Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Тригонометриялық функциялардың туындысын есептеу.
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Тригонометриялық функциялардың туындысын есептеу.
Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометриялық функциялардың туындысын табуға есептер шығару. Оқушылардың математикалық бағыттағы функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды практикада ұйымдастыру. Критериалды бағалауды қолдана отырып, оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру. Жаңаша бағалау негізінде оқушыларды әділдік қасиетке және шыншылдыққа, өзара сыйлауға, іздемпаздыққа тәрбиелеу.
Мұғалімге көмекші материал.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Пән атауы: Алгебра және анализ бастамалары.Сынып: 10Сабақтың тақырыбы:Тригонометриялық функциялардың туындысын есептеу.Сабақтың мақсаты:Тригонометриялық функциялардың туындысын табуға есептер шығару. Оқушылардың математикалық бағыттағы функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды практикада ұйымдастыру.Сабақтың міндеттері:1.Білімділік: Оқушылардың тақырып бойынша білім, білік дағдысын практикалық жұмыстарымен қалыптастыру.2. Дамытушылық: Критериалды бағалауды қолдана отырып, оқушылардың сабаққа белсенділігін арттыру. 3.Тәрбиелілік: Жаңаша бағалау негізінде оқушыларды әділдік қасиетке және шыншылдыққа, өзара сыйлауға, іздемпаздыққа тәрбиелеу.Сабақтың түрі: Практикалық сабақ.Сабақтың әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, практикалық жұмыс, жұптық жұмыс, критериалды бағалау әдісі, АҚТ.Сабақ барысы:І Ұйымдастыру кезеңі (1-2 мин). Оқушылардысабаққа даярлау.ІІ Үй тапсырмасын тексеру (3-4). №235, 239(а, б) есеп
Үй тапсырмасын электронды бағалау, қорытындысымен таныстыру;
Қалған оқушылардың тақтада шығарылған есептің жауабымен өздерінің шығарылған есебінің жауабын тексеруін қадағалау;
Оқушылардың үй тапсырмасын өзін-өзі бағалауын ұйымдастырамын.
ІІІ Практикалық бөлім. Есептер шығару.№ 1 тапсырма. Есеп шығару уақыты - 4 мин.Қатарларға 2 есептен беріледі. Соңында оқушылар өзін-өзі бағалайды. Мұғалім уақыттың аяқталуын ескертіп, экранға есептің дұрыс жауабын ұсынып, бағалауды ұйымдастырады.Функциялардың туындысын табыңдар.а) f(x)= ә) ) f(x)=б) f(x)= 3 в) f(x)= tg х-2 г) f(x)= 4д) f(x)= Жауаптары:а) f ’(x)= ә) f ’(x)= б) f ’(x)= в) f ’(x)= г) f ’(x)= - 4д) f ’(x)= 2х
№ 2 тапсырма. Оқулықпен жұмыс. (6 мин)Оқушыларға әр нұсқада есептер беріледі. Оқушылар есепті шешіп бір-бірінің шешкен есебін тексереді, бірін-бірі бағалайды.
№237Функциялардың туындысын табыңдар. а) f(x)= (1-нұсқаға) ә) f(x)=sіn х² (2-нұсқаға)б) f(x)= tg 3(2-3х) (3-нұсқаға)Жауаптары:а) ) f ’(x)= ә) ) f ’(x)= б) f ’(x)=
№3 тапсырма. Деңгейлік тапсырмалар (7 мин).Оқушылар А, В, С деңгейлердегі есептерді шығарады. Мұғалімнің дұрыс жауап нұсқалары негізінде оқушылар өзін-өзі бағалайды. (Үш деңгей бойынша бір-бір оқушы тақтаға есеп шығарады. Осы оқушыларды мұғалім бағалайды.) Адеңгейінің есептері (0-3 балл, сары түсті қағазда)
Сергіту сәтін өткізу (5 мин). Оқушыларды орындарынан тұрғызыпшынтақпен, басымен, аяқтың ұшымен 1-ден 10-ға дейін санай отырып, цифрларды ауада жазғызу.
№4 тапсырма. Тестпен жұмыс (7 мин).Оқушыларға 5 есептен тұратын тест тапсырмасы 2 нұсқада беріледі. Есепті шешпей жауапты бірден көрсетеді. Оқушы өзін-өзі бағалайды. Әрбір дұрыс жауап бір балдан.Мұғалім экранға дұрыс жауап нұсқасын көрсетеді, оқушылар өз жауаптарын тексереді.
№4 Тест тапсырмалары.Тригонометриялық функциялардың туындысын табыңдар:
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз