Материалдар / Тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендірулер көмегімен салу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендірулер көмегімен салу

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендірулер көмегімен салу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2023
597
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 10.1В Тригонометриялық функциялар

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Құлмаханбетқызы Тынықай

Сынып: 10

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендірулер көмегімен салу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.2.3.2 - тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендірулер көмегімен сала білу

Сабақтың мақсаты

10.2.3.2 - тригонометриялық функциялардың графиктерін түрлендірулер көмегімен сала білу

Бағалау критерийі

Тригонометриялық функцияның қасиеттерін анықтау, анықтамасын білу, қасиеттерін тұжырымдау. симметриялы жиын, жұп, тақ, периодты, шектелген функциялар ұғымын білу.

- функциясының графигін салады және олардың қасиеттерін сипаттайды;

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы




8 мин.


1.Ұйымдастыру кезеңі:

оқушылармен сәлемдесу, сыныптағы оқушыларды түгелдеу, топтық және жұптық жұмыс кезінде техника қауіпсіздігін ескертемін. Және де бүгінгі сабақтың мақсатын қысқаша айтып өтемін.


2. Оқушыларды Qazmath қосымшасы арқылы 3 топқа

бөлемін.

I топ синус

II топ косинус

III топ котангенс

Әр топ «Топ ережесін» сақтайды.


3. Үй тапсырмасын тексеру.

Өткен білімдерін тексеру үшін wordwall. бағдарламасын қолданып «Сәйкестендір» әдісі бойынша тексеремін

1. y=sinx+2

2. y=cosx-3

3.y=2sinx

4.y=sin2x

5. y=cosx+2


1.sinx функциясының графигін 2 бірлік параллель жоғары көшіру арқылы салынады

2.cosx функциясының графигін 3 бірлік параллель төмен көшіру арқылы салынады

3.sinx функциясының графигін перпендикуляр бағытта екі есе созу

4.sinx функциясынының графигін OX өсінің бойымен екі есе сығу

5.cosx функциясының графигін 2 бірлік параллель жоғары көшіру арқылы салынады


Оқушылар мұғаліммен амандасып, топ басшы сыныптағы оқушылардың сабаққа қатысуы жөнінде мәлімет береді.



Топқа бөлу кезінде техника қауіпсіздігін сақтай отырып топтасады.


Әр топ топ басшы сайлайды.


Оқушылар сұраққа жылдам жауап беруге ат салысады.

Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

сөздерімен қанаттандырады.


Үй тапсырмасына

1 балл

Qazmath ∞ Қазақша математика сайты





https://qazmath.net/


Негізгі бөлім


10 мин


Негізгі бөлімде sinx және cosx функцияларының графиктерін «Қайталау - оқу айнасы» әдісі арқылы арнайы дайындалган сызбалар көмегімен тікбұрышты координаталар жүйесіне кескіндейді


  1. y=sinx+1

  2. y=cosx-2

  3. y=cosx+3

  4. y=sinx-3

  5. y=2sinx+3

  6. y=2cosx+1


Қосымша ақпарат көздерін пайдалана отырып орындайды


2 23 2



Слайд


https://suite.smarttech-prod.com/share/ee4caf42-f090-4386-b1dc-5b7d26882825






Топтық жұмыс



12 мин.





«Постер»

I топ синус

II топ косинус

III топ котангенс топтпрына


y=2sinx+1, y=sin2x-1, y=cosx-2 функцияларының графиктерін салуға тапсырма беріледі. Нәтижесін Geogebra бағдарламасы көмегімен тексеріледі. Салынған функциялардың графиктерін QR кодталған карточкаларды сканерлеу арқылы 3Д форматтағы графиктермен салыстырады


y=2sinx+1, y=sin2x-1, y=cosx-2

Оқушылар топқа түскен сұрақты бірлесе отырып ақылдасып, орындайды. Тапсырманы топ болып қорғайды

  1. . y=2sinx+1,




2. y=sin2x-1,

3.y=cosx-2

Дескриптор:

- сұрақты түсініп оқиды,

- тік бұрышты координаталар жүйесін салады

-функцияның графигін салады




Сонымен қатар, өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



2 балл




ДК экран

Презентация

QR-кодталған карточкалар

Сергіту сәті

2 мин



Функция билейді


Жеке жұмыс.

Оқулықпен жұмыс

10 мин.

Оқушылар оқулықтан сабаққа қатысты ережелерді «Салыстыру» әдісімен орындайды.



Оқулықтан есептер шығарту











Оқушылар функцияның ширектердегі таңбаларын анықтайды және салыстырады

Дескриптор:

- функцияның ширектегі мәндерін ескереді

- функцияның қасиеттерін ескереді


Бағалау:

Берілген сұрақтарды дұрыс толықтырады, жеке тапсырмаға жалпы

2 балл







Бағалау:

Берілген сұрақтарды дұрыс толықтырады, жеке тапсырмаға жалпы

3 балл


ДК экраны



https://lum.io/share/f86da2ce-00f6-4f4f-81df-6de32e23481f





Сабақтың соңы.




Ой толғаныс.

Рефлексия



3 мин.

Кері байланыс

Сабаққа кері байланыс алу үшін answergarden желісінен сауалнама аламын.


Үйге тапсырма беру: 2,22 есеп 63 бет (Шыныбеков Ә.Н.)

Бағалау

Answergarden желісінен мұғалім жіберген сауалнамаға жауап береді.


Бағалау шкаласына орай әр оқушы өзінің сабаққа қатысуына қарай жұмыстарын қорытындылап, мұғалімге жазып береді.


Оқушының аты жөні:

Сабақ жоспары

Мұғалімнің қойған бағалау шкаласы

Оқушының өз жұмысын бағалау

1

wordwall

1балл


2

Қайталау - оқу айнасы

1 балл


3

Постер

5 балл


4

Есептер шығару

3 балл



Жалпы балл

10 балл



Бағалау:

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. Шатасу орын алған оқушыларға мұғалім тарапынан түсіндірме жұмыстарын жүргізу.

ДК экраны






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!