Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Тренинг "Бала тәрбиесіндегі ата-ана ролі"
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Тренинг "Бала тәрбиесіндегі ата-ана ролі"
Материал туралы қысқаша түсінік
Бала тәрбиесіндегі ата-ананың ролін арттыру, мектеп өміріне қызығушылығын ояту
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
№ 39 Үлкен Сұлутөр орта мектебі
Ата-ана тренингі
«Бала тәрбиесіндегі ата-ана ролі»
1 «А»сынып жетекшісі: Умирзакова.Э.А.
2017-2018 оқу жылыТақырыбы: Бала тәрбиесіндегі ата-ана роліМақсаты: Әр отбасының бала тәрбиесіне белсене қатысуының маңызын арттыру. Баланың мейірімді сыпайы әдеттерді бойына сіңіріп өсу жолдарын ата-аналармен бірлесе қарастыру.Мектептегі тәрбие жұмысының нәтижелігінің бір ұшы ата-аналармен, мектептің бірлескен әрекетінде екені еш уақытта күмән туғызбайды. Мектеп пен отбасының ынтымақтастығын жүзеге асыруда сынып жетекшісі негізгі рөл атқарады.Мұғалім мен ата-аналардың өзара қатынасы міндеттерінің ең негізгісі — психологиялық-педагогикалық білімдерін көтеру болып табылады.Осы міндеттерді шешуде оқу бағдарламасын меңгертуде түрлі тиімді әдістер мен технологияларды пайдаланғаны сияқты, ата-аналарға көмек ретінде «Өзін-өзі тану» пәнінің формаларын пайдалана отырып ата-аналар жиналысының дәстүрлі емес түрін өткізгенде интерактивті тақтаны, яғни ақпараттық технологияны пайдалану ата-ана қызығушылығын арттырып қана қоймай, жеке танып- білуге, байланысты нығайтуға қосар үлесі зор.Сіздерді ортаға шаттық шеңберіне шақырамын.1. Шаттық шеңбері:Дөңгеленіп тұрайық,Керегені құрайық.Уықтар боп иіліп,Шаңыраққа киіліпКиіз үйді құрайық.Міне сіздермен біз үлкен киіз үйді құрдық. Осы киіз үй сияқты біздің мектебіміздің қабырғалары мықты болып, шаңырағы биік болсын дегім келеді.Танысу: Бір шаңырақ иесі ретінде бір-бірімізбен жақынырақ танысайық. Мына үлгі бойынша: өз есіміңіздің алдына сын есім қосып айтасыз. Мысалы: мен сымбатты Сайрангүлмін. Ал, мен ақкөңіл Анармын.... Олай болса барлығымыз орнымызға жайғасайық.2. Өзіңді-өзің танысаң — істің басыЖақсы немесе жаман қасиеттер тренинг — Абай атамыздың «Сегіз батыр» деп басталатын жұмбағы еске түседі.Алла мықты жаратқан сегіз батыр,Баяғыдан соғысып әлі жатырКезек-кезек жығылып, жатып тұрыпКім жеңері белгісіз түбінде ақыр.Міне, осы жұмбақтың жауабы сегіз батырдың біріншісі «жақсылық» болса, екіншісі «жамандық» екен. Кез келген адамнан ол екеуін табу үшін айнадағы бейнемізге қарап ойланамыз. Ал, енді сіздер берілген парақтың оң жағына жақсы , сол жағына жаман қасиеттеріңізді жазасыздар. 3 мин
Қандай қасиеттерді көп жаздыңыздар?
Қайсысынан өзіңізді көбірек таптыңыз?
Осыған дейін осы қасиеттер жайлы ойланып көрдіңіз бе?
