Материалдар / тренинг "Менің көңіл күйім" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

тренинг "Менің көңіл күйім" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала өз көңіл-күйлеріне сәйкес келетін суретті тауып атайды. (көңілді-көңілсіз, ренжулі, қорқынышты, т.с.с). Сол кездегі өздерінің көңіл-күйлерін баяндайды. Басқа суреттегі көңіл-күйге сәйкес болған жайды әңгімелеп береді. ІІ. «Менің көңіл-күйім» баспалдағы Мақсаты: Оқушы көңіл-күйін бағалау үшін баспалдақтағы әрбір сатының мағынасы бар. Бірінші саты-керемет Екінші саты-өзіме сенімдімін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2022
991
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Т.Г. Шевченко атындағы №13 орта мектебі



Shape1









Тақырыбы:

«Менің көңіл-күйім» тренинг жаттығуы

Сыныбы: 2 «Б» (ү.о)























Арал 2022 жыл.





Бекітемін:

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Б. Қалыбекова

Күні: 20.01.2022 жыл.

Сыныбы: 2 «Б» (ү.о)

Тақырыбы: «Менің көңіл-күйім» тренинг жаттығуы

Мақсаты: Оқушы көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу.

Құрал-жабдықтар: дәптер, қалам, қарындаш, түрлі-түсті кесіндісі бар қораптар суреттер.

Тренинг жоспары:

  • Ұйымдастыру кезеңі

  • «Менің көңіл-күйім» баспалдағы

  • Мюнстенберг әдістемесі

  • Сергіту жаттығуы

  • Қорытындылау

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Менің көңіл-күйім» қандай?

- Өте жақсы!

- Орташа!

- Көңілсіз!

Бала өз көңіл-күйлеріне сәйкес келетін суретті тауып атайды. (көңілді-көңілсіз, ренжулі, қорқынышты, т.с.с). Сол кездегі өздерінің көңіл-күйлерін баяндайды. Басқа суреттегі көңіл-күйге сәйкес болған жайды әңгімелеп береді.

ІІ. «Менің көңіл-күйім» баспалдағы

Мақсаты: Оқушы көңіл-күйін бағалау үшін баспалдақтағы әрбір сатының мағынасы бар.

Бірінші саты-керемет

Екінші саты-өзіме сенімдімін



Үшінші жақсы

Төртінші саты-жаман емес

Бесінші саты-маған көмек керек

Алтыншы саты-нашар

Жетінші саты- білмеймін

Shape2

«нашар»

«маған көмек керек!»

«жаман емес»

«жақсы»

«өзіме сенімдімін »

«керемет!»







Shape3

«Білмеймін»»»





ІІІ. Мюнстенберг әдістемесі

Мақсаты: Оқушы зейінін анықтауға бағытталған. Құрылымы көрсетілген әріптердің ішінде сөздер құрастырылған. Сіздің міндетіңіз тез арада барлығын қарап шығып, арасындағы сөздерді тауып білмеңіз тез арада барлығын қарап шығып, арасындағы сөздерді тауып білмеңіз. Бланкімен жұмыс істеу уақыты 1 минут.

Көртеген әріптердің арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міңдетіңіз тез оқып отырып, сол сөздердің астын сызуыңыз керек.

Ораорлорнпаолрвапартагшшгщщшугугггутақтаргколралоклосенімділіколрлграолравыолрпаорпрпргүлеггшощпнгаеагшшыршангнеғгшнакгқайырымдылықгукгшнашдгнргошшамұғалімогагналраопрюлавнаитақылдыролрнлгкнашоқушынгколгаобалаокуроаворбалдырғаншлоколапгркргопарооамоншақпрпопаатрпатрқаламсапгнлонраоровабдәптеррпванпваағашророодарынлогернорнпатанымдгшкгунгукзейінроавораобршабілімшгнгнваынсезім

Дұрыс жауаптар: парта, сенімділік, гүл, шырша, қайырымдылық, мұғалім, ақылды, оқушы, бала, балдырған, моншақ, қаламсап, дәптер, ағаш, дарын, таным, зейін, білім, сезім

Нәтижені өңдеу:

16-14 ұпай жоғары

13-10 ұпай орташа

    1. ұпай төмен



ІҮ. Сергіту жаттығуы

Менің көңіл-күйім жақсы

Мен сабақты жылдам орындаймын

Мен сабақты жақсы оқимын

Менің тәртібім жақсы



ҮІІ. Қорытындылау

Бүгінгі тренингте көңіл-күйім қандай болды.



















Т.Г. Шевченко атындағы №13 орта мектебі





Shape4







Тақырыбы: «Менің көңіл-күйім» тренинг жаттығуы

Сыныбы: 2 «А» (ү.о)





























Арал 2022 жыл.



Бекітемін:

Тәрбие ісі жөніндегі орынбасары: Б. Қалыбекова

Күні: 20.01.2022 жыл.

Сыныбы: 2 «А» (ү.о)

Тақырыбы: «Менің көңіл-күйім» тренинг жаттығуы

Мақсаты: Оқушы көңіл-күйін игере білуге және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге тәрбиелеу.

Құрал-жабдықтар: дәптер, қалам, қарындаш, түрлі-түсті кесіндісі бар қораптар суреттер.

Тренинг жоспары:

  • Ұйымдастыру кезеңі

  • «Менің көңіл-күйім» баспалдағы

  • Суретпен жұмыс

  • Сергіту жаттығуы

  • Қорытындылау

І. Ұйымдастыру кезеңі:

«Менің көңіл-күйім» қандай?

- Өте жақсы!

- Орташа!

- Көңілсіз!

Бала өз көңіл-күйлеріне сәйкес келетін суретті тауып атайды. (көңілді-көңілсіз, ренжулі, қорқынышты, т.с.с). Сол кездегі өздерінің көңіл-күйлерін баяндайды. Басқа суреттегі көңіл-күйге сәйкес болған жайды әңгімелеп береді.

ІІ. «Менің көңіл-күйім» баспалдағы

Мақсаты: Оқушы көңіл-күйін бағалау үшін баспалдақтағы әрбір сатының мағынасы бар.



Бірінші саты-керемет

Екінші саты-өзіме сенімдімін

Үшінші жақсы

Төртінші саты-жаман емес

Бесінші саты-маған көмек керек

Алтыншы саты-нашар

Жетінші саты- білмеймін

Shape5

«нашар»

«маған көмек керек!»

«жаман емес»

«жақсы»

«өзіме сенімдімін »

«керемет!»







Shape6

«Білмеймін»»»





ІІІ. Суретпен жұмыс

Мақсаты: Оқушы зейінін дамыту.

Тапсырма: Суреттегі көңіл-күйлерді атап шығайық. Суретте не бейнеленген?

Көңіл күйікөңіл-күй – адамның психикалық процестерге, барлық қызметіне, соның ішінде оқу материалын меңгеруге әсер ететін эмоционалдық жағдайы. Көңіл күйіне қарап адамдарды: шат, жайдары, көңілді, жылы жүзді, ызбарлы, ызалы, т.б. деп ажыратуға болады. Көтеріңкі көңіл адамға қуат бітіріп, бойын сергітеді, ал уайым-қайғы жүнжітіп, жабырқатып жібереді.

ІҮ. Сергіту жаттығуы



Менің көңіл-күйім жақсы

Мен сабақты жылдам орындаймын

Мен сабақты жақсы оқимын

Менің тәртібім жақсы



ҮІІ. Қорытындылау

Бүгінгі тренингте көңіл-күйім қандай болды.

Shape7







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!