«Есте сақтайық» тренингіТақырыбы: Оқушылардың танымдық процестерін дамыту арналған жаттығуларСабақ мақсаты: Оқушылардың танымдық процестерін дамытуСабақ түрі: психологиялық тренинг сабақҚажетті құралдар: тоқыма жіп, А4қағаздар, т.б.Тренинг ережесі:Тыңдай білу Белсенді қатысуСөзді бөлмеу КүлімсіреуСын айтпау Уақытқа бағынуСабақ барысы:І. Кіріспе сөзІІ. Танысу рәсімі: «Достық торы» тренингі Мақсаты: Топ мүшелерін біріктіру, топта жағымды ахуал құру, жұмыс белсенділіктерін арттыру.Қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Жүргізуші тоқыма жіпті бір саусағымен іліп алып өз есімінің бас әріпінен басталатын жақсы қасиетін теңеп таныстырады да өзі қалаған қатысушыға лақтырады. Жаттығу осылай жалғасады, барлық қатысушылар қамтылу керек. Соңында «Достық торы» пайда болады. ІІІ. «Сөздерді есте сақта»Мақсаты: Оқушылардың есте сақтау қабілетін анықтау.1минут ішінде 12 сөз оқылады және есте сақтау ұсынылады.Сөздер: сүлгі, қоян, теледидар, шам, жүзім, шұлық, жыртық, пісте, дәрі, көңіл-күй, ұя, жылан.Мағынасы бойынша өзара байланыспайтын сөздерді қалай есте сақтап үйренуге болады?Бірінші сөз МАСА. Мен оның семсердің жанынан ұшып жүргенін көремін. СЕМСЕР-бұл екінші сөз. Келесі сөз-Мысық. Семсерге қараймын-оның қол ұстайтын жері мысықтың басы сияқты түрде жасалынған. Мысықтардың мұрты сабын сияқты. САБАНнан мен ШАЛБАР тоқыдым және оны былғап алдым, шалбарда ДАҚ. Даққа қараймын-ол АЮға ұқсайды. Ол, бәлкім, ҚЫЗЫЛ ШИЕні жақсы көретін шығар және сүйектерінен өзіне САРАЙ жасайды. Сарайдың ішінен мен ПИАнино клавиштерін көремін.ІҮ. «Кім тапқыр?» Мақсаты: Топ арасынан ойлау қабілеті ерекше оқушыларды анықтау.Қандай да болмасын зат алынады (қалам, қасық, т.б). Бұл затты шеңбер бойынша әр бала қолдарына ала отырып оны тағы қандай зат ретінде пайдалануға болатындығы жайында айтады.Ү. «Базар» Мақсаты: Оқушылардың есте сақтау қабілетін, зейінін байқау. Оқушылар қағазға сурет салады, сурет салынған қағаздарын 4бөлікке бөледі. Әр оқушы 1 бөлікті өзіне алып қалып, қалған бөлікті мұғалімге береді. Мұғалім барлық оқушының қағаздарын араластырып, әр оқушыға қайтадан 3бөліктен таратып береді. Оқушылар өз суреттерінің қалған бөліктерін табу керек. ҮІ. «Айырмашылықтарды табу!»Мақсаты: Байқағыштық пен зейіннің тұрақтылығын, бөлінуін, шоғырлануын дамыту.Оқушыларға екі бірдей суреттер көрсетіледі. Суреттердегі айырмашылықтарды табулары керек.ҮІІ. Қорытындылау