Материалдар / Тренинг "Есте сақтау" 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тренинг "Есте сақтау" 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Есте сақтау қабілетін дамытуға арналған тренинг
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2017
2053
6 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Есте сақтайық» тренингіТақырыбы: Оқушылардың танымдық процестерін дамыту арналған жаттығуларСабақ мақсаты: Оқушылардың танымдық процестерін дамытуСабақ түрі: психологиялық тренинг сабақҚажетті құралдар: тоқыма жіп, А4қағаздар, т.б.Тренинг ережесі:Тыңдай білу Белсенді қатысуСөзді бөлмеу КүлімсіреуСын айтпау Уақытқа бағынуСабақ барысы:І. Кіріспе сөзІІ. Танысу рәсімі: «Достық торы» тренингі Мақсаты: Топ мүшелерін біріктіру, топта жағымды ахуал құру, жұмыс белсенділіктерін арттыру.Қатысушылар шеңбер құрып тұрады. Жүргізуші тоқыма жіпті бір саусағымен іліп алып өз есімінің бас әріпінен басталатын жақсы қасиетін теңеп таныстырады да өзі қалаған қатысушыға лақтырады. Жаттығу осылай жалғасады, барлық қатысушылар қамтылу керек. Соңында «Достық торы» пайда боладыІІІ. «Сөздерді есте сақта»Мақсаты: Оқушылардың есте сақтау қабілетін анықтау.1минут ішінде 12 сөз оқылады және есте сақтау ұсынылады.Сөздер: сүлгі, қоян, теледидар, шам, жүзім, шұлық, жыртық, пісте, дәрі, көңіл-күй, ұя, жылан.Мағынасы бойынша өзара байланыспайтын сөздерді қалай есте сақтап үйренуге болады?Бірінші сөз МАСА. Мен оның семсердің жанынан ұшып жүргенін көремін. СЕМСЕР-бұл екінші сөз. Келесі сөз-Мысық. Семсерге қараймын-оның қол ұстайтын жері мысықтың басы сияқты түрде жасалынған. Мысықтардың мұрты сабын сияқты. САБАНнан мен ШАЛБАР тоқыдым және оны былғап алдым, шалбарда ДАҚ. Даққа қараймын-ол АЮға ұқсайды. Ол, бәлкім, ҚЫЗЫЛ ШИЕні жақсы көретін шығар және сүйектерінен өзіне САРАЙ жасайды. Сарайдың ішінен мен ПИАнино клавиштерін көремін.ІҮ. «Кім тапқыр?» Мақсаты: Топ арасынан ойлау қабілеті ерекше оқушыларды анықтау.Қандай да болмасын зат алынады (қалам, қасық, т.б). Бұл затты шеңбер бойынша әр бала қолдарына ала отырып оны тағы қандай зат ретінде пайдалануға болатындығы жайында айтады.Ү. «Базар» Мақсаты: Оқушылардың есте сақтау қабілетін, зейінін байқау. Оқушылар қағазға сурет салады, сурет салынған қағаздарын 4бөлікке бөледі. Әр оқушы 1 бөлікті өзіне алып қалып, қалған бөлікті мұғалімге береді. Мұғалім барлық оқушының қағаздарын араластырып, әр оқушыға қайтадан 3бөліктен таратып береді. Оқушылар өз суреттерінің қалған бөліктерін табу керекҮІ. «Айырмашылықтарды табу!»Мақсаты: Байқағыштық пен зейіннің тұрақтылығын, бөлінуін, шоғырлануын дамыту.Оқушыларға екі бірдей суреттер көрсетіледі. Суреттердегі айырмашылықтарды табулары керек.ҮІІ. Қорытындылау
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!