Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / тригонометриялық функциялардың графиктері мен қасиеттері
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
тригонометриялық функциялардың графиктері мен қасиеттері
- Тригонометриялық
функциялардың қасиеттері мен графиктерін түрлендіру барысында
қолдану әдістерін пысықтау. Ұлттық бірыңғай тестілеуде жиі
қолданылатын тригонометриялық тепе-теңдіктер мен келтіру
формулаларын қолдану тәсілдерін қарастыру.
- есеп шығаруда кездесетін
қателіктерді жою және тиімді жолдармен шығару
жолдары;
Б)
ақпараттық
- тригонометриялық
функциялардың қасиеттеріне сүйеніп нақты шешім қабылдай
алу,
- өз бетінше мақсат қою
және мақсатқа жету жолдарында қажетті ақпараттарды пайдалана
білу;
- шешімді табу, талдау,
таңдау жасау, түрлендіру, сақтау, тарату үшін
ақпараттық-коммуникациялық технологияларды
қолдану;
- ақпараттарды өңдеу,
логикалық есептерді шешу (талдау, саралау, түсіну, құрылымын ұғыну,
нақты және қосымша дәлелдемелер, ойша модельдеу, тәжірибе жасау,
берілген мәліметтерді жүйелеу)
В)
коммуникативтік
- есептерді шешу үшін
әртүрлі ауызша және жазбаша жұмыстарын
жүргізу
- коммуникативті
мәселелердің шешу жолдарын табу;
- жеке тұлға және қоғам
қалыптастыруға бағытталған мәдени және шығармашылық жұмыстарға
қатысу.
Сабақ
типі:
Лекция
Аралас
Сабақта қолданылатын
технологиялар:
- оқу материалдарын
әдістемелік және дидактикалық кешендер арқылы меңгерту
технологиялары: жеке дара ерекшеліктеріне деңгейлеп саралап оқыту
технологиясы
- оқыту үрдісін тиімді
ұйымдастыру және басқарудың педагогикалық технологиялары: АКТ, жеке
және топтық оқыту әдістері, оқытудың дифференциалдық
технологиялары
- оқытудың дамытушылық
технологиялары: жазу және оқу арқылы ойлауды жан-жақты дамыту
технологиялары, оқытуды дамыту
технологиялары.
Оқыту
құралдары:
Проектор, формулалар,
графиктер, тест тапсырмалары
Сабақ
барысы:
Оқытушы
іс-әрекеті
Оқушы
іс-әрекеті
Күтілетін
нәтижелер
І. Ұйымдастыру
кезеңі
А)Сәлемдесіп,аудиторияның тазалығына назар аудару,
қауіпсіздік ережесіне сай сырт кейпі мен заттарының орнында болуын
қадағалау
- мұғалім мен оқушының
арасында ынтымақтастық қарым-қатынасы орнайды
ІІ. Үй тапсырмасын
тексеру
- Ауызша сұрақтарды реті,
жүйесі бойынша оқушыларға беру
- Қойылған сұраққа жауаптар
береді:
- формулаларды жатқа
білу
Өтілген материалды есіне
түсіреді.
ІІІ. Жаңа сабақты
түсіндіру
- Қажетті формулаларды
беру
- Мысалдар арқылы
түсіндіру
- Жаңа формулаларды есте
ұстау
- Жаңа тақырып бойынша
оқытушыға сұрақ беру
Жаңа тақырыппен
танысады.
IV. Жаңа білімді
меңгерту
- Жаңа тақырыптағы
формулалар бойынша оқушыға түсінгенін іс жүзінде қолдануды тапсыру,
бақылау
- Оқушының тақтада және өз
орнында оқулықтағы есепті шығаруына бағыт
беру
- Есепті тексеріп
отыру
- Оқулықтағы есептерді
шығаруы
- Есептің дұрыстығын
тексеруі
Тақырыпқа байланысты
есептер шығарылады
Тақтамен, оқулықпен жұмыс
жасаланады.
V. Жаңа білімді
бекіту
- Тақырып бойынша тест
тапсырмалары арқылы әр оқушының жаңа материалды игеру деңгейін
анықтау
- Оқушыдан кеткен қателікті
анықтау және талдау
- Тапсырманы
орындау
- Қателіктерін
ұғыну
Тақырыпты толық
меңгерілді.
VІ.
Бағалау
Оқушыны бағалап, журналға
баға қою
Сабақта алған бағасымен
танысады.
Оқушы бағаланады, журналға
баға қойылады.
VІІ. Үй тапсырмасын
беру
- тест
құрастыру
- есептер
шығару
- Берілген үй тапсырмасын
жазып алу;
Үй тапсырмасына байланысты
сұрақтар қою, талқылау
Ақпараттық ізденісті жоспарлауда ұсынылған ақпараттардан
қойылған міндеттерді шешуге қажетін бөліп
алады;
Алған білімін
тиянақтау
ІІ. Үй тапсырмасын
сұрау
«Миға шабуыл» әдісі
(сұрақ-жауап)
Тригонометрия сөзінің
мағынасы?
Тригонометрияның кім
тапқан?
Тригонометриялық
функцияларды ата.
sin1800мәні нешеге
тең?
соs00мәні нешеге
тең?
tg
900мәні нешеге тең?
ctg
450мәні нешеге тең?
ІІІ. Жаңа сабақты
түсіндіру.
Сабақта негізгі
тригонометриялық функциялардың қасиеттерін меңгеріп, қарапайым
түрлендірулер көмегімен олардың графигін салудың алгоритмін қолдана
отырып тригонометриялық функциялардың графиктерін салуды
қарастырамыз.
Енді,тригонoметриялық функцияның графигін салуға
тоқталайық
Слайдтан
№1
№
№3 .
2 .
№
№4 Функцияның тақтығы
3 .
№6 Синусоида қисығы
№5 Функцияның периодтылығы
I. функциясын қарастырайық.
Функцияның анықталу облысы барлық нақты сандар
жиыны,.
Мәндер жиыныкесіндісі, яғни
, функция периодты, себебі оның
ең кіші периоды 2π.
Функция тақ ,
кесінділерінде функция
бірсарынды өспелі, ал
кесінділерінде бір сарынды
кемімелі.
функциясының графигінсинусоида қысығыдеп атайды.
II.функциясын қарастырайық.
Функцияның:
анықталу облысы барлық нақты сандар жиыны,
яғни;
мәндер жиыныкесіндісі, яғни
3. , функция периодты, себебі оның ең
кіші периоды 2 .
4.
функция жұп, өйткені;
5., кесінділерінде бірсарынды кемімелі
жәнекесінділерінде
бірсарынды өспелі функция. Сонымен қатар функцияны Ехcel
программасының мүмкіндіктерін пайдалана отырып кесте құрып графигін
саламыз ,; қадам 0,2 кесте құрып, Еxcel де
графиктік диаграмманы таңдаймыз.
Тригонометриялық функциялардың графиктеріне
қарапайым түрлендірулер қолдануға мысалдар
3.функциясыны
қарастырамыз:
1) анықталу облысыжиынынан басқа барлық нақты сандар
жиыны, себебі;
2) мәндер жиыны - барлық нақты сандар жиыны,
яғни;
3)
функция периодты, себебі ең кіші
оң периодысаны;
функциясы тақ функция
болғандықтан, оның графигі бас нүктеге қарағанда симметриялы қисық
екенін ескеріп,аралығында графикті жалғастырамыз.
Сондафункциясыныңинтервалындағы графигі
шығады.
Берілген функцияның тақ екенін ескеріп,
функияның барлық анықталу облысындағы графигін саламыз.
функциясының графигінтангенсоидақисығыдеп
атайды.
Мысал:Берілгенфункциясының графигін
салайық:
а); ә)
Шешуі: а) Алдыменфункциясының графигін саламыз.
Графиктіосі
бойыменқашықтығына оң
бағытқа параллель көшіреміз. (4-сурет)
ә)функциясының графигін саламыз. Содан
кейіносі бойымен графикті
2 есе созамыз. Шыққан графиктіосі бойыменарақашықтығына теріс бағытта параллель
көшіреміз. Ең соңғы графиктіосі бойы-мен жоғары бір бірлікке
параллель көшіреміз.
ІҮ. Жаңа білімді меңгерту.
а) Практикалық тапсырмаларды орындау.
№80Функцияның
жұптығын немесе тақтығын анықтаңдар:
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады