Мектеп: ЖББ Қ.Мырзалиев атындағы орта
мектеп
Тақырып: «Менің
көңіл-күйім»
Сынып: 5
«А»
Психолог: Сукбаева
З.Х.
Әдіс-тәсілдер: Әңгімелесу,
сұрақ-жауап, тілегін білдіру, жаттығулар
т.б.
Құралдар: Суреттер, слайд, әңгіме
т.б.
Сабақ
барысы:
Ұйымдастыру
бөлімі
Мақсаты: Қатысушылардың
психоэмоционалдық жағдайларын жақсарту, бір-бірімен жақсы
қарым-қатынас орнату. Шығармашылық қабілетті әрі қарай дамыту.
Релаксация арқылы жағымсыз ойлардан арылу.
Өтілу
барысы:
1. «Бір-бірімізбен
амандасайық»
2. «Молекула»
жаттығуы
3. «Сурет салайық»
жаттығуы
4.
«Әр қайсысымызда мәселелер
бар»
5. Қорытынды «Тілек
қабылдаймыз»
1.«Бір-бірімізбен
амандасайық»
Мақсаты бір –біріне жақын болуға, бір-бірін
түсіне білуге, тренингке қатынасушылар арасында жағымды атмосфера
қалыптастыру.
Нұсқау: әр қатысушыға карточка таратылады.
Карточканың ішінде адамның көңіл-күйіне байланысты сөдер жазылған
(қуаныш, ыза, ашулы, күлкі, таң қалу, мақтану т.б). Шеңбер бойынша
«Салем» деген сөзді карточкада жазылған күймен айту керек. Қалған
қатысушылар қандай көңіл-күй табу
қажет.
Ә қатысушыға жүрекшелер беріледі. Сол
жүрекшелердің ішіне әр қатысушы тілек
жазады.
Жүргізуші жүрекшелерді қорпашаның ішіне
салады.
2. жаттығу
«Молекула»
Жаттығу
барысы
Қатысушылар атомдар секілді қозғалыста
болады. Жүргізуші белгілі санды айтқанда, атомдар молекула құрайды.
Мысалы, «үш» дегенде, үш адам бір-бірінің қолынан ұстасып, 3
атомнан тұратын молекула
құрайды.
3- жаттығу. «Сурет салайық»
жаттығуы
Жүргізуші: «Қолыңызға дәптер (парақ, қағаз)
алыңыз, оны төбеңізге қойыңыз. Екінші қолыңызға қалам
алыңыз.
Параққа үлкен шеңбер сызыңыз. Осы шеңбердің
ортасына кішткентай арал салыңыз. Аралдың қасына екі-үш пальма
салыңыз. Сол жағына жүріп қайықтың суретін салыңыз. Енді қайтып
келіп пальманың қасына өзіңізді жатқызып
салыңыз.
Сонан соң парақты қолыңызға алыңыз. Айтылған
нұсқауға сәйкес сурет сала алдыңыз ба? Кімнің суреті нұсқауға сәл
болса да ұқсайды?»
Ойынның (әзіл) қорытындысы: егер кімде-кімнің
суреті нұсқаулыққа ұқсайтын болса, онда ол семинар барысында
айтылып жатқан мәселелерді зейін қойып, назарын соған аударып
тыңдап отырған
4. «Әр қайсысымызда
мәселелер бар» жаттығуы
Қатысушылар шеңбермен отырып, көздерін жұмып, «м-м-м» дыбысын
шығарып отырып, өз мәселелері туралы ойлап және де негативті
ойларын осы дыбыс арқылы шығарып отырды. Тез аяқтаған да, көп
«м-м-м» -деп отырған қатысушылар болды, бірақ тез болған ойыншылар
қалғандарының аяқтағандарын тыныш күтіп
отырады.
5. Қорытынды. «Тілек
қабылдаймыз» жаттығуы.
Қатысушылар шеңберде отырады.
Жүргізуші тренинг басында қорапшаға салынған жүрекшелерді
қатысушыларға таратады. Әр қатысушы өзіне жақсы тілек
алады.
Сау
болыңыз!