Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Қысқамерзімді жоспар


    Бөлім:

    Тригонометрия

    Педагогтің аты-жөні:

    Ниязбекова Бибіайша Қалжігітқызы

    Күні:

    14.04.2023ж

    Сыныбы: 9 «Ә»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    9.2.4.8 Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау

    Сабақтың мақсаты:

    Білім алушылар тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді біледі, орындайды, есептер шығаруда формулаларды қолдана алады


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    3 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

    1 Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Оқyшылaрдың көңіл-күйлерін көтеру және сабаққа қызығушылығын оятy мaқcaтындa «Жарық» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa бөлeмін.

    1-топ

    2-топ

    3-топ



    Үй тапсырмасын тексеру: Интербелсенді тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

    «Мен саған, сен маған» әдісі арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.


    1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады.

    2. Сабаққа дайындалады.


    Мақсаты: Оқушылар күн бейнесін таңдап көңілдері көтеріледі, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


    Күн бейнесінде жасырылған топтарын әр оқушы жарықтың (фонариктің) көмегімен анықтайды




    Оқушылар бір-бірінің үй жұмыстарын тексереді.

    Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.


    Тиімділігі: Оқушылар көңіл-күйін көтереді және сол арқылы өз топтарын анықтайды

    Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


    ҚБ. Бағалауға «Смартфон» әдісін қолданамын, әр оқушы өз смартфонына лүпіл жинайды. Үй тапсырмасын дұрыс орындағандарға мадақтау сөздері арқылы бағалаймын.

    Оқулық, жұмыс дәптері

    Кітап, дәптер, күн бейнесі бейнеленген қима қағаздар топтамасы

    ДК экраны






    Бағалауға арналған смартфондар, лүпілдер









    Жаңа сабаққа кіріспе

    5 мин

    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өтіп жүрген тақырыптарды қайталауға арналған сұрақтар. Wordwall платформасында «Ұяшықтар» әдісі арқылы әр оқушыға сұрақтар қойылады. Оқушылардың әрқайсысына төмендегідей сұрақтар беріледі.

    Сұрақтар:

    1. sin750°=

    2. ʆ бұрышының синусы дегеніміз не?

    3. ʆ бұрышының котангенсі дегеніміз не?

    4. Косинустың ширектегі таңбалары.

    5. ctg(ʆ+β)=

    1. Оқушылар ұяшықтар таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    ҚБ: «Смартфон» әдісі бойынша өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру және дұрыс жауабы үшін лүпіл жинау


    Дескриптор:

    Сұраққа дұрыс жауап береді-1 балл

    Жауап бере алмаған оқушы орнына жауап бергендерге ынталандыру сыйлығын беріледі.


    https://wordwall.net/ru/resource/55003759

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    15 мин.

    Топтық жұмыс

    «Білім почтасы» әдісі арқылы топтық тапсырма беріледі

    1. Қатесін тап:


    2. Ықшамдаңдар:

    3. Егер tg x=2 болса,



    өрнегінің мәнін табыңдар.

    Егер tg2α= болса, онда өрнегінің мәнін тап.

    Е гер tg 2x= болса,

    өрнегінің


    мәнін тап

    1.Оқушылар топ болып бірігіп берілген тапсырмаларды орындайды.

    2.Деңгейі қиын тапсырманы тақтаға жазып, өз дәптерлеріне жазып алады.

    ҚБ: Топ мүшелері бірігіп орындап, есептерді шығарғанына қарай топ басшысы мүшелерін лүпілдермен бағалайды. Дескриптор:

    1.Формулалардың қатесін тауып, түзетеді-1 балл


    1.Қысқаша көбейту формуласын қолданады;

    2.Тригонометриялық формулаларды қолданады, есепті дұрыс шығарады

    Жалпы - 2 балл


    1. sinx пен cosx-ты tgx-ке келтіріп өрнектейді

    2.Сан мәнін қойып, өрнекті ықшамдап, жауабын жазады.

    Жалпы – 2 балл.

    Слайд

    ДК экраны





    Почта жәшігі, тапсырмалар салынған хаттар




    5 мин

    Жеке жұмыс

    «Жауабын тап» әдісі бойынша әр оқушыға жеке есептер беріледі, шыққан жауабы мұғалім қолындағы парақшалармен сәйкестендіру керек.

