Сабақтың
басы
12
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен
сәлемдесемін және
түгелдеймін.
Сыныпта
психологиялық ахуал тудыра отырып, ағылшын тілінде 1, 2, 3, 4 деп
санату арқылы төрт топқа бөліп
аламын.
«Көршіңді
тексер» әдісі бойынша оқушылар
бір-бірінің үй жұмыстарын тексереді (интербелсенді тақтадан үй
жұмысының дұрыс жауабын көрсетемін) және
«Басмармақ» әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Дер кезінде кері байланыс
жасатамын.
Алдыңғы білімді еске
түсіру үшін «Тарсия» әдісін пайдаланамын. Бұл жерде
өткен тақырыптар бойынша әр түрлі есептер беріледі. Оқушылардың
ішкі уәжін ояту мақсатында «Керемет», «Жарайсыңдар» деген сияқты
қалыптастырушы бағалау
жүргіземін.
|
|
Сабақтың
ортасы
25мин
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіруге семантикалық картаны пайдаланамын. Синус және косинус
функцияларының қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру
формулаларын қосу формуласын қолдану арқылы
түсіндіремін.
Синус және косинус
функцияларының көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру
формулаларын теңдіктің оң жағын ашып көрсету арқылы
түсіндіремін
Екі кесте бойынша
бір-бір формуланы жазып, түсіндіріп көрсетемін. Қалған формулаларды
оқушылар өздері қорытып
шығарады.
Синус және косинус
функцияларының қосындысы мен айырымын көбейтіндіге, көбейтіндісін
қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын меңгерту
мақсатында Саралау жұмысының «Тапсырма» тәсілін басшылыққа ала
отырып «Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі арқылы топтарға тапсырма
беремін. Алдымен бірінші тапсырманы жеке-жеке орындап, жұптасып
талқылайды, екінші тапсырманы жұптасып орындап, топпен талқылайды,
үшінші тапсырманы топпен орындап, соңында сыныптық жұмыс жасалынып,
кері байланыс беріп өтемін.
Топқа берілетін
тапсырмалар:
Жеке жұмыс
тапсырмасы:
-
-
-
-
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Қосындыны немесе
айырманы көбейтінді түрінде
жазады
|
-қосындыны
көбейтіндіге келтіру формуласын
қолданады;
|
Жұптық жұмыс
тапсырмасы:
-
-
-
-
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Көбейтіндіні қосынды
немесе айырым түрінде формулаға келтіріп
жазады
|
-көбейтіндіні
қосындыға келтіру формуласын
қолданады;
-градустық мәнін
табады;
|
Топтық жұмыс
тапсырмасы:
-
-
-
-
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Көбейтіндіні қосынды
немесе айырым түрінде формулаға келтіріп
жазады
|
-көбейтіндіні
қосындыға келтіру формуласын
қолданады;
-өрнекті
ықшамдайды;
-өрнектің шешімін
жазады;
|
Оқушылардың бүгінгі
тақырыпты дұрыс түсінген түсінбегенін білу
мақсатында «Бағдаршам» әдісін пайдаланамын. Оқушылар
әр жұмыстан кейін өзін-өзі бағалап, түрлі-түсті стикерлерді
дәптеріне жабыстырады.
Жасыл-мен
түсіндім,
Сары-орташа
түсіндім
Қызыл-түсінуді қажет
етемін.
|
Интербелсенді
тақта
9-сынып Шыныбеков,
Атамұра 2013
А4
парағы
Стикер
|
Сабақтың
соңы
3мин
|
Үй тапсырмасы: №473,
№475 есептерін беремін. Қалыптастырушы
бағалаудың «Конверттегі
сұрақ» тәсілін балалардың сабақты,
формулаларды қаншалықты түсініп, меңгергенін білу мақсатында
қолданамын. Конвертке оқу мақсатына сәйкес 2-3 сұрақ жазып,
оқушыларға таратып беремін. Екі минуттан кейін стикерге оқушылар өз
атын және сұрақтың жауабын жазып береді. Стикерлерді жинап алып,
бірнеше оқушының жауабын дауыстап оқып, балалардың жауаптарының
қаншалықты дұрыс болғанын айтып
өтемін.
|
9-сынып Шыныбеков,
Атамұра 2013
|