Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулалары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулалары

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра пәнінен 9 сыныпта өткізген ашық сабағымның қысқа мерзімді жоспары, әріптестеріме кәдеге жарар деген ойдамын
Материалдың қысқаша нұсқасы

9 сынып алгебра. Сабақ жоспары №5


Бекітемін:



Тарау немесе бөлім атауы:

9.4А Тригонометрия

Мұғалімнің аты-жөні:

Мухтарова Айтканым Булатовна

Сынып: 9

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Күні:

10.04.2024

Сабақтың тақырыбы:

Тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулалары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

9.2.4.7 тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге және көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын қорытып шығару және қолдану;

Сабақтың мақсаттары:

- тригонометриялық функциялардың көбейтіндісін қосындыға немесе айырымға түрлендіру формулаларын білу; қолдану

Сабақтың барысы:

Уақыты/

Кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру


5мин

Сәлемдесу; Психологиялық ахуал:» «Қошеметтер бұрқасыны» тренингі.

Түгелдеу;

Үй тапсырмасын тексеру

Сабақ ақсатымен таныстыру:

Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз:

- тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын білу;

- тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын қорыту;

-тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулаларын есептер шығаруда қолдану

Оқушылар шеңбер бойымен тұрады. Алдын ала үрленген шарлардан бірін алып,сыртына тілек жазады да ,бір-біріне лақтырады да ,қолына түскен шардағы өзіне арналған тілекті оқу арқылы ,бір-біріне көтеріңкі тілек тілейді. Сабаққа дайындықты бастау;Үй тапсрмасын QR код әдісімен тексереді №28.5 (2) №28.5(4)

WordWall платформасы арқылы келтіру формулаларына тест тапсырмасын орындайды

https://wordwall.net/resource/63754594

Сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды


Слайд;

Оқу құралдары


Сабақтың басы

10мин

Көбейтіндіні қосындыға түрлендіру

Жаңа сабақ

Аргументтері əр түрлі синус жəне косинус функцияларының көбейтіндісі сол аргументтердің қосындысы мен айырымының синустарының қосындысының жартысына тең.

Shape1

Аргументтері əр түрлі косинус функцияларының көбейтіндісі сол аргументтердің қосындысы мен айырымының косинустарының қосындысының жартысына тең.

Shape2

Оқушылармен бірге сабақ мақсатын ашу:

Қандай формулалар қосу формулалары деп аталады?

cos формуласын көбейтіндіге түрлендіруде қосу формуласын қалай қолдануға болады?

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.




Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды

слайд;


Оқулық;


Оқу құралдары


Тақта;


Қалам;

Сызғыш


Сабақтың ортасы



25 мин

Бекіту тапсырмаларын орындау

1 тапсырма

Жылдам есепте

  1. өрнегінің таңбасы... (-)

  2. ( )

  3. теңдігі неге тең? (1)

  4. бұрышын градуспен өрнекте (270 0 )



2 тапсырма

ж: -1


ж: 3tg40°


Дескриптор:

-формуланы тұжырымдайды;

-өрнектерді түрлендіреді.

Әрбір дұрыс тапсырмага

1 балл қойылады


слайд;

Оқулық;

Оқу құралдары

Тақта;

Қалам;

Сызғыш

Бағалау парақтары

  1. Тапсырма

Қатесін тап

Шынар

  1. ;

  2. sin

Еламан

Аружан

  1. =


4-Тапсырма

  1. Sin 20° + sin 40° - cos 10° ж:0

  2. cos 85° + cos 35° - cos 25° ж:0


Дескриптор:

-формуланы тұжырымдайды;

-өрнектерді түрлендіреді.

Әрбір дұрыс тапсырмага

1 балл қойылады


Оқулық;


Оқу құралдары


Тақта;

Қалам;

Оқулықпен жұмыс: № 28.11 № 28.12

Тақтада бір оқушы орындайды, №28.12 4-шісін өзім орындап көрсетемін

Сабақтың соңы

5минут

Рефлексия.

Алты қалпақ әдісімен алынады

Үйге тапсырма. № 28.11(2,4); №28.12(2) есепті шығару; формула жаттау

Оқушылар қиық қағаздарға жазып береді.

Сабақта маған не пайдалы болды?

Сабақта маған не қызықты болды?

Сабақта маған не қиын болды?


Сабақ бойы жинаған ұпайлары мен белсенділіктеріне қарай 1-10 баллдық шкаламен бағалайды

Оқу құралдары;

Бағалау парақтары

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
24.04.2024
286
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі