Материалдар / тригонометриялық функциялар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

тригонометриялық функциялар

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сыныпта осы тақырыпта қысқа мерзімді сабақ жоспарын жариялап отырмын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
790
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тексерілді» ДОТЖО:

Сабақ тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың қасиеттері мен графиктері.у=соsx функциясыМектеп: № 22Елшібек батыр атындағы жалпы орта мектеп
Күні: 21.10.2016ж.Мұғалімнің аты-жөні: Телеуова Н
СЫНЫП: 10

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)у=cosx функциясы қасиеттерін қолданып зерттеу,графигін салу
Сабақ мақсаттары Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: у=cosx функциясы қасиеттерін қолданып зерттеп,графигін саладыОқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Қарапайым түрлендірулерді қолданып, функцияның графигін салады:Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:
Тілдік мақсатФункцияны зерттеудің алгоритмін біледі
РесурстарОқулық, үлестірмелер,бағалау парағы, табыс өлшемдері
Алдыңғы оқу

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақытСабақтың барысыБағалау
І. Ұйымдас тыру кезеңі 3 минутІ. СәлемдесуІІ.Психологиялық ахуал қалыптастыруформативті бағалау
ІІ. Үй тапсыр масын сұрау. 5 минутy = sinx функциясының қасиеттері мен графигі = графигін схема түрінде салыңдарБағдаршам1-5ұпай
V. Мағынаны тану. 15 минут



Оқулықпен жұмыс. 1-слайд у=cosx функциясы қасиеттерін қолданып зерттеу,графигін салуy = cosx функциясының қасиеттері мен графигі



формативті бағалау









1-5 ұпай аралығында
VІ. Ой толғаныс: 15 минут. І деңгей тапсырмалары№ 81. Функцияның тақ немесе жұп болатынын зерттеңдер.а) y = 1 – sin2xІІ деңгей тапсырмалары№ 81. Функциялардың графиктерін салыңдар:а) = № 78. Қарапайым түрлендірулерді қолданып, y = функцияның графигін салыңдар. Осы графиктің , y = cosx функциясының графигінен айырмашылығын көрсетіңдер

1-5 ұпай аралығында
Сабақты бекіту 3мину=cosx функциясы қасиеттерін қайталау1-5 ұпай аралығында

Үйге тапсырма1 минут 1-деңгей: №82 2-деңгей №83



Шығармашалыққа,ғылыми зерттеушілікке ,өмірмен байланыстыруға арналған тапсырмалар№84(ә)Қарапайым түрлендірулердіқолданып, берілген функцияның графигін салыңдар: у =3cos1-3 ұпай аралығында



Бағалау 1 минутӘр топтағы топбасшылардың бағалау парақтары негізінде жиынтық балл мен бағаны жариялау, мадақтау.

Кері байланыс 2минут«Білім туннелі»әдісі: оқушылар екі қатарға қарама-қарсы тұрып, тақырып бойынша бір-бірінің сұрақтарына жауап береді.



Пәнаралық байланыс: АКTмен байланыс құндылықтармен байланыс: интербелсенді тақта


Рефлексия








Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды?

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?







Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!