Исатай Тайманов атындағы
орта мектеп
«Бала тәрбиесі
–отбасынан басталады»
/ ата-аналармен
өткізілген жиналыс
-тренинг/
2 «Г»- сынып
жетекшісі :
З.Ж.Аманбайқызы
2019-20 оқу
жылы
Ата-аналармен
жиналыс-тренинг
жоспары
Өткізген
мұғалім: 2«Г» сынып жетекшісі,жоғары
санатты бастауыш сынып мұғалімі: Жұмаш Зүльфия
Аманбайқызы
Күні: 29.11.2019
жыл
Қатысқаны: ----
ата-ана
Тақырыбы: Бала тәрбиесі-отбасынан
басталады.
Тренингтің
мақсаты: Отбасында балаға жақсы тәрбие беруге
ықпал етіп,ата-аналар арасында бала тәрбиесіндегі жауапкершілікті
арттыру; ата-ана, оқушы, мұғалім үштігінің ынтымақтастықта жұмыс
жасауын дамыту.
Күтілетін
нәтиже:
Ата-аналар өз ойларын ашық жеткізіп,
бір-бірінің пікірін құрметтеуге, сеніммен қарауға
бейімделеді.
Бала тәрбиесіне жауапкершілікпен
қарайды.
Жұмыс
түрі: Топтық
жұмыс
Қажетті
заттар: маркер, плакат, сұрақтар жазылған
парақшалар. Балаларының
құттықтау видеоролигі.
Тренинг
бағдарламасы:
1. «Мақалдың жалғасын тап
»Топқа
бөліну. Ережемен
таныстыру
2. Топпен жұмыс«Мақалдың
мағынасын ашып түсіндіру» постер
қорғау
3.«1-2-3-4-5»психологиялық
тренинг.
Ата-анаға сұрақ«Сіз үшін
1-5-ке дейінгі цифрлардың маңызы бар ма?Мысалы, өміріңізде
кездескен маңызды оқиғаны баяндасаңыз?»д.с сұрақтар қоя отырып,
ата-аналардың «2-«жаман», 5-«жақсы» көзқарастарын
өзгерту.
4. Критериалды бағалауды
түсіндіру. « Көбелек суретін
бейнелейік»
5.Видеоролик
https://www.youtube.com/watch?v=yscYoBAFV9A
Видео туралы ата-аналардан кері байланыс
алу
7.Бейнебаян. «Мың алғыс
Сізге!» (Балалардың алғыс күніне дайындаған жүрекжарды
лебіздері айтылған бейнебаянды
ұсыну
8.Ой
жинақтау
Тренинг
ережесі:
1. Өз ойын еркін
жеткізу.
2. Бір-бірлерінің пікірін
құрметтеу
3. Белсенділік
таныту.
4.
Шынайылық.
5. Топтасып жұмыс
жасау.
6. "Басынан" "Аяғына" дейін
жұмыс істеу.
Тренингтің жүру
барысы:
І.Топқа
бөлу.
Ата-аналар «Бала-бауыр
етің», «Әкеге қарап ұл өсер» «Қыз өссе- елдің көркі» мақалдардың
қиындысын жинау арқылы топқа
бөлінеді.
ІІ. «Мақалдың мағынасын
ашып түсіндіру» постер
жасау ( Әр топтағы ата-аналар өз тобындағы мақалдың мағынасын
постерге жазып қорғайды
)
ІІІ. «1-2-3-4-5»
психологиялық
тренинг. Алдарыңызда 1,2,3,4,5 цифрлары берілген сіз үшін
өміріңізде осы цифрлардың маңызы болған естеліктеріңізді айтып
берсеңіздер. Мысалы, 2 наурыз менің тұрмыс құрған күнім мен үшін
2саны - ерекше сан,
т.с.с.
Күтілетін
нәтиже:
Ата -ана
баласына:
- «2», «3» деген төмен
баға, оны алмауға тырыс, 5-ке оқысаң қалаған затыңды әперем,- деген
сөздердің бала психологиясына кері әсер ететіндігін түсінеді, оны
түзетуге бейімделеді.
ІV. «Көбелекті
бейнелейік»
-Ендеше, қазіргі білім
үдерісіндегі бағалау жүйесін қаншалықты түсініп жатырмыз? Сол үшін
ата –аналарға критерийлер арқылы бағалауды түсіндіріп өтемін. Ол
үшін ата- аналарға «Көбелекті бейнелейік» тапсырмасын
беремін. Әр топ басқа топтың жұмысын өзінше бағалайды. Содан
кейін ата аналарға критерийлер арқылы қайта бағалауды
ұсынамын.
