Тақырыбы: “Менің қолымнан келеді…»Мақсаты: оқушылардың бірін-бірі түсінуіне, ұжымдық көңіл-күй қалыптасуына, есті, зейінді, қиялды, ақыл-ойды дамытуға ықпал ету , қарым-қатынас дағдыларын меңгерту.
Жұмыс түрі: танымдық түзету сабағы Әдістер: интерактивтік оқыту әдістері, рефлексияАудитория: 2-3 сынып оқушыларыҚатысушы саны: 8-9 оқушы 1-жаттығу. «Сәлемдесу!»Мақсаты: оқушылапрдың қызығушылығын ояту, жағымды көңіл-күй қалыптастыру.Оқушылар сынып ішінде айнала музыкамен жүреді, музыка тоқтаған сәтте өзіне жұп іздеп тауып, онымен амандасады.2-жаттығу. «Шерлок Холмс».Мақсаты: оқушылардың байқағыштығын, көру есін ,зейінін дамыту. Сыныпта бірлесе жұмыс орындауға қалыптастыру.2-4 оқушыны оқушылардың алдына шығарып мұқият қарауды тапсырамыз. Содан кейін ол оқушыларды сыртқа шығарып жібереміз де кез-келген бір өзгеріс енгіземіз, сосын оқушыларға сұрақтар қоя бастаймыз.- Қандай өзгерістерді байқадың?3-жаттығу. «Сөздер мен әріптер».Мақсаты: оқушының зейінін, ойлауын дамыту,сөздік қорын байыту, жағымды көңіл-күй қалыптастыру.Оқушыларға алдын-ала дайындалған тапсырмаларды беріп, оның орындалуын қадағалаймыз.Мыс.: 4 қатарға әріптерді жазып, ұзын саны 1000 болуы керек, соның ішінен бір минутта барлық «с» және «қ» әріптерін сызып шығу. Сөздерді де сол сияқты жасыруға болады.4-жаттығу. «Артығын тап».Мақсаты: оқушылардың есте сақтауын дамыту,ойлау операцияларын дамытуОқушылар тақтадағы сөздердің ішінен артық сөзді табуы керек.Мыс.: кітап, дәптер, нан, қарындашТерезе, есік, қабырға, күнҚасық, су, пышақ, тәрелке5-жаттығу. «Кері балалар»Мақсаты: оқушылардың өзін-өзі ұстай білуге, зейінді дамыту, қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге қалыптастыруМұғалім оқушыларға „отыр„ десе ол тұруы керек, „жүгір„ десе керісінше тұрып қалуы керек.6-жаттығу. «Ең, ең»Мақсаты: Оқушылардың зейінін, ой шапшаңдағын дамыту.Мыс. : ең кішкентай құс? (калибри)Ең үлкен өзен? (Ніл) т.б. 7-жаттығу. Рефлексия.«Менің тілерім…»Оқушылар бір-біріне жылы лебіз айтуы керек.