    3)

    4)

    5)



    Оқушылар өз тапсырмаларын орындап, жауаптарын парақшадағы жауаптармен сәйкестендіреді

    ҚБ: Жеке оқушының жұмысын тексерген мұғалім оқушы жұмысына қарай лүпілдермен бағалайды. Дескриптор:

    1.Формулаларды дұрыс пайдаланады 2. Есепті шығарып, жауабын табады.

    Жалпы - 2 балл (Алғашқы болып шығарған 5 оқушыға қосымша ынталандыру сыйлығы)

    ДК экраны

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.

    Таратпа материалдар

    10 мин

    Жұптық жұмыс

    «Макбук» әдісі бойынша жұптарға есептер беріледі.


    sin64° – cos64°



    sin2⁡(270° + α) + cos2⁡(270° – α) – ctg⁡(180° + α) ∙ tg⁡(180° – α)

    Оқушылар өз жанындағы жұбымен бірігіп тапсырманы орындайды. Тапсырманы телефондары арқылы qr кодты сканерлеу арқылы алады

    ҚБ: Жұптар бір-бірінің жұмысын тақтамен тексеріп, шығарған есебінің дұрыстығына қарай лүпілдермен бағалайды.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ниязбекова Бибіайша Қалжігітқызы
    03 Желтоқсан 2023
    537
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Ашық сабаққа ҚМЖ. 9-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру. Ашық сабаққа ҚМЖ. 9-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Семинарда өткен ашық сабағым, ұйымдастырудан бастап өзім құрастырғанмын. Пайдаңызға жараса қуанамын
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Қысқамерзімді жоспар


    Бөлім:

    Тригонометрия

    Педагогтің аты-жөні:

    Ниязбекова Бибіайша Қалжігітқызы

    Күні:

    14.04.2023ж

    Сыныбы: 9 «Ә»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіру

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

    9.2.4.8 Тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді орындау

    Сабақтың мақсаты:

    Білім алушылар тригонометриялық өрнектерді тепе-тең түрлендіруді біледі, орындайды, есептер шығаруда формулаларды қолдана алады


    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    3 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    Сәлемдесу, түгелдеу, сабаққа дайындықтарын тексеру.

    1 Сабақты жағымды ахуалдан бастау. Оқyшылaрдың көңіл-күйлерін көтеру және сабаққа қызығушылығын оятy мaқcaтындa «Жарық» әдіcі aрқылы пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын жәнe үш топқa бөлeмін.

    1-топ

    2-топ

    3-топ



    Үй тапсырмасын тексеру: Интербелсенді тақтада тапсырма дұрыс жауабымен көрсетіліп тұрады.

    «Мен саған, сен маған» әдісі арқылы оқушылар бір-бірінің үй тапсырмасын тексереді.


    1.Оқушылар мұғалім- мен амандасады.

    2. Сабаққа дайындалады.


    Мақсаты: Оқушылар күн бейнесін таңдап көңілдері көтеріледі, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.


    Күн бейнесінде жасырылған топтарын әр оқушы жарықтың (фонариктің) көмегімен анықтайды




    Оқушылар бір-бірінің үй жұмыстарын тексереді.

    Оқушылардың белсенділігі үшін «Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.


    Тиімділігі: Оқушылар көңіл-күйін көтереді және сол арқылы өз топтарын анықтайды

    Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.


    ҚБ. Бағалауға «Смартфон» әдісін қолданамын, әр оқушы өз смартфонына лүпіл жинайды. Үй тапсырмасын дұрыс орындағандарға мадақтау сөздері арқылы бағалаймын.

    Оқулық, жұмыс дәптері

    Кітап, дәптер, күн бейнесі бейнеленген қима қағаздар топтамасы

    ДК экраны






    Бағалауға арналған смартфондар, лүпілдер









    Жаңа сабаққа кіріспе

    5 мин

    (Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өтіп жүрген тақырыптарды қайталауға арналған сұрақтар. Wordwall платформасында «Ұяшықтар» әдісі арқылы әр оқушыға сұрақтар қойылады. Оқушылардың әрқайсысына төмендегідей сұрақтар беріледі.

    Сұрақтар:

    1. sin750°=

    2. ʆ бұрышының синусы дегеніміз не?

    3. ʆ бұрышының котангенсі дегеніміз не?

    4. Косинустың ширектегі таңбалары.

    5. ctg(ʆ+β)=

    1. Оқушылар ұяшықтар таңдау арқылы сұрақтарға жауап береді.


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    ҚБ: «Смартфон» әдісