Тақырыбы: Біз бір-бірімізге сенеміз бе?
Мақсаты: оқушылардын өзіне және
өзгелерге деген сенімділігін
арттыру. Бір-біріне деген қарым-қатынас
нығайту.
Таныстыру жаттығуы.
Сабаққа қажетті құралдар: ватман, түрлі түсті шарлар,қарандаштар, әуен.
Сабақтың жүру барысы:
Психолог:
Құрметті бүгінгі тренингке келген ұстаздар мен оқушылар! Бүгінгі тренинг сабағымызға кош келдіңіздер! Сабағымыздың тақырыбы «Біз бірімізге сенеміз бе?»
Бүгін мен сіздермен тренинг өткіземін бір-бірімізден ұялмайық, ойымызды ашық айтайық , өзімізді еркін ұстайық, белсенділік танытайық, дос болайық.
І. «Танысу » жаттығуы (әуен қосылады)
Жалпы білім беретін Родник негізгі мектебінің психологы Шайхиева Ботагоз Тагаллимқызымын казір біз бір-бірімізбен танысамыз.
Нұсқау: Ортаға бір адамды есімен шакырамын, сол оқушы менім алақаныма өзінің қолың қояды, келесі оқушы шақырады, әрі қарай жалғасады.
Рефлексия:
Жаттығу ұнады ма?
Бір-бірімізге жылылық сездіңдер ме?
Алақандарымыз кандай пішінге ұқсайды?
ІІ «Бір- бірімізге сенімді болу үшін не істей аламыз?» (постер қорғау)
«Топқа бөлу» жаттығуы
Нұсқау: Жасыл және сары шарлар беріледі оқушылар өздеріне ұнайтын түстерді таңдап түстер арқылы екі топқа бөлінеді. (түстердің мағынасы ашылады)
Психолог: - оқушылар мен сендерге жылы түстер таңдап алдым.
Сары түс-адамды болашаққа бағыттайды жеңілдік, қуанышты, сабырсыздықты білдіреді.
Жасыл түс- еркіндікті, табандылықты мақсаткерлікті білдіреді.
Оқушылар топқа бөлініп ватманға өз пікірлерін, ойларын сурет арқылы түсіреді.Топ басшы қорғайды.
ІІІ. «Керемет дүкен» жаттығуы
Мақсаты: құндылықтардың адам өміріндегі маңызын түсіндіру.
Психолог: Мен «Керемет дүкеннің сатушысымын, менің дүкенімде сендерге қажетті құндылықтар сатылады, ол құндылықтарды алу үшін сіздер маған өздеріңіздің қажетті құндылықтарыңызды айырбастайсыздар»
Дүкенде сатылатын құндылықтар: сенім, жеңіс, мақтау, белсенділік, денсаулық, жетістік.
-
Кімге қиын болды? Неліктен?
-
Неліктен айырбастамадық?
-
Психолог қатысушылардың ойын тыңдап болғаннан кейін адам өз өміріндегі құндылықты ешкімге және ештенеге айырбастамауы қажет және бағалай білу керектігін айтып өтеді.
ІV. «Би терапиясы»
Мақсаты: Сенімділік арттыру, қамқор болуға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Нұсқау: Алдын ала дайындалған ақ плакатка адамның табанының суреттері салынады, екі түрлі түспен. Оқушылар ортаға шығып, музыкаға ілесе отырып, өз табан іздерінен шықпай билеуі керек.
-
Қандай сезімде болдыңыздар?
-
Музыка мен би біздің сезімімізге әсер ете алады ма.
Бостандық орта жалпы білім беретін мектебі
Біз бір-бірімізге сенеміз бе?
(Аудандық семинар)
10 сынып
Мектеп психологы: Адильгереева Г.С
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тренинг:"Біз бір-бірімізге сенеміз бе?"
Тренинг:"Біз бір-бірімізге сенеміз бе?"
Тақырыбы: Біз бір-бірімізге сенеміз бе?
Мақсаты: оқушылардын өзіне және
өзгелерге деген сенімділігін
арттыру. Бір-біріне деген қарым-қатынас
нығайту.
Таныстыру жаттығуы.
Сабаққа қажетті құралдар: ватман, түрлі түсті шарлар,қарандаштар, әуен.
Сабақтың жүру барысы:
Психолог:
Құрметті бүгінгі тренингке келген ұстаздар мен оқушылар! Бүгінгі тренинг сабағымызға кош келдіңіздер! Сабағымыздың тақырыбы «Біз бірімізге сенеміз бе?»
Бүгін мен сіздермен тренинг өткіземін бір-бірімізден ұялмайық, ойымызды ашық айтайық , өзімізді еркін ұстайық, белсенділік танытайық, дос болайық.
І. «Танысу » жаттығуы (әуен қосылады)
Жалпы білім беретін Родник негізгі мектебінің психологы Шайхиева Ботагоз Тагаллимқызымын казір біз бір-бірімізбен танысамыз.
Нұсқау: Ортаға бір адамды есімен шакырамын, сол оқушы менім алақаныма өзінің қолың қояды, келесі оқушы шақырады, әрі қарай жалғасады.
Рефлексия:
Жаттығу ұнады ма?
Бір-бірімізге жылылық сездіңдер ме?
Алақандарымыз кандай пішінге ұқсайды?
ІІ «Бір- бірімізге сенімді болу үшін не істей аламыз?» (постер қорғау)
«Топқа бөлу» жаттығуы
Нұсқау: Жасыл және сары шарлар беріледі оқушылар өздеріне ұнайтын түстерді таңдап түстер арқылы екі топқа бөлінеді. (түстердің мағынасы ашылады)
Психолог: - оқушылар мен сендерге жылы түстер таңдап алдым.
Сары түс-адамды болашаққа бағыттайды жеңілдік, қуанышты, сабырсыздықты білдіреді.
Жасыл түс- еркіндікті, табандылықты мақсаткерлікті білдіреді.
Оқушылар топқа бөлініп ватманға өз пікірлерін, ойларын сурет арқылы түсіреді.Топ басшы қорғайды.
ІІІ. «Керемет дүкен» жаттығуы
Мақсаты: құндылықтардың адам өміріндегі маңызын түсіндіру.
Психолог: Мен «Керемет дүкеннің сатушысымын, менің дүкенімде сендерге қажетті құндылықтар сатылады, ол құндылықтарды алу үшін сіздер маған өздеріңіздің қажетті құндылықтарыңызды айырбастайсыздар»
Дүкенде сатылатын құндылықтар: сенім, жеңіс, мақтау, белсенділік, денсаулық, жетістік.
-
Кімге қиын болды? Неліктен?
-
Неліктен айырбастамадық?
-
Психолог қатысушылардың ойын тыңдап болғаннан кейін адам өз өміріндегі құндылықты ешкімге және ештенеге айырбастамауы қажет және бағалай білу керектігін айтып өтеді.
ІV. «Би терапиясы»
Мақсаты: Сенімділік арттыру, қамқор болуға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Нұсқау: Алдын ала дайындалған ақ плакатка адамның табанының суреттері салынады, екі түрлі түспен. Оқушылар ортаға шығып, музыкаға ілесе отырып, өз табан іздерінен шықпай билеуі керек.
-
Қандай сезімде болдыңыздар?
-
Музыка мен би біздің сезімімізге әсер ете алады ма.
Бостандық орта жалпы білім беретін мектебі
Біз бір-бірімізге сенеміз бе?
(Аудандық семинар)
10 сынып
Мектеп психологы: Адильгереева Г.С
шағым қалдыра аласыз













