Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі:
|
Тригонометрия
|
Мектеп:
|
Turan
mektebi
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
17.04.2024ж
|
Сыныбы: 9
«А»
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Тригонометриялық өрнектерді
теңбе-тең түрлендіру
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты
|
9.2.4.8
Тригонометриялық өрнектерді
теңбе-тең түрлендіруді орындау
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық
оқушылар: Тригонометриялық өрнектерді
теңбе-тең түрлендіруді біледі,
Оқушылардың басым
бөлігі: Тригонометриялық өрнектерді
теңбе-тең түрлендіруді орындайды.
Кейбір
оқушылар: Тригонометриялық өрнектерді
теңбе-тең түрлендіруді есептер шыгаруда
колданады.
|
Бағалау
критерийлері
|
Тригонометриялық
теңбе-теңдіктерді түрлендіруді
түжырымдайды.
Тригонометриялық өрнектерді
теңбе-тең түрлендіруді орындайды
Тригонометриялық өрнектерді
теңбе-тең түрлендіруді есептер шыгаруда
колданады.
|
Құндылықтарға
баулу
|
Пəнге қатысты сөздік қор
мен терминдер: жұп сан,тақ
сан,синус,косинус,тангенс, котангенс, квадрат,куб,,күрделі
функция.
Диалогтер мен жазу үшін
қолданылатын тіркестер: Негізгі тригонометриялық
теңбе-теңдіктер дегеніміз не?
Sina мәні неге
тең?
cos a мәні неге
тең?
tg a мәні неге
тең?
ctga мәні неге
тең?
Өрнекті ықшамдау деген
не?....
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа
дайындықтарын тексеру.
Сабақты жағымды ахуалдан
бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн
доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы
пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa
бөлeмін.
1-топ 2-топ
3-топ
II.
Үй тапсырмасын
тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс
жауабымен көрсетіліп тұрады.
«Мен саған, сен
маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй
тапсырмасын тексереді.
|
Шаттық шеңберін құрып «Өзіңе
тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек айтып,жақсы
көңіл күй сыйлайды.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
Түрлі түсті қима
қағаздар
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау»
әдісі.
2
мин.
«Джиксо»
әдісі
8мин
|
Өткен сабакты
кайталау:
1.
sin30sin30
|
Тапсырманы
орындайды.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады.
|
Дескриптор:
-формуланы
тұжырымдайды;
-көбейтінді түрінде
жазады
-сұракка жауап
береді
«Мадақтау сөз»
әдісіарқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
ДК
экраны
Сұрақтар
топтамасы.
https://bilimland.kz
|
Сабақтың
ортасы
15
мин.
Жеке
жұмыс.
|
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс
табады.
|
Түсінбеген тапсырмаларды бір-
біріне түсіндіреді. .
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын»тәсілі көрініс
табады.
|
Дескриптор:
-формуланы
тұжырымдайды;
-ақиқаттығын
тексереді.
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
9
сынып,
Алгебра
А.Әбілқасымова,
В.Корчевский,
З.Жұмағұлова
Алматы «Мектеп»
2019
|
Жеке жұмыс
жұмыс.
10
мин.
Жазылым.
|
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс
табады.
|
Берілген тапсырма бойынша өз
ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, топтық талдау
жасайды.
Мақсаты: Берілген сөздердің ережесі мен
мысалын жазу арқылы бір-бірінен айырмашылығын
ажыратады.
Тиімділігі: Оқушының сын тұрғысынан ойлау
дағдысы мен жазылым дағдысы қалыптасады.
|
Дескриптор:
-формуланы
тұжырымдайды;
-тепе-теңдікті
дәлелдейді.
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1 балл
қойылады
|
.
ДК
экраны
9-сынып
оқулығы.
Шыныбеков
«Атамұра»
2019
.
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Сабақты
қорытындылау:
«Жалғасын тап»
әдісі арқылы сабақты
қорытындылаймын:
sin
α
+ sin
β
= ...
sin
α
- sin
β
= ...
Үйге тапсырма беру:
№
|
Оқушыларға «Білім
сандығы» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі:Оқушы алған білімін жинақтап,
саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс
табады.
|
Оқушылар
бір-бірінің сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!, Керемет!,
Жақсы!, Талпын!,.
|
ДК
экраны
слайд
|
Саралау. Сіз қандай
тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың
алдына қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз
оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Қажеттілігіне қарай
тапсырмалар беремін.
Ерекше білімді қажет
ететін оқушыларға көмек көрсету.
|
10 баллдык жүйе бойынша
бағалау
|
Сынып бөлмесін сабақтан бұрын
желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар
аудару.
Көз талғанда немесе шаршағанда
көзді дем алдыратын жаттығулар орындау.
Кабинетте электр сымдарына
абай болу.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі аспектісі
жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың
жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|