Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Тренинг: " Талаптанған жетер мұратқа!"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Мұғалім: Кубентаева Ардак КурмангазиновнаМектеп: Өсекмен қаласы әкімдігінің «Ахмер орта мектебі» КМММақсаты: Мақсат қою дағдысын қалыптастыру, оқушылардың сенімділігін, мінез – құлық, эмоциялық сфера дағдысын психологиялық тұрғыдан қалыптастыру.Қажетті құрал жабдықтар: интерактивті тақта, қоңырау, ысқырғыш, ақ парақтар түрлі түсті бояулар Тренинг барысы:1.Сәлемдесу жаттығуы: Қол шапалақтау, қоңырау соғу, ысқырғыш көмегімен 3 түрлі қимыл қозғалыс көрсету арқылы сыныпта бір-бірімен сәлемдесу: шапалақ ұрса- бір-бірлерінің қолдарын ұстап шығу, қоңыру-арқаларын сипау, ысқырғыш- бір-бірлерінің арқаларымен амандасады солай жаттығу жалғасады, шатасуға болмайды. Қайырлы күн, құрметті 11 сынып оқушылары,талапкерлер. Бүгін сіздерді арнайы, Ұлттық біріңғай тестінің алдында мақсатқа бағыттап, соған талпынысты ашу мақсатында тренингке жинадым. Бүгінгі тренинг сіздерге жақсы көңіл – күй сыйлап, болашаққа бір талпыныс берет деген ойдамын.2.Тренинг Ережесі:
шынайылық;
сөзді өз атынан сөйлеу;
сөйлеушіге сыйластықпен қарау;
3.«Қағазды умаждау» жаттығуыОң қолдарымызбен барлығымыз бірге қағазды умаждап, бүктеп мыжимыз.Сол қолымызбен енді ол бетті ашап жазамыз. (жаттығу тек бір қолымен орындалады). Оқушылардың ойын ортаға салу.-Иә бұл жаттығудағыдай өмірімізде кейде бір дүниені жасап шығару оңай емес, оған ерік, жігер, күш керек.Біз өмір бойы әр түрлі емтихандар тапсырамыз.Мектепте,университеттерде ғана емес сонымен қатар жұмысқа орналасқан кездеде.Емтиханға қандай дайындық жасауымыз қажет.1)информационная готовность (информитрованность о правилах поведенияна экзамене,инф-ть о правилах заполнения бланков)2)предметная готовность )готовность по определенному предмету,тестзадания.Және психологиялық дайындық:Ең біріншіден біз күн тәртібін құрастырумыз қажет қажет.Тәулікті 3 бөл:-Емтиханға күніне 8 сағ әзірлену;-Спортпен айналыс,таза ауада серуенде..Тамақтану. Күніне 3-4 рет тамақтану керек,калориялы ж/е дәруменді тағамдар болу керек. Тағамға грек жаңғағы,сүт тағамдары,балық,ет,жеміс,көкөніс,шоколад пайдалан. Тағы бір кеңес: емтихан алдында тойып ас ішпе.Емтиханға әзірлік кезеңінде көзге ауырлық көп түседі.Егерде көз шаршаса,ағзаның да шаршағаны,яғни емтихан тапсырмаларын орындауға күшіңіз жетпеуі мүмкін. Көзді демалыту үшін қажетті әрекет жасау керек. Жаттығудың кез келгенің орындау.-Жоғары,төмен,оңға-солға (25сек) қара.-Көзбен өз есімінді,тегінді жаз.-Шаршы,үшбұрыш сал. Бірінші сағ тілімен,содан кейін тіліне қарсы сал.4.«Жағымды ҰБТ» жаттығуы Нұсқау: Қағаз ортасына ҰБТ деген сөз жазылып әр оқушы емтихан тапсырудың пайдалы жағын жазады, яғни «ҰБТ тапсырған жақсы себебі....» пікіріне жауап береді. Оқушылардың неғұрлым көп жауап беруіне жүргізуші жәрдемдеседі.5.«Жылдам және тез» жаттығуы6.«Менің көңіл - күйім» тестМақсаты:әдеттері, жеке ерекшеліктері туралы ойлануына мүмкіндік беру.Нұсқау: Сіз төменде берілген пікірлерге «иә» және «жоқ» деп жауап беріңіз. Мүмкіндігінше ашық жауап беруге тырысыңыз. Тест қорытындысы туралы мәлімет, ең алдымен сізге қажет. Ол тренинг жаттығуларына қатысу кезінде өзіңіз, әдеттеріңіз және жеке ерекшеліктеріңіз туралы ойлануыңызға мүмкіндік береді. Егер тесттегі мінез – құлық бойыңызда болса, онда «иә» деп жауап бересіз.
Менде жиі нашар көңіл – күй болады, жылаймын
Адаммен кездескенде оның көзіне тура қараудан қашамын
Жиі ренжіген, қамыққан күйде боламын
Мен білетін және білген адамдардың көпшілігі менің көңілімді қалдырады.
Соңғы кезде кейде ғана көңілді боламын, мүлде күлмеймін
Мен өзімді жиі әлсіз сезінемін, өмірім туралы жақындарыма және таныстарыма шағынамын
Қазіргі уақытта көптеген сұрақтар бойынша менің жеке позициям жоқ
Әңгімелесушілер естуі қиын болу үшін мен жай сөйлеймін
Кейде әңгімелесушінің сұрағына қалай жауап беруді білмеймін тек басымды іздеймін
Тест кілті:Әрбір «иә» жауабына 1балл, оны қосыңыздар1-2 балл. Кейбір өмірлік қиындықтарға қарамастан сөз өмірді жеңіл қабылдайсыз. Бұл жаман емес, дегенмен белгілі бір шек болғаны дұрыс.3-6 балл. Сіздің өмірге деген көзқарасыңыз қалыпты, бірақ қазірдің өзінде шаршау байқалады. Ерте емес пе?7-10 балл. Сіз болғанның бәрін жағымсыз түрде қабылдайсыз. Сіздің өміріңізде қуанышты сәттер жоқ па?Слайд Өмір туралы сөздер көрсетіледіОқушылардың ойын ортаға салып қорытынды жасау.7.Рефлексия «Самолет» жаттығуыНұсқау: Қазір сіздер жұп болып бөлініп самолет жасауларыңыз керек. Ол үшін біреулеріңіз өң қолыңызбен, ал екіншіңіз сол қолыңызбен жасауларыңыз керек. Содан кейін самолетті мынандай сөздермен «ұшырамыз», «Біз үрейлік пен қорқынышты жеңеміз», «Өз мақсаттарымызға жетеміз!»
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз