағашын салады 2//« Алма ағашын » бағалау критерийін жасайды. 3/Суреттер үлгілерін өзін-өзі және өзара бағалайды.
Рефлексия және кері байланыс жасау арқылы критерийлерді және соған сәйкес дескрипторларды құру арқылы бағалауға болатынын және оңай, тиімді екенін түсінеді.
Оқушыларды сабақтың оқу мақсатымен таныстыру, сабақтың табыс критерийлерімен таныстыру және оларды талқылау туралы рефлексия жасайды.
-Жетістікке жету үшін не істедік? -Табыс критерийі сізге көмектесті ме? Деген сияқты сұрақтарға жауап береді. Кері байланыс жасайды.
Екі жұлдыз, бір тілек |
«Басбармақ» әдісі.
«Бағдаршам» әдісі
Топтық бағалау
«Топтарда баға қою» әдісі ҮМ 260 бет
Критериалды бағалау
«Бағдаршам» Әдісі
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үзіліс |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2-сабақ 11.00-12.30 |
Зейінді күшейту Рөлдік ойын «Қимылынан тап». Мақсаты: Екі топқа жақсы –жаман деп жазылған стикер беріледі, сол топ мүшелері пантомимо арқылы жақсы не жаман қасиеттерді салып көрсетеді. Қалған екі топ қимылынан табады. мысалы: «жақсы» - сыпыру, «жаман» - шашып жатқан
Ақпарат Тапсырма «Cіз үйіңізді нешеге бағалайсыз?» әр мұғалім өз үйінің суретін салып бағалайды. «Үйді бағалау» бейне материалын ұсынамын.
1/Нақты критерий беріледі 2/Топта өзара талқылап, бағалайды Таныстырылым «Өзін-өзі және өзара бағалау»
Тәжірибе Тапсырма «Әдістер аукционы» - әрбір қатысушылар оқушыларды қалыптастырушы бағалау үшін қолданып жүрген әдістеріне таныстырылым жасайды. 10 минут беріледі .
Модерация жүргізу арқылы жеңімпаздарын анықтау.
Әдістер таныстырылымы. Ең үздік әдістерді аукцион әдісі бойынша алдын ала дайындалған фишкалар бойынша «сатып алу» яғни дауыс береді. «Мен бұл әдісті сатып аламын. Себебі ...»
«Кері байланыс пен қалыптастырушы бағалаудың айырмашылығы» тақырыбында топтық пікірталас жүргізу
|
Қатысушыларды 4 топқа бөліп алады.«Қимылынан тап» рөлдік ойын ойнатады. Мақсаты: Екі топқа жақсы –жаман деп жазылған стикер беріледі, сол топ мүшелері пантомимо арқылы жақсы не жаман қасиеттерді салып көрсетеді. Қалған екі топ қимылынан табады. мысалы: «жақсы» - сыпыру, «жаман» - шашып жатқан
«Cіз үйіңізді нешеге бағалайсыз?» тапсырмасын орындатады.Әр мұғалімге өз үйінің суретін салғызып, бағалатады. «Үйді бағалау» бейне материалын ұсынады.
Бұл жолы 1/Нақты критерий беріледі. 2/Топта өзара талқылатып, бағалатады
Таныстырылым «Өзін-өзі және өзара бағалау»
Әрбір қатысушылар оқушыларды қалыптас-тырушы бағалау үшін қолданып жүрген әдістеріне таныстырылым жасатады. 10 минут беріледі .
Модерация жүргізу арқылы жеңімпаздарды анықтатады.
Таныстырылым жеңімпаздарын бағалап, кері байланыс береді.
«Кері байланыс пен қалыптастырушы бағалаудың айырмашылығы» тақырыбында топтық пікірталас жүргізеді.
Әдістер таныстырылымы. Ең үздік әдістерді аукцион әдісі бойынша алдын ала дайындалған фишкалар бойынша «сатып алу» яғни дауыс береді. «Мен бұл әдісті сатып аламын. Себебі ...»
|
Рөлдік «Қимылынан тап» ойын ойнайды. Екі топқа жақсы –жаман деп жазылған стикерді алып,сол б/ша топ мүшелері пантомимо арқылы жақсы не жаман қасиеттерді салып көрсетеді. Қалған екі топ қимылынан табады.
«Үйді бағалау» бейне материалын тамашалайды.
Әр мұғалім өз үйінің суретін салып бағалайды. 1/Нақты критериймен танысады. 2/Топта өзара талқылап, бағалайды.
Таныстырылым «Өзін-өзі және өзара бағалау»
Әрқайсысы оқушыларды қалыптастырушы бағалау үшін қолданып жүрген әдістеріне таныстырылым жасайды.
Модерация жүргізу арқылы жеңімпаздарды анықтайды. Таныстырылым жеңімпаздарын бағалап, анықтайды. Топтық пікірталасқа қатысады. Кері байланыс пен қалыптастырушы бағалаудың айырмашылығын анықтайды
Ең үздік әдістерді аукцион әдісі бойынша алдын ала дайындалған фишкалар бойынша «сатып алу» яғни дауыс береді. «Мен бұл әдісті сатып аламын. Себебі ...» кері байланыс береді
|
«Бағдаршам» әдісі
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
«Мен бұл әдісті сатып аламын. Себебі ...» әдісі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтан кейінгі рефлексия |
«Бүгін мен өзіммен ..... алып кетемін,себебі....» |