Бағалауға байланысты
критерийлер:
-Егер көбелектің суреті
қағаздың ортасында
орналасса-1ұпай.
-Көбелектің көлемі үлкен
болса-1ұпай
-Көбелектің қанаттары
симметриялы болса-1 ұпай
-Көбелектің барлық
мүшелерінің болуы-1 ұпай
-Ашық түстерді пайдалану-1
ұпай.
(4-5 ұпайға-«5»),(3
ұпай-«4») (2 ұпай-«3») (1 ұпай
–«2»)
V. Видеоролик көрсету.
Кері байланыс
алу
VІ.Бейне-ролик:
«»
Осы бейне-роликтен қандай ой түйдіңіздер? Оның
негізгі идеясы не?
VІІ.Ой жинақтау
(қорытындылау):
Ата-анаға көз
қуаныш,
Алдына алған
еркесі.
Көкірегіне көп
жұбаныш,
Гүлденіп ой –өлкесі. – деп Абай атамыз осы
өлеңінде ата-ананың қуанышы,гүлденген үміт-арманы тек перезент
сүю,оны тәрбиелеу екендігін айтқысы келген екен. Ендеше құрметті
ата-аналар қолымыздағы алтындарымызға жақсы тәрбие беріп, оларға
біз ең басты үлгі бейне екенімізді
ұмытпайық.
VIII.
Кері байланыс парақшасы
арқылы ата-аналардың ойларын қорытындылап бүгінгі жиналыс тренингке
келгендері үшін алғыс айтамын.
Сынып жиналысынан
фотокөріністер:
Рефлексифті
есеп
2019жылдың наурыз айының
2-ші жұлдызында өз сыныбымның кезекті жиналыс тренингі өтті. Бұл
шараны сынып ата-аналарымен бірге «Бала тәрбиесі-отбасынан
басталады» тақырыбында
өткіздім.
Мақсаты: Отбасында балаға
жақсы тәрбие беруге ықпал етіп,ата-аналар арасында бала
тәрбиесіндегі жауапкершілікті
арттыру.
Тренингке 12 ата-ана
қатысты. Алдымен ата-аналарды мақал қиындыларын құрастыру арқылы 3
топқа бөлдім. Топқа бөлінген
соң ата-аналар мақалдың мағынасын ашу үшін постер жасауға
кірісті. Ортаға топпен шығып, постер қорғады.Келесі кезекте
ата-аналарға 1,2,3,4,5деген цифрлар жазылған ақ парақтар тараттым,
1-5 ке дейінгі сандар туралы және өмірлерінде ерекше орын алған осы
сандар болса соны айтып берулерін өтіндім. Ата-аналар көбіне
1-5 ке дейінгі цифрлардың орны
отбасы, білім, бала, спорт, дос, ата-ана деген ұғыммен
байланысты естеліктерін әңгімелеп берді.
Енді сол сандардың бағалау
формасында өздерін қалай сезінетіндіктерін байқау
мақсатында «Көбелекті бейнелейік»
тапсырмасын бердім.
Ата-аналар бұл тапсырманы қызыға орындады. Одан кейін ата-аналардың
қойған бағаларын, алдын-ала дайындалған критерийлермен бағалап
көрдік..Дегенмен, кей ата-аналар бағаның арасындағы өзгерістер
болғанын байқады.Ұпайдың бағаға айналғандығын өздері
көріп,таңданыстарын жасырмады. Критериалды бағалау туралы
түсінді.
Тренингтің соңында «Бала
арманы» бейне-ролигін көрсетіп, осы бейне-роликтен қандай ой
түйгендерін,оның негізгі идеясы не екендігін айтуларын
сұрадым.Ата-аналар бұл видеороликтен көздеріне жас алып,
толғаныстарын жасырмады.Ой-пікірлері бір жерден шықты,яғни, тек
перезент сүйіп қана қоймай,оған көңіл бөліп, дұрыс тәрбиелеу
керектігін айтты.
Мұғалім:
-Құрметті ата-аналар
қолымыздағы алтындарымызға жақсы тәрбие беріп, оларға біз ең басты
үлгі бейне екенімізді ұмытпайық дей келе, 1 наурыз Алғыс айту
күніне байланысты балаларыңыздың СІЗДЕРГЕ АЛҒЫС сөздері айтылған
«Мың алғыс, Сізге!» атты тамаша видеороликті ұсынамын. Рефлексия
жасау арқылы тренингті
аяқтадым.
Тренингке жиналған
ата-аналар риза болып
тарқасты.