Жаңаөзен қаласы
әкімдігінің
«Дарын» мектеп-лицейі
КММ
әлеуметтік педагогы
Дузбаева Ж.Б
Тақырып.
Менің
өмірдегі жетістігім.
Мақсаты: оқушының өмірлік
жетістікке деген өзінің жеке пікірі мен қатынасын анықтау. Оған
жету тәсілдерін ұйғару.
Сабақ
барысы.
-
Ситуацияға ену. Сабақтың
тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
-
«Жетістікке жеткен адам, сәтті
өмір»; Табысты адам деп қандай адамды атауға болады? деген
тақырыптарда пікір-талас жүргізу;
-
Жаттығу: «Сәтті өмір дегеніміз
не?».
а) Балаларға жетістік,
табыстылықтың 16 түрі беріледі. Міндеті – «жетістік» ұғымына
байланысты өздерінің жеке ойларын жеткізу. «Жеке шешім» деген
бағанаға нәтижелерін жазу.
ә) Кіші топтарды пікір-талас
арқылы өмірдегі жетістік нұсқаларын топтарстырып, топтық шешімді
келесі бағанаға жинастыру.
б) Осы рет бойынша жетістікке
жету тәсілдерін талдау.
4) Нәтижені
талдау.
5) Кері байланыс. «Жетістікке
жету» мәселесі бойынша сауалнамаларды
толтыру.
Қосымша:
Өмірдегі жетістік дегеніміз
не?
Тізімдердің
нұсқасы:
-
Отбасын құрып, балалы
болу;
-
Айналамен сыйластықта
болу;
-
Қызықты жұмысының
болуы;
-
Сенімді достарының
болуы,
-
Өмірінің адал
болуы;
-
Басқалардан кем
болмау;
-
Өз-өзіңе иелік ете
алуың;
-
Шығармашыл қабілеттілігін
таныту;
-
Байлыққа
жету;
-
Жарқын өмір
сүру;
-
Маңызды істерде алда
болу;
-
Жау-дұшпандарынан үстем
болу;
-
Жоғары лауазымды қызмет
атқару;
-
Билікке қол
жеткізу;
-
Әйгілі
болу.
Жетістікке жету
тәсілдері:
-
Жақсы білім алу
керек;
-
Өз талантын, қабілетін игеру
керек;
-
Түрлі жағдайларға бейімделе
білу керек;
-
Жақын танысың болуы
керек;
-
Мақсатқа жету үшін барлық
мүмкіндігіңді қолдануың керек;
-
Лауазымды туыстарыңның болуы
қажет;
-
Қоғамдық өмірге, саясатқа
белсенді араласуы керек.