Пән
атауы: Алгебра және анализ
бастамалары.
Сынып: 10
Сабақтың
тақырыбы: Тригонометриялық функциялардың
туындысын есептеу.
Сабақтың
мақсаты:
Тригонометриялық функциялардың
туындысын табуға есептер шығару. Оқушылардың математикалық
бағыттағы функционалдық сауаттылығын қалыптастыруды практикада
ұйымдастыру.
Сабақтың
міндеттері: 1. Білімділік: Оқушылардың
тақырып бойынша білім, білік дағдысын практикалық жұмыстарымен
қалыптастыру.
2. Дамытушылық: Критериалды
бағалауды қолдана отырып, оқушылардың сабаққа белсенділігін
арттыру.
3. Тәрбиелілік: Жаңаша бағалау
негізінде оқушыларды әділдік қасиетке және шыншылдыққа, өзара
сыйлауға, іздемпаздыққа тәрбиелеу.
Сабақтың
түрі: Практикалық
сабақ.
Сабақтың
әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап, практикалық
жұмыс, жұптық жұмыс, критериалды бағалау әдісі,
АҚТ.
Сабақ
барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі (1-2
мин).
Оқушыларды сабаққа
даярлау.
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
(3-4).
№235, 239 (а, б)
есеп
-
Үй тапсырмасын электронды
бағалау, қорытындысымен таныстыру;
-
Қалған оқушылардың тақтада
шығарылған есептің жауабымен өздерінің шығарылған есебінің жауабын
тексеруін қадағалау;
-
Оқушылардың үй тапсырмасын
өзін-өзі бағалауын ұйымдастырамын.
ІІІ Практикалық бөлім.
Есептер шығару.
№ 1 тапсырма. Есеп шығару
уақыты - 4 мин.
Қатарларға 2 есептен беріледі.
Соңында оқушылар өзін-өзі бағалайды. Мұғалім уақыттың
аяқталуын ескертіп, экранға есептің дұрыс жауабын ұсынып, бағалауды
ұйымдастырады.
Функциялардың туындысын
табыңдар.
а)
f(x)=
ә) )
f(x)=
б) f(x)=
3
в) f(x)= tg
х-2
г) f(x)=
4
д) f(x)=
Жауаптары:
а) f
’(x)=
ә) f
’(x)=
б) f
’(x)=
в) f
’(x)=
г) f
’(x)= -
4
д) f
’(x)=
2х
№ 2 тапсырма. Оқулықпен
жұмыс. (6 мин)
Оқушыларға әр нұсқада есептер
беріледі. Оқушылар есепті шешіп бір-бірінің шешкен есебін
тексереді, бірін-бірі бағалайды.
№237 Функциялардың туындысын
табыңдар.
а)
f(x)= (1-нұсқаға)
ә) f(x)=sіn х²
(2-нұсқаға)
б) f(x)=
tg 3(2-3х)
(3-нұсқаға)
Жауаптары:
а) ) f
’(x)=
ә) ) f
’(x)=
б) f
’(x)=
№3 тапсырма. Деңгейлік
тапсырмалар (7 мин).
Оқушылар А, В, С деңгейлердегі
есептерді шығарады. Мұғалімнің дұрыс жауап нұсқалары негізінде
оқушылар өзін-өзі бағалайды. (Үш деңгей бойынша
бір-бір оқушы тақтаға есеп шығарады. Осы оқушыларды мұғалім
бағалайды.)
А
деңгейінің есептері (0-3 балл,
сары түсті қағазда)
№1
Функцияның туындысын
табыңдар:
f(x)= Жауабы: cosх
№2
Функцияның туындысын
табыңдар:
f(x)=5х
- Жауабы: 5-1/cos2
х
№3
Функцияның туындысын
табыңдар:
f(x)= Жауабы: - sin
х
№4
f(x) функциясының
х0
нүктесіндегі туындысын
табыңдар:
f(x)= х0= Жауабы:
0
В
деңгейінің есептері (0-4 балл,
көк түсті қағазда)
№1
Функцияның туындысын
табыңдар:
f(x)= Жауабы:
№2
Функцияның туындысын
табыңдар:
f(x)=х2
sinх
Жауабы: х(2sin
х+х
№3
Функцияның туындысын
табыңдар:
f(x)=х2
Жауабы: х(2
№4
Функцияның туындысын
табыңдар:
f(x)=(1-2 )(1-3 )
Жауабы: 3
С
деңгейінің есептері (0-5 балл,
қызыл түсті қағазда)
№1
f(x)
функциясының х0 нүктесіндегі туындысының мәнін
тап.
f(x)=cos3 tg( x), f
´( )=?
Жауабы:
1
№2
f(x)
функциясының х0 нүктесіндегі туындысының мәнін
тап.
f(x)=(2х )2, f
´( )=?
Жауабы: 10
№3
f(x)
функциясының х0 нүктесіндегі туындысының мәнін
тап.
f(x)=sin4х , f
´( )=?
Жауабы:
№4
f
‘
(x)=0 теңдеуін
шешіңдер:
f(x)=4sin2х Жауабы: х=(-1)к
Сергіту сәтін өткізу (5
мин). Оқушыларды орындарынан
тұрғызып шынтақпен, басымен, аяқтың ұшымен 1-ден 10-ға дейін санай
отырып, цифрларды ауада жазғызу.
№4 тапсырма. Тестпен жұмыс
(7 мин).
Оқушыларға 5 есептен тұратын
тест тапсырмасы 2 нұсқада беріледі. Есепті шешпей жауапты бірден
көрсетеді. Оқушы өзін-өзі бағалайды. Әрбір дұрыс жауап
бір балдан.
Мұғалім экранға дұрыс жауап
нұсқасын көрсетеді, оқушылар өз жауаптарын
тексереді.
№4 Тест
тапсырмалары.
Тригонометриялық функциялардың
туындысын табыңдар:
І
нұсқа
-
y=4
а)
4соsх
ә)
-4
б)
4
в)
-4
-
y=cos2х+
sin2х
а)
4
ә)
1
б)
0
в)
-
-
y=2 х2
а)
2
ә)
б)
-2
в)
-2
4)
а)
ә)
б)
-4
в)
-4
5)
а)
7
ә)
б)
в)
7/
ІІ
нұсқа
1)
y=8
а)
8
ә)
-8
б)
8
в)
со
-
y=3cos2х+
3sin2х
а) 3
ә) 0
б) 1
в)
6
-
y=2
а)
2
ә)
б)
6
в)
-2
4)
а)
ә)
б)
-2
в)
2
5)
а)
ә)
б)
-
в)
-5
А деңгейдегі сұрақтар (0-3
балл):
-
Тригонометриялық функцияларды
ата.
-
х-тің туындысы неге
тең?
-
Тұрақты санның туындысы неге
тең?
-
x² туындысы неге
тең?
-
Аргументтің өсімшесі қалай
белгіленеді?
-
Функцияның өсімшесі қалай
белгіленеді?
-
(-х)-тің туындысы неге
тең?
-
Дәрежелік функцияның
хп туындысы неге
тең?
В деңгейдегі сұрақтар (0-4
балл):
-
y=cos x -ның туындысы неге
тең?
-
y= туындысы неге
тең?
-
y= -ның туындысы неге
тең?
-
y= туындысы неге
тең?
-
tgx+1
туындысы неге
тең?
-
y=sіnx функциясының анықталу
облысын айтып бер.
-
y= функциясының анықталу
облысын айтып бер.
-
Екі функцияның қосындысының
туындысы формуласын тұжырымда.
-
Екі функцияның көбейтіндісінің
туындысы формуласын тұжырымда.
10. y=cos3x туындысы неге
тең?
С деңгейдегі сұрақтар (0-6
балл):
-
y=x³+sіnx
функциясының туындысы неге
тең?
-
Күрделі функция туындысы неге
тең?
-
Туындының физикалық мағынасын
түсіндір.
-
Туындының геометриялық
мағынасын түсіндір.
-
у= f(x0)+ f
/(x0)(х-х0) түріндегі теңдеу ненің
теңдеуі?
ІV
Үй
тапсырмасы: (Электронды нұсқада) – 3
мин.
№242, 243 есептер,
122-бет
V Оқушыларды бағалау (5 -6
мин).
-
Оқушылардың және мұғалімнің
бағалау парақтары және бағаға ауыстыру шкаласы бойынша барлық оқушы
бағаланады.
-
Оқушылар тілме қағаздардан
сабақты қалай тусінгенін, көңіл-күйлерін
білдіреді.