(Барлығыжазғанқасиеттеріноқыпшығады) Жаманқасиеттеріңізденарылғыларыңызкелеме? Ендешежаманқасиеттеріңіздібөліпжыртыпалып «меніңбойымнан осы жаманқасиеттермәңгігежоғалсын» — депайтыпұсақтапжыртыптастаймыз.Қорытынды: Бала ата-ананың айнасы-демекші, баламыздың бойына өз бойымыздағы жақсы қасиеттерді сіңіре білейік.3. Ойқозғау:Ата-аналар4-топқа бөлінеді. Бала тәрбиесіжөніндесұрақтарқойылады. Солжағдаяттаншығужолдарынтірек-сызба, суретарқылықорғапшығады.
Бала жақсы білімді болу үшін ата-аналардың міндеті қандай болу керек?
Баланың оқу үлгеріміне отбасының қарым — қатынасы әсерін тигізе ме?
Сіз жұмыстан ашулы келдіңіз, балаңыз компьютер алдында отыр, үйдің іші жиналмаған, тамақ істелмеген, сіздің айтып кеткен тапсырмаңыз орындалмаған сіздің әрекетіңіз?
Тоқсандық қорытынды бойынша сіздің балаңыз бір сабақтан үшке кетті делік. Сіздің іс-әрекетіңіз?
Өсиетәңгіме.Жағдайлыбіротбасыбаласынешкімнен кем өсіргісікелмейбарлықжағдайынжасайды. Қазіргізаманныңозықтехнологиясыменжасалынғанойыншықтар, компьютер, тіптенқымбаттелефонды да алыпбереді. Бірақбаласыосыныңбәрінеқанағаттанбай, күндеата-анасыныңжұмысқакетпеуінөтінеді. Ата-анасыжұмысқабармасаболмайтынын, ақшатабатынынбаласынатүсіндіреді. Ал, баласы осы сәттеата-анасыныңкүнінеқаншаақшатабатынынсұрапбіледі.Бала солкүнненбастапата-анасыныңөзінетастапкетіпжүргенақшасынжұмсамайжинайбастайды. Жинағанақшасыата-анасыныңбіркүндіктабысынажеткенкүні бала ата-анасынаөтінішжасайды.— Әке, ана! Бүгінжұмысқабармайбіркүндеріңіздімағанқиыңыздаршы.Біркүнгітабыстарыңызды мен төлейіндепті. (қалайойлайсыздар бала неге өтінді?) Міне, ата-ананыңаялыалақаныныңәсерібалағакүнсәулесіменбірдей, мұныбасқаешбірнәрсеауыстырумүмкінемес.
Сіз балаңызбен көл жағасына бардыңыз. Балаңыз суға қызыққаны соншалық суға қарай жүгіріп кетті. Сіз қалай тоқтатасыз? (аяғы байланады)
Қарасаңыз балаңыз адамдардың тастап кеткен темекінің тұқылын жинап алып, сонымен ойнап отыр. Сіздің әрекетіңіз? (қолы байланады)
Жұмыстан шаршап келсеңіз бала теледидардан атыс-шабыс, бір сөзбен айтқанда өз деңгейіне келмейтін кино көріп отыр. Сіздің әрекетіңіз? (көзі байланады)
Балаңыз сізге басқа ұлттың қызын ұнатты. Бірақ сіздің қалауыңыз ол емес еді. Сіздің әрекетіңіз? (кеудесі байланады)
Балаңыз досымен келіспей қалды да, жаман сөздермен сыбағасын берді. Сіздің айтар сөзіңіз? (аузы байланады)
Міне, баламызқандайкүйгетүсті, құрметтіата-ана.
Мұндай күйге түспес үшін баламызға неге болмайтынын, «өйткені» сөзін қолдана отырып түсіндіруіміз керек. Сонда ғана сіз бала тәрбиесінде мақсатыңызға жете аласыз.Топтық жұмыс : «Өнегелі отбасы» тірек сызба жасау
Жүректенжүрекке:Құрметтіата-аналар! Енді осы балапандарымызғажүрегімізденшыққанжылысөздеріңізбен, тілектеріңіздіқағазға (жапырақ) жазыпағаштыкөркейтейік.Жүректеншыққантілектеріңізәрдайымжербетіндегібалалардықолдапжелеп-жебепжүрсіндегімкеледі.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз