Материалдар / Тригонометриялық өрнектерді теңбе - тең түрлендіру

Тригонометриялық өрнектерді теңбе - тең түрлендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометриялық өрнектерді теңбе - тең түрлендіру сабақ жоспары
Авторы:
16 Мамыр 2024
133
9 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Тригонометрия

Мектеп:

Turan mektebi

Педагогтің аты-жөні:


Күні:

17.04.2024ж

Сыныбы: 9 «А»

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Тригонометриялық өрнектерді теңбе-тең түрлендіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.2.4.8

Тригонометриялық өрнектерді теңбе-тең түрлендіруді орындау

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар: Тригонометриялық өрнектерді теңбе-тең түрлендіруді біледі,

Оқушылардың басым бөлігі: Тригонометриялық өрнектерді теңбе-тең түрлендіруді орындайды.

Кейбір оқушылар: Тригонометриялық өрнектерді теңбе-тең түрлендіруді есептер шыгаруда колданады.

Бағалау критерийлері




Тригонометриялық теңбе-теңдіктерді түрлендіруді түжырымдайды.

Тригонометриялық өрнектерді теңбе-тең түрлендіруді орындайды

Тригонометриялық өрнектерді теңбе-тең түрлендіруді есептер шыгаруда колданады.

Құндылықтарға баулу





Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: жұп сан,тақ сан,синус,косинус,тангенс, котангенс, квадрат,куб,,күрделі функция.

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Негізгі тригонометриялық теңбе-теңдіктер дегеніміз не?

Sina мәні неге тең?

cos a мәні неге тең?

tg a мәні неге тең?

ctga мәні неге тең?

Өрнекті ықшамдау деген не?....

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

5 мин.


I.Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa бөлeмін.

1-топ 2-топ 3-топ


II.

Үй тапсырмасын тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

«Мен саған, сен маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.

Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.

Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



Түрлі түсті қима қағаздар

Миға шабуыл. «Ой қозғау» әдісі.


2 мин.





«Джиксо» әдісі


8мин

Өткен сабакты кайталау:



1. sin30sin30


Тапсырманы орындайды.


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлауды дамыту.

Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы артады.

Дескриптор:

-формуланы тұжырымдайды;

-көбейтінді түрінде жазады

-сұракка жауап береді

«Мадақтау сөз» әдісіарқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»



ДК экраны


Сұрақтар топтамасы.



https://bilimland.kz


Shape1






Сабақтың ортасы


15 мин.



Жеке жұмыс.









Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.





Түсінбеген тапсырмаларды бір- біріне түсіндіреді. .

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау жасайды

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қарқын»тәсілі көрініс табады.



Дескриптор:

-формуланы тұжырымдайды;

-ақиқаттығын тексереді.


Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады




9 сынып,

Алгебра

А.Әбілқасымова,

В.Корчевский,

З.Жұмағұлова

Алматы «Мектеп» 2019




Жеке жұмыс жұмыс.

10 мин.


Жазылым.



Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс табады.

Берілген тапсырма бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау жасайды.

Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын ажыратады.

Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.


Дескриптор:

-формуланы тұжырымдайды;

-тепе-теңдікті дәлелдейді.


Бағалау:

Әрбір дұрыс жауапка 1 балл қойылады


.

ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Шыныбеков

«Атамұра» 2019


.






Сабақтың соңы.




Ой толғаныс.

Рефлексия



5 мин.


Сабақты қорытындылау:

«Жалғасын тап» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймын:


sin α + sin β = ...


sin α - sin β = ...


Үйге тапсырма беру: №



Оқушыларға «Білім сандығы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту, қорытындылау.

Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап, саралай білуге дағдыланады.

Саралау: Бұл тапсырмада саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс табады.

Оқушылар

бір-бірінің сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері» әдісі арқылы бірін-бірі бағалайды. Жарайсың!, Керемет!, Жақсы!, Талпын!,.



ДК экраны


слайд


Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».


Қажеттілігіне қарай тапсырмалар беремін.

Ерекше білімді қажет ететін оқушыларға көмек көрсету.

10 баллдык жүйе бойынша бағалау

Сынып бөлмесін сабақтан бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар аудару.

Көз талғанда немесе шаршағанда көзді дем алдыратын жаттығулар орындау.

Кабинетте электр сымдарына абай болу.


Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:





Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!