Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
Миға шабуыл. «Ой қозғау»
әдісі.
5
мин
|
а) Ұйымдастыру
кезеңі
-Сәлемдесу,түгелдеу,
Жағымды психологиялық
ахуал
«Edukaplay»
платформасы арқылы үй тапсырмасын тексеру,
формула сұрау.
|
«Комплимент»
әдісі арқылы бір-біріне тілек
айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға
бағыттау.
Дұрыс жауапты таңдайды,
формуланы еске түсіреді.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Бағалау парағына дұрыс жауап
берсе белгі қояды.
|
Слайд
«Edukaplay» платформасы
|
Сабақтың
ортасы
10
мин.
Топтық
жұмыс
|
«Адасқан әріптер»
әдісі
Формула
сәкестендіру
«Тригонометрия
өмірде».
Тригонометрия тарихына,
күнделікті өмірде қолдануы
|
Тез-тез жылдам
сәйкестендіреді. Уақытқа жұмыс жасайды.
|
Дескриптор:
Келтіру формулаларын қолдана
алады;
Сөзді дұрыс
құрайды.
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
Таратпа
материалдары
Слайд
|
Жеке жұмыс/ жұптық
жұмыс
10
мин.
|
Оқулықпен
жұмыс.
«ЕМТИХАН
есебінен...»
Емтиханда кездесетін
тақырыпқа сай тапсырмалар беріледі.
|
|
Дескриптор.
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады.
|
ДК
экраны
Тақта
|
«Сергіту
сәті»
|
«Мен
суретшімін»
Мақсаты:
- еркін ойлауға,
шығармашылыққы баулу.
-зейінді
дамыту.
|
Оқушылар қағазды басына қойып,
арал салып, өзін бейнелейді. Қиялға беріледі. Әр адам өз өмірінің
суретшісі екенін түсінеді.
|
«Қол шапалақтау»
әдісі арқылы.
|
Парақ,
оқулық
|
Тесттік
тапсырма
|
«Пазл»
әдісі.
|
Оқушылар тест жауабын дұрыс
табу арқылы пазлда жасырған тапсырмасын орындайды. Нәтижесі тақтада
көрсетіледі.
|
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады.
Дескриптор:
-берілген өрнектерді
есептейді
|
Слайд
|
Топтық
жұмыс.
10
мин.
(қосымша
тапсырма)
Ойлан-Жұптас-Бөліс
|
Ойлан.Жұптас.Бөліс (әдісі бойынша оқушылар
алдымен жеке сосын жұппен кейін топпен
талқылайды)
|
Берілген тапсырма
бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, жұптық талдау
жасайды. Талқылау нәтижесінде өзара бір келісімге келіп есепті
орындайды.
|
Дескриптор.
-белгісіз санды
табады.
Бағалау:
Дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
ДК
экраны
|
Жеке
жұмыс
|
Оқушылардың деңгейіне
байланысты деңгейлік тапсырмалар беремін.
Саралау
Қабілетті оқушыларға қосымша
тапсырма беремін, көмек қажет ететін оқушыларға кеспе қағазда
тапсырма беремін.
|
А
деңгейі:
«Қатесін
тап»
Мына тапсырмалардың кейбіреуі
ғана дұрыс. Оларды табыңыз. Қатесі бар өрнектерді түзетіп,
жауабыңызды негіздеңіз.
В
деңгейі:
С
деңгей:
Тапсырма
|
Шешімі
|
1. өрнегін
есептеңдер.
|
|
2.
сандарын өсу ретімен
орналастырыңдар.
|
|
3. өрнегін
ықшамдаңдар.
|
|
4.
|
|
|
Д
ескриптор:
Әрбір дұрыс жауапқа 1
балл. «Көршіңді тексер
әдісі»
|
Таратпа
материал.
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Кері
байланыс:
-Барлығын
түсіндім
-Сұрақтарым
бар
-Қосымша сабақ
керек
|
«Mentimetr» бағдарламасына кіріп, сабаққа
байланысты көңілдерін білдіреді.
|
Бағалау:
Әр оқушы бағалау парағына 10
баллдық жүйеде бағасын шығарады. Мұғалімге жинап
береді.
|
ДК
экраны
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
|
10-баллдык жүйе аркылы
багалау
|
Барлық тапсырмалар оқушылардың
жас ерекшеліктерін ескеріп алынған. Іс-әрекеттердің ауысып отыруы
ең үлкен нәтижеге қол жеткізу мақсатында оқушылардың күші мен
зейінін дұрыс үлестіруге ықпалын тигізеді.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
Сабақ кезінде, сынып немесе
жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
|