Материалдар / Тренинг "Достық қымбат өмірде" 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тренинг "Достық қымбат өмірде" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал кез-келген мектеп психологына арналған. 5-7 сынып оқушыларына қолдануға болады. Достықтың қаншалықты қымбат екендігін түсіндіру мақсатында өткізуге болатын тренинг сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2018
1616
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

"Достық қымбат өмірдеренинг сабақ                         Достық  қымбат өмірде.Мақсаты:Оқушылардың  арасында  жағымды  қарым-қатынас  орнату, бір-бірін  сыйлауға, адал  дос  болуға және  қоршаған  ортамен  дос болуға  үйрету,  коммуникативті  өрісті  дамыту.Міндеті:1.Адам қарым-қатынастағы  достық  ұғымы  туралы  түсінік  беру;2. Оқушылардың  арасында  достық  сезімдерін  дамытуға  ықпал  ету;3.Оқушыларды  сыйластыққа, әдептілікке, шынайлыққа, адалдыққа  тәрбиелеу.Барысы:II.Шаттық  шеңбері.-Балалар ,бәріміз  шаттық  шеңберіне  жиналайық.Енді  бір-бірімізге  бүгінгі  күніміздің  тамаша  өтуіне  арнап айтайық.«Досболайық бәріміз » әнін  айтайық.Тренинг ережелерімен  таныстыру.1.Кешікпеу.2.Өз уақытында  бастау.3.Бір-бірін сыйлау.4.Ұзақ уақыт сөйлемеу.5.Көңілді  болу.Танысу  тренингісі. Өз есіміңізге  сын есім  қосып  танысайық.II.Жаңа сабақ./электрондық  оқулықпен/ Достық  қымбат  өмірдеДостар  әрқашан да бірге  ойнап, бөлінбейді.Мүмкіндік болса  бірге сабаққа дайындаладыірін-бірі  түсінуге, кешіруге, қорғауға әзір  тұрады.Досыңның  көп  блуы өз қолдарыңда.Егер сен  барыңмен  бөліссең, ренжітпесең, қателеспесең, қуантуға  даяр  тұрсаң, сенімен бәрі де  достасқысы келеді.III. Әңгімелесу  -  Балалар, « достық»  деген  сөзді  қалай  түсінесіңдер?  -  Достар  қандай  болу  керек?  - Нағыз  достар  қандай  болады? - « Жалған  достық»  деген  сөзді  қалай  түсінесіңдер?-Достары  көп  болу  үшін  адам  қандай  болу  қажет?/ балалар  өз  ойларын  схема  арқылы  жеткізеді/Адамдар  бір-біріне деген адал сенім, өзара тілеулес ортақ  көзқарасы  достыққа ұластырадыостық дегеніміз адамдардың өзара жауапкершілігі, сыйластығы  мен бір-біріне қамқорлығы.Достық  қарым-қатынас  адамдарға  өз-ара сенім жүктейді.Достар бір-біріне қуанышта да қиыншылықта да  қамқор боладыостық-сыйластықтың, мейірбандықтың  мөлдір көзі.IV. Мәтінмен  жұмыс. Енді, балаларбіз достық, өзара сыйластық  құндылықтарының  мағынасын кеңірек  түсіну  мақсатында « Қарлығаш  пен  дәуіт»   ертегісін  мұқият тыңдап ертегі бойынша  сұрақтарға жауап  беремізҚарлығаш  пен  дәуіт./электрондық  оқулық  арқылы/.Қарлығаш жардың қуысына  ұя салып, балапан  шығарыптынасы азық әкелуге кеткенде, балапандары шыдамсыздана  күтумен болады екен.Бір күні қарлығаштың ұясына жылан өрмелеп бара жатады.Мұны көрген қарлығаш шыр-шыр  етіпбалапандарына арашашы іздейді. Ұшып көкке барады.