Материалдар / Тренинг "Менің қолымнан келеді"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тренинг "Менің қолымнан келеді"

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың бірін-бірі түсінуіне, ұжымдық көңіл-күй қалыптасуына, есті, зейінді, қиялды, ақыл-ойды дамытуға ықпал ету , қарым-қатынас дағдыларын меңгерту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1538
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы:       “Менің қолымнан келеді…»

Мақсаты: оқушылардың бірін-бірі түсінуіне, ұжымдық көңіл-күй қалыптасуына, есті, зейінді, қиялды, ақыл-ойды дамытуға  ықпал ету , қарым-қатынас дағдыларын меңгерту.     


Жұмыс түрі:     танымдық түзету сабағы                

Әдістер:              интерактивтік оқыту әдістері, рефлексия

Аудитория:         2-3 сынып оқушылары

Қатысушы саны:  8-9 оқушы

 

1-жаттығу.  «Сәлемдесу!»

Мақсаты: оқушылапрдың қызығушылығын ояту, жағымды көңіл-күй  қалыптастыру.

Оқушылар сынып ішінде айнала музыкамен жүреді, музыка тоқтаған сәтте өзіне жұп іздеп тауып, онымен амандасады.

2-жаттығу. «Шерлок Холмс».

Мақсаты:  оқушылардың байқағыштығын, көру есін ,зейінін дамыту. Сыныпта  бірлесе жұмыс орындауға қалыптастыру.

2-4 оқушыны  оқушылардың алдына шығарып мұқият қарауды тапсырамыз. Содан кейін ол оқушыларды сыртқа шығарып жібереміз де кез-келген бір өзгеріс енгіземіз, сосын оқушыларға сұрақтар қоя бастаймыз.

-         Қандай өзгерістерді байқадың?

3-жаттығу. «Сөздер мен әріптер».

Мақсаты: оқушының зейінін, ойлауын дамыту,сөздік қорын байыту, жағымды көңіл-күй қалыптастыру.

Оқушыларға алдын-ала дайындалған тапсырмаларды беріп, оның орындалуын қадағалаймыз.

Мыс.: 4 қатарға әріптерді жазып, ұзын саны 1000 болуы керек,  соның ішінен бір минутта барлық «с» және «қ» әріптерін сызып шығу. Сөздерді де сол сияқты жасыруға болады.

4-жаттығу. «Артығын тап».

Мақсаты: оқушылардың есте сақтауын дамыту,ойлау операцияларын дамыту

Оқушылар тақтадағы сөздердің ішінен артық сөзді табуы керек.

Мыс.:  кітап, дәптер, нан, қарындаш

Терезе, есік, қабырға, күн

Қасық, су, пышақ, тәрелке

5-жаттығу. «Кері балалар»

Мақсаты: оқушылардың өзін-өзі ұстай білуге, зейінді дамыту, қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге қалыптастыру

Мұғалім оқушыларға „отыр„ десе ол тұруы керек,  „жүгір„ десе керісінше тұрып қалуы керек.

6-жаттығу. «Ең, ең»

Мақсаты: Оқушылардың зейінін, ой шапшаңдағын дамыту.

Мыс. : ең кішкентай құс? (калибри)

Ең үлкен өзен? (Ніл) т.б.

 7-жаттығу.  Рефлексия.«Менің тілерім…»

Оқушылар бір-біріне жылы лебіз айтуы керек.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!