Т.Г. Шевченко атындағы №13
орта мектебі
Тақырыбы:
«Менің көңіл-күйім» тренинг
жаттығуы
Сыныбы: 2 «Б»
(ү.о)
Арал 2022
жыл.
Бекітемін:
Тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары: Б.
Қалыбекова
Күні: 20.01.2022
жыл.
Сыныбы: 2 «Б»
(ү.о)
Тақырыбы: «Менің көңіл-күйім» тренинг
жаттығуы
Мақсаты: Оқушы көңіл-күйін игере білуге
және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге
тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар: дәптер, қалам, қарындаш,
түрлі-түсті кесіндісі бар қораптар
суреттер.
Тренинг
жоспары:
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
«Менің көңіл-күйім»
қандай?
-
Өте
жақсы!
-
Орташа!
-
Көңілсіз!
Бала өз көңіл-күйлеріне сәйкес
келетін суретті тауып атайды. (көңілді-көңілсіз, ренжулі,
қорқынышты, т.с.с). Сол кездегі өздерінің көңіл-күйлерін баяндайды.
Басқа суреттегі көңіл-күйге сәйкес болған жайды әңгімелеп
береді.
ІІ. «Менің көңіл-күйім»
баспалдағы
Мақсаты: Оқушы көңіл-күйін бағалау үшін
баспалдақтағы әрбір сатының мағынасы бар.
Бірінші
саты-керемет
Екінші саты-өзіме
сенімдімін
Үшінші
жақсы
Төртінші саты-жаман
емес
Бесінші саты-маған көмек
керек
Алтыншы
саты-нашар
Жетінші саты-
білмеймін
«нашар»
«маған көмек
керек!»
«жаман
емес»
«жақсы»
«өзіме сенімдімін
»
«керемет!»
«Білмеймін»»»
ІІІ. Мюнстенберг
әдістемесі
Мақсаты: Оқушы зейінін анықтауға
бағытталған. Құрылымы көрсетілген әріптердің ішінде сөздер
құрастырылған. Сіздің міндетіңіз тез арада барлығын қарап шығып,
арасындағы сөздерді тауып білмеңіз тез арада барлығын қарап шығып,
арасындағы сөздерді тауып білмеңіз. Бланкімен жұмыс істеу уақыты 1
минут.
Көртеген әріптердің
арасында тұтас сөздер бар. Сіздің міңдетіңіз тез оқып отырып, сол
сөздердің астын сызуыңыз керек.
Ораорлорнпаолрвапартагшшгщщшугугггутақтаргколралоклосенімділіколрлграолравыолрпаорпрпргүлеггшощпнгаеагшшыршангнеғгшнакгқайырымдылықгукгшнашдгнргошшамұғалімогагналраопрюлавнаитақылдыролрнлгкнашоқушынгколгаобалаокуроаворбалдырғаншлоколапгркргопарооамоншақпрпопаатрпатрқаламсапгнлонраоровабдәптеррпванпваағашророодарынлогернорнпатанымдгшкгунгукзейінроавораобршабілімшгнгнваынсезім
Дұрыс
жауаптар: парта, сенімділік, гүл, шырша,
қайырымдылық, мұғалім, ақылды, оқушы, бала, балдырған, моншақ,
қаламсап, дәптер, ағаш, дарын, таным, зейін, білім,
сезім
Нәтижені
өңдеу:
16-14 ұпай
жоғары
13-10 ұпай
орташа
-
ұпай
төмен
ІҮ. Сергіту
жаттығуы
Менің көңіл-күйім
жақсы
Мен сабақты жылдам
орындаймын
Мен сабақты жақсы
оқимын
Менің тәртібім
жақсы
ҮІІ.
Қорытындылау
Бүгінгі тренингте
көңіл-күйім қандай болды.
Т.Г. Шевченко атындағы №13
орта мектебі
Тақырыбы: «Менің
көңіл-күйім» тренинг жаттығуы
Сыныбы: 2 «А»
(ү.о)
Арал 2022
жыл.
Бекітемін:
Тәрбие ісі жөніндегі
орынбасары: Б.
Қалыбекова
Күні: 20.01.2022
жыл.
Сыныбы: 2 «А»
(ү.о)
Тақырыбы: «Менің көңіл-күйім» тренинг
жаттығуы
Мақсаты: Оқушы көңіл-күйін игере білуге
және басқаруға, қадағалауға, дұрыс бағалай білуге
тәрбиелеу.
Құрал-жабдықтар:
дәптер, қалам, қарындаш,
түрлі-түсті кесіндісі бар қораптар
суреттер.
Тренинг
жоспары:
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
«Менің көңіл-күйім»
қандай?
- Өте
жақсы!
-
Орташа!
-
Көңілсіз!
Бала өз көңіл-күйлеріне сәйкес
келетін суретті тауып атайды. (көңілді-көңілсіз, ренжулі,
қорқынышты, т.с.с). Сол кездегі өздерінің көңіл-күйлерін баяндайды.
Басқа суреттегі көңіл-күйге сәйкес болған жайды әңгімелеп
береді.
ІІ. «Менің көңіл-күйім»
баспалдағы
Мақсаты: Оқушы көңіл-күйін
бағалау үшін баспалдақтағы әрбір сатының мағынасы
бар.
Бірінші
саты-керемет
Екінші саты-өзіме
сенімдімін
Үшінші
жақсы
Төртінші саты-жаман
емес
Бесінші саты-маған көмек
керек
Алтыншы
саты-нашар
Жетінші саты-
білмеймін
«нашар»
«маған көмек
керек!»
«жаман
емес»
«жақсы»
«өзіме сенімдімін
»
«керемет!»
«Білмеймін»»»
ІІІ. Суретпен
жұмыс
Мақсаты: Оқушы зейінін
дамыту.
Тапсырма: Суреттегі көңіл-күйлерді атап
шығайық. Суретте не бейнеленген?
Көңіл
күйі, көңіл-күй –
адамның психикалық процестерге, барлық қызметіне,
соның ішінде оқу материалын меңгеруге әсер ететін эмоционалдық
жағдайы. Көңіл күйіне қарап адамдарды: шат, жайдары, көңілді, жылы
жүзді, ызбарлы, ызалы, т.б. деп ажыратуға болады. Көтеріңкі көңіл
адамға қуат бітіріп, бойын сергітеді, ал уайым-қайғы жүнжітіп,
жабырқатып жібереді.
ІҮ. Сергіту
жаттығуы
Менің көңіл-күйім
жақсы
Мен сабақты жылдам
орындаймын
Мен сабақты жақсы
оқимын
Менің тәртібім
жақсы
ҮІІ.
Қорытындылау
Бүгінгі тренингте көңіл-күйім
қандай болды.