Тақырыбы: “Менің қолымнан
келеді…»
Мақсаты: оқушылардың бірін-бірі түсінуіне, ұжымдық
көңіл-күй қалыптасуына, есті, зейінді, қиялды, ақыл-ойды дамытуға ықпал ету , қарым-қатынас
дағдыларын
меңгерту.
Жұмыс
түрі: танымдық
түзету сабағы
Әдістер: интерактивтік оқыту әдістері,
рефлексия
Аудитория: 2-3
сынып оқушылары
Қатысушы
саны: 8-9
оқушы
1-жаттығу.
«Сәлемдесу!»
Мақсаты: оқушылапрдың қызығушылығын ояту, жағымды
көңіл-күй қалыптастыру.
Оқушылар
сынып ішінде айнала музыкамен жүреді, музыка тоқтаған сәтте өзіне
жұп іздеп тауып, онымен амандасады.
2-жаттығу.
«Шерлок Холмс».
Мақсаты: оқушылардың байқағыштығын, көру есін
,зейінін дамыту. Сыныпта бірлесе жұмыс орындауға
қалыптастыру.
2-4
оқушыны оқушылардың алдына шығарып мұқият қарауды тапсырамыз.
Содан кейін ол оқушыларды сыртқа шығарып жібереміз де кез-келген
бір өзгеріс енгіземіз, сосын оқушыларға сұрақтар қоя
бастаймыз.
-
Қандай өзгерістерді байқадың?
3-жаттығу.
«Сөздер мен әріптер».
Мақсаты: оқушының зейінін, ойлауын дамыту,сөздік қорын
байыту, жағымды көңіл-күй
қалыптастыру.
Оқушыларға
алдын-ала дайындалған тапсырмаларды беріп, оның орындалуын
қадағалаймыз.
Мыс.: 4
қатарға әріптерді жазып, ұзын саны 1000 болуы керек, соның
ішінен бір минутта барлық «с» және «қ» әріптерін сызып шығу.
Сөздерді де сол сияқты жасыруға болады.
4-жаттығу.
«Артығын тап».
Мақсаты: оқушылардың есте сақтауын дамыту,ойлау
операцияларын дамыту
Оқушылар
тақтадағы сөздердің ішінен артық сөзді табуы
керек.
Мыс.: кітап, дәптер, нан,
қарындаш
Терезе,
есік, қабырға, күн
Қасық, су,
пышақ, тәрелке
5-жаттығу.
«Кері балалар»
Мақсаты: оқушылардың өзін-өзі ұстай білуге, зейінді
дамыту, қарым-қатынас дағдыларын меңгеруге
қалыптастыру
Мұғалім
оқушыларға „отыр„ десе ол тұруы керек, „жүгір„ десе керісінше
тұрып қалуы керек.
6-жаттығу.
«Ең, ең»
Мақсаты: Оқушылардың зейінін, ой шапшаңдағын
дамыту.
Мыс. : ең
кішкентай құс? (калибри)
Ең үлкен
өзен? (Ніл) т.б.
7-жаттығу. Рефлексия.«Менің
тілерім…»
Оқушылар
бір-біріне жылы лебіз айтуы керек.