МКҚК «Қошақан» балабақшасы

Тақырыбы: «Достықты қадірлеп, жаман қылыққа бармау».
Психолог: Бегалиева У.М.
Тақырыбы: «Достықты қадірлеп, жаман қылыққа бармау».
Мақсаты: Достық қарым – қатынас туралы мағұлыматтар беру. Оқушыларды жаман қылыққа бармауға тәрбиелеу және достық сезімдерін ояту.
Көрнекіліктер: нақыл сөздер, плакаттар.
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Дөңгелек столға қатысушыларға сәлемдесіп, сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстырып өтемін.
ІІ. Негізгі бөлім.
Достық туралы баяндама оқылады. Оқып болған соң баяндаманы талқылау. Талқылау барысында балаларға сұрақтар қоямын.
Достықты қалай бағалайсың?
1. Ақша (есеп дос)
2. Рухани (жан – тәнімен ұнату)
3. Қызығушылық (білім, үйірме)
Осы үш сұрақ бойынша өз ойларыңды ортаға салып, талқылап көрелік.
Көрініс:
«Екі дос» Екі айырылмас дос келе жатты. Кенеттен досының алдынан танысы шыға келді. Әңгімелесіп тұрып оған темекі ұсынады. Ол темекіні алып шегіп тұра береді. Онымен қоймай досын кешке жақын түнгі клубқа шақырады. Олар уәделесіп баратын болды. Оны естіп көрген досы кері бұрылып кетіп қалды...
Көріністен көргендерін ортаға салып қайсы дұрыс, бұрыстығын айтады және сол кезде досына қандай көмек беру керек немесе сол жерде не істер еді?
Осы туралы пікір алмасып өз ойларын ашық айтады.
Міне, балалар сендер достық қарым – қатынас туралы және оны қалай бағалайтындықтарың туралы айтып өттіңдер. Ал енді сендер достарыңа қаншалықты көмектесе аласыңдар? Сол жайында тест арқылы анықтап жіберейік. Ол үшін 6 сұрақтың өздеріңе келетін жауабын таңдайсыңдар.
Болған соң тесті жинап аламын.
Тапсырма 2. «Шеңбер» ойын
Қатысушылар шеңбер құрып орындықтарда отырады, ортада еденде арқанмен шеңбер құрылады. Сұрақтар бойынша қатысушылар сол шеңберге тұру керек.
1. Кімнің үстінде шалбар бар? (осы шеңбердің ішіндегі қатысушыларға машина боламыз)
2. Кімнің киімінде түйие бар? (балық боламыз)
3. Кімнің қолында сағаты бар? (мысық боламыз)
4. Кім өзін сұлу адам деп санайды? (Америкадағы бостандық ескерткішін
көрсет)
5. Кімнің мұрны жоқ? (жел тұрғандағы ағаштар)
6. Кімнің тісі түгел емес? (үрленген шар)
7. Кімнің басында шашы бар? (өте дәу аюды көрсет)
8. Кім бүгін жылы сөз айтты? (жылы сөзде айтамыз)
Тапсырма 3.«Молекула» (музыка ойнайды)
Бәріміз тұрамыз, еркін жүреміз. Атом молекуладан тұрады, молекула деген майда бөлшектер. әр атом көп молекулалардан тұрады. Біз барлығымыз молекуламыз, қазір атомдарды құраймыз. Мен қанша сан айтамын, сонша адам болып топ құраймыз, артық қалған адамдар орындарына отырады.
4,5,3,2,....
Қорытынды: Достық туралы мақал – мәтелдер айтып, оларға тоқталып өтемін. Сендер әрқашан бір – бірлеріңе дос сенімді көмекші бола біліңдер. Қиналған кездеріңде әрқашан достарыңа көмек беруден қашпаңдар. Бір – бірлеріңнің қадірлеріңді біліп, жаман әдеттен бойларыңды аулақ салыңдар.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тренинг:«Достықты қадірлеп, жаман қылыққа бармау».
Тренинг:«Достықты қадірлеп, жаман қылыққа бармау».
МКҚК «Қошақан» балабақшасы

Тақырыбы: «Достықты қадірлеп, жаман қылыққа бармау».
Психолог: Бегалиева У.М.
Тақырыбы: «Достықты қадірлеп, жаман қылыққа бармау».
Мақсаты: Достық қарым – қатынас туралы мағұлыматтар беру. Оқушыларды жаман қылыққа бармауға тәрбиелеу және достық сезімдерін ояту.
Көрнекіліктер: нақыл сөздер, плакаттар.
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Дөңгелек столға қатысушыларға сәлемдесіп, сабақтың тақырыбымен және мақсатымен таныстырып өтемін.
ІІ. Негізгі бөлім.
Достық туралы баяндама оқылады. Оқып болған соң баяндаманы талқылау. Талқылау барысында балаларға сұрақтар қоямын.
Достықты қалай бағалайсың?
1. Ақша (есеп дос)
2. Рухани (жан – тәнімен ұнату)
3. Қызығушылық (білім, үйірме)
Осы үш сұрақ бойынша өз ойларыңды ортаға салып, талқылап көрелік.
Көрініс:
«Екі дос» Екі айырылмас дос келе жатты. Кенеттен досының алдынан танысы шыға келді. Әңгімелесіп тұрып оған темекі ұсынады. Ол темекіні алып шегіп тұра береді. Онымен қоймай досын кешке жақын түнгі клубқа шақырады. Олар уәделесіп баратын болды. Оны естіп көрген досы кері бұрылып кетіп қалды...
Көріністен көргендерін ортаға салып қайсы дұрыс, бұрыстығын айтады және сол кезде досына қандай көмек беру керек немесе сол жерде не істер еді?
Осы туралы пікір алмасып өз ойларын ашық айтады.
Міне, балалар сендер достық қарым – қатынас туралы және оны қалай бағалайтындықтарың туралы айтып өттіңдер. Ал енді сендер достарыңа қаншалықты көмектесе аласыңдар? Сол жайында тест арқылы анықтап жіберейік. Ол үшін 6 сұрақтың өздеріңе келетін жауабын таңдайсыңдар.
Болған соң тесті жинап аламын.
Тапсырма 2. «Шеңбер» ойын
Қатысушылар шеңбер құрып орындықтарда отырады, ортада еденде арқанмен шеңбер құрылады. Сұрақтар бойынша қатысушылар сол шеңберге тұру керек.
1. Кімнің үстінде шалбар бар? (осы шеңбердің ішіндегі қатысушыларға машина боламыз)
2. Кімнің киімінде түйие бар? (балық боламыз)
3. Кімнің қолында сағаты бар? (мысық боламыз)
4. Кім өзін сұлу адам деп санайды? (Америкадағы бостандық ескерткішін
көрсет)
5. Кімнің мұрны жоқ? (жел тұрғандағы ағаштар)
6. Кімнің тісі түгел емес? (үрленген шар)
7. Кімнің басында шашы бар? (өте дәу аюды көрсет)
8. Кім бүгін жылы сөз айтты? (жылы сөзде айтамыз)
Тапсырма 3.«Молекула» (музыка ойнайды)
Бәріміз тұрамыз, еркін жүреміз. Атом молекуладан тұрады, молекула деген майда бөлшектер. әр атом көп молекулалардан тұрады. Біз барлығымыз молекуламыз, қазір атомдарды құраймыз. Мен қанша сан айтамын, сонша адам болып топ құраймыз, артық қалған адамдар орындарына отырады.
4,5,3,2,....
Қорытынды: Достық туралы мақал – мәтелдер айтып, оларға тоқталып өтемін. Сендер әрқашан бір – бірлеріңе дос сенімді көмекші бола біліңдер. Қиналған кездеріңде әрқашан достарыңа көмек беруден қашпаңдар. Бір – бірлеріңнің қадірлеріңді біліп, жаман әдеттен бойларыңды аулақ салыңдар.
шағым қалдыра аласыз













