Тақырыбы: «Менің
достарыммен қарым-қатынасым
қандай?»
Мақсаты: Жеке тұлғаның өзіндік қарым –
қатынасын дамыту,
бойына жағымды қасиет сіңіру.
Тренинг
барысы:
1. Танысу тренингі.
Бірінші оқушылар шеңбер бойынша өздерін таныстырады.
2. Сағат тілі тренингі.
- сағат суретін салады.
- жұптасады.
- сұрақ қойылады.
- өз ойларын айтады.
3.Эмоция тренингі.
- Оқушылар шеңберге жиналып, эмоция түрлерін мимикамен
көрсетеді.
4. «Мейірімділік» тренингі.
- оқушылар «мейірімділік» сөзі туралы өз ойларын айтады
- сурет салады
өз ойларын ортаға қорғайды
2. Сергіту сәті.
- өлеңмен танысады.
- өлең жолдарына өз ойларымен әуен, қимыл шығарады.
- топпен айтады.
Біз тамшымыз, біз тамшымыз мұхиттағы
Бір теңіздің , бір теңіздің толқыны
Бізге келіңіз, бізге келіңіз сен және мен
Бәрімізде бір жанұя боламыз
Бір бұтақпыз, бір бұтақпыз бақшадағы
Бір теректің, бір теректің гүліміз
Бізге келіңіз, бізге келіңіз сен және мен
Бәрімізде бір жанұя боламыз
2. Жүректен жүрекке тренингі
- Оқушылар бір – біріне тілек жазып, тілектерін
оқиды.
Достық баспалдағы
тренингі
Мақсаты: Оқушылардың өздерінің достары
туралы қарым-қатынасын анықтау
Оқушылар өздерінің достары туралы жақсы сөздер жазып, тақатада
көрсетілген достық баспалдағына жазады.
«Сақиналар»
ойыны
Ойыншылар дөңгеленіп отырады, байлаулы тұрған жіпті екі қолдарымен
ұстайды. Жіптің ортасына сақина кіргізіледі.. Ойыншылар ол сақинаны
кезек – кезек қолдарымен тығып отырады. Жаңадан келген жүргізуші
сақина кімнің қолына жасырылғанын табуы қажет. Кімнің қолынан
сақина табылса, сол жүргізуші болады.
Ал сақинаны таба алмаса, ол өлең айтып
береді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
тренинг "Менің достарыммен қарым-қатынасым қандай?"
тренинг "Менің достарыммен қарым-қатынасым қандай?"
Тақырыбы: «Менің
достарыммен қарым-қатынасым
қандай?»
Мақсаты: Жеке тұлғаның өзіндік қарым –
қатынасын дамыту,
бойына жағымды қасиет сіңіру.
Тренинг
барысы:
1. Танысу тренингі.
Бірінші оқушылар шеңбер бойынша өздерін таныстырады.
2. Сағат тілі тренингі.
- сағат суретін салады.
- жұптасады.
- сұрақ қойылады.
- өз ойларын айтады.
3.Эмоция тренингі.
- Оқушылар шеңберге жиналып, эмоция түрлерін мимикамен
көрсетеді.
4. «Мейірімділік» тренингі.
- оқушылар «мейірімділік» сөзі туралы өз ойларын айтады
- сурет салады
өз ойларын ортаға қорғайды
2. Сергіту сәті.
- өлеңмен танысады.
- өлең жолдарына өз ойларымен әуен, қимыл шығарады.
- топпен айтады.
Біз тамшымыз, біз тамшымыз мұхиттағы
Бір теңіздің , бір теңіздің толқыны
Бізге келіңіз, бізге келіңіз сен және мен
Бәрімізде бір жанұя боламыз
Бір бұтақпыз, бір бұтақпыз бақшадағы
Бір теректің, бір теректің гүліміз
Бізге келіңіз, бізге келіңіз сен және мен
Бәрімізде бір жанұя боламыз
2. Жүректен жүрекке тренингі
- Оқушылар бір – біріне тілек жазып, тілектерін
оқиды.
Достық баспалдағы
тренингі
Мақсаты: Оқушылардың өздерінің достары
туралы қарым-қатынасын анықтау
Оқушылар өздерінің достары туралы жақсы сөздер жазып, тақатада
көрсетілген достық баспалдағына жазады.
«Сақиналар»
ойыны
Ойыншылар дөңгеленіп отырады, байлаулы тұрған жіпті екі қолдарымен
ұстайды. Жіптің ортасына сақина кіргізіледі.. Ойыншылар ол сақинаны
кезек – кезек қолдарымен тығып отырады. Жаңадан келген жүргізуші
сақина кімнің қолына жасырылғанын табуы қажет. Кімнің қолынан
сақина табылса, сол жүргізуші болады.
Ал сақинаны таба алмаса, ол өлең айтып
береді.
шағым қалдыра аласыз