Қарлығаш : «Көкек ,маған көмек бере гөр,балапандар-ымызды жылан жейін деп жатыр!» - дейді.- Бүркіт қонаққа шақырып еді, уақытым жоқ, -дейді көкек.Қарлығаш ұшып қарғаға келеді.- Қарғажан , маған көмек бере гөралапандарымды жыл-ан жегелі жатыр, - дейді жылап тұрып .Қарға қарлығашқа бұрылып қарамастан:- Мен үйленейін деп жатырмын,   мазамды алма!- дейді маңғазданып.Қарлығаштың амалы таусылып , шырылдап ұшып келеді.Қарлығашқа дәуіт кездеседі.- Достым ,неге жылайсың ? –деп сұрайды ол қарлығаштан.- Улы жылан балапандарымды жұтпақшы болып , ұяма өрмелеп барады.- Олай болса , мені тезірек жеткіз, -дейді дәуіт.Қарлығаш қанатын тосады.Қарлығаш пен дәуіт көзді  ашып-жұмғанша ұяға жетеді.Дәуіт ұяға  жетіп қалған жыланға тап береді.Жылан сылқ  етіп жерге құлап түседі.Дәуіттің ерлігіне сүйінген қарлығаш онымен айнымас дос болады.Содан бері талай заман өтсе де, қарлығаш пен дәуіт бір ұяда тұрып, бірге өмір сүретін  болған екен.  - Балалар,  қарлығаш неге ренжіді?- Не себепті көкек пен қарғаны достар деп атауға  болмайды?- Дәуіт пен қарлығаш қалай достасты?/Берілген сұрақтар бойынша  балалардың жауаптары тыңдалып,  осының негізінде олар адамгершілік  құндылықтарының  мәнін  ұғына  түседі./   IV.Дәйек сөз.-Енді  балалар, бүгінгі  тақырыбымызға  сай  мына  дәйек  сөзді жаттап, дәптерімізге  жазып  алайық. «Жүз  теңгең  болғанша, Жүз  досың  болсын »VI. Тыныштық  сәті.-Балалар, орындарыңызға  емін-еркін  жайғаса  отырыңыздарнді көзімізді  жұмып, әркім өзінің досы, оның  жалпы  қасиеттері  туралы  ойлаймыз. /2-3 секунд/-Балалар , достарымызды  ойлап  болсақ, көзімізді  ашайық.Параққа  аты-жөнімізді  жазып, ойлаған  досымыздың есімін  жазайық.V.« Достық .Бірлік » үйін салу.-Балалар,біздің  адал  достарымыз  әлде  де көп болу  үшін,  үлкен  үй  салуымыз  керекол  үлкен үйді  бәріміз  бірге  салып  көрейік.Мақал – мәтелдер. 1. Досы  көпті  жау  алмайды,   2. Досың көзіңде  болғанша,      көңіліңде  болсын 3. Жүз  теңгең  болғанша,    Жүз  досың  болсын. 4.Шын дос үшін қалайда,Тік  қатерге  басыңды.Айыра біл  алайда,Досыңменен қасыңды. 5.Досы көппен  сырлас.Досы жоқпен  сыйлас. 6.Досың  мың  болса да-аз,Дұшпаның  біреу  болса  да-көп. 7.Досыңмен  дос  болғанға  шаттанДұшпаныңмен  дос  болғаннан  сақтан. 8.Ақылсыз  достан,  ақылды  дұшпан артық. 9.Дос  басқа  қарайды,Дұшпан аяққа  қарайды. 10.Өрге  жүзген өнегелі  ісіңмен,Адал дос тап, тең  құрбыңның  ішінен. 11. Күлме  досқа, келер  басқа VIII. Социметрия әдісі.Мақсаты: Балалар ұжымдағы өзара қарым-қатынасты  анықтау,алынған  мәліметтерді  оқу-тәрбие  жұмыстарында қолдану, топ ішінде психологиялық қолайлы жағдайын орнату.Нұсқау: Балалар, сіздерге  қазір  сұрақтар қойыладыол  сұраққа  осы өз  кластастарыңнан үш адам
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!