Материалдар / Тренинг тақырыбы: Қарым қатынастың эффектілі жолдары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тренинг тақырыбы: Қарым қатынастың эффектілі жолдары

Материал туралы қысқаша түсінік
педагог - психолог мамандарға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Желтоқсан 2018
362
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тренинг тақырыбы: Қарым қатынастың эффектілі жолдары.

Мақсаты: қарым-қатынастың жолдарымен танысу, өзін өзі талқылау және өз өзін түзету жолдары туралы жайттары – қарым қатынас сферасында.

  1. Сәлемдесу ритуалы

  2. Бұзылған телефон

Балалар тізбектеліп тұрады. Психолог тізбек соңында тұрады. Осылайша барлық балалар оған арт жағымен тұр. Иығынан қолпаштау арқылы ол бетімен оған бұрылуды алдыңғы жақта тұрған жеткіншектен сұрайды. Содан кейін ол қимылмен қандай да бір нәрсені (сіреңке қорабы, пистолет, доп т.б.) көрсетеді. Біріншісі қатысушы екіншіге бет алдымен бұрылады және иық шапалағымен бері қарауды және қандайда бір нәрсені көрсетеді, екіншісі үшіншісіне, үшіншісі төртіншіге т.б. Соңғы қатысушы бір нәрсені көрсетеді. Жағдай талаптар: барлық әрекеттер үнсіз жаслынады, тек қимылдар қолданылады, тек қайталауды сұрақға болады, қатысушылар басқа қатысушы иықпен қолпаштағанға дейін бұрылмауы қажет.

  1. Қарым-қатынаста мен қандаймын?

«Диагноз» сөзі медициналық термин, психологиялық терминге қарағанда медициналыққа сай келеді, бірақ бұл сөз өзіңізде бір жаңашылдықты ашуға мүмкіндік беру болып табылады. Сабақ кезінде жұмыстың жемістілігі үшін, сізге өзіңіздің қарым қатынастың қасиетіңіздің хабарыңыз болуы қажет. Біз бұны кішкентай мәтіннің көмегімен: «мен қарым қатынаста қандаймын?» дегеннен біле аламыз. Сондықтан тесттің сөйлемін мұқият оқып, ашық жауап беруге тырысыңыз. Сонымен қатар сізге «Иә» және «Иә және Жоқ»; «Жоқ» деген вариантпен жауап беру қажет. Аталған варианттың бірін ғана айту керек. Сұрақтар.

  1. Сенде достарың көп пе?

  2. Сен достарыңмен әрқашан әрқашан әңгімені көтеруге тырысасың ба?

  3. Өзіңмен өзің жеке қалғанда сен көңілсізсің бе?

  4. Егер сен бір қызықты жайттан хабардар болған кезде, достарыңмен бөлісуге асығасың ба? Және сол сиқты сұрақтар

Әр «Иә» деген жауапқа – 3 ұпай, «Иә және Жоқ».

  1. ұпай «жоқ» -1 ұпайдан санаңыз. Шыққан сан бойынша қорытындымен танысыңыз. 30 дан 39 ұпай. Сен қарым қатынасты адамсыз. Бұл қасиетіңізді іске асыра отырып, қанағаттанасыз. Бірақ өзіңіздің мүмкіншіліктеріңізді тым асыра бағаламаңыз кей кезде сіз бәдік боласыз. 20 дан 29 ұпйға дейін. Сен шамалы қарым қатынасты адамсыз. Кей кезде қиыншылыққа тап боласыз. Достарыңыз аз, ылғи да емес, ортақ тіл табыса алмайсыз. Ашық болу қажет. Сонымен қатар, өзіңіздің бойыңыздағы сенімсіздікті жою қажет. 20-дейін ұпай. Сіз өте ұялшақсыз, таныстар арасында көп сөйлей бермейсіз. Жалғыздықты қалайсыз, көбінесе. Бірақ бұл сіздің дос жарандарыңыздың жоқ дегенін білдірмейді.

  2. Сөзді алға бастыру – талант (дарын)

Егер адамды өзіңізге қаратқыңыз келсе, алғашқы минуттардан, алғашқы сөздерден әрекеттеніңіз. Қазір бұл әрбіреудің қолынан келе бермейді. Бірақ оның себептері де жоқемес. Сондықтан қарым қатынас қасиетін арттыру үшін жаныңыздағы адамға деген мейірімділігіңізді білдіру қажет.

5.Қарым қатынас – бұл ...

А. «Басқаға жеткізу» балалар шеңбер

Балалар шеңбер бойымен отырады және кезекпен сөзсіз қимылмен бір нәрсе бейнесін көрсетеді. Көрші адам оны «алып» оның атын атауы қажет. Осылай шеңбер бойыша

Талқылау

  • Сол көрсетілген нәрсені басқаға беру ауыр немесе жеңіл ме?

  • Кімге жеңіл ?

  • Қиыншылығы неде ?

  • Нәрсенің атауын білу қиын ба, әлде жеңіл ме?

  • Кімге жеңіл?

Б. Қарым қатынастағы бақылау «Не есімде ?»

өзінің еркі бойынша бір болса аудиторияға артымен отырады. Қалғандары дауыстап қатысып отырғандардың бірін жұмбақтайды. Жүргізушінің тапсырмасы – жұмбақтағанның сырт келбетін барынша суреттеу аяқтағанда, топ мүшелері өздерінің суреттеулерімен толықтырады. Осыдан кейін басқа біреу жүргізушінің орнын ауыстырады.

Талқылау

  • Сырт келбетін суреттеу қиын болды ма, жоқ оңай ма?

  • Қиыншылығы неде?

  • Неге

  • Барлығынан қайсысы жеңіл еске түседі?

  • Қайсысы қиынырақ

  • Кімге бұл жаттығуды орындау жеңіл болды?

  • Неге

7. Қарым қатынастағы сәттілік

- Бұл немен анықталады? Жауап: білімімен, эмоциясымен, сөйлеу техникасымен, «ортақ тіл табу» қасиетімен. Негізін әрқашан естен шығармау керек, бұл – адамның өзі.

8. «Біздің сөзіміз қалай айтылады және жауап алынады»

- Сенің ойың, дәлелің – сенің өзіңнің айнаң. Бұны психологтар сөздік деп атайды. Біз кей кезде өзімізді ұстай алмаймыз- шаршағанда, ашуланғанда және т.б. Бірақ та біздің сөзіміздің мазмұны, біздің нақты әрекетіміздің оның шындығынан алыс емес.

9. Қонақ

Топқа иллюстрация ұсынылады.

Балаларға бұл жаттығуда тапсырма қандай болатындығын табу.

Материалдарды тарата отырып, балаларды қонақтармен әңгімелесуді көзге елестетуді сұрайды. Бұл олар білетін немесе танысқысы келетінін адам болуы мүмкін. Балалар өздерін, өзінің қонағын және тартуын көзге елестетеді. Әңгімесін (ойындағы) айтады.

Талқылау

Балалар неге сол нақты қонағын таңдағанын айтады. Психолог оларға бұл адам немен қызықты екендігін ашуға болысады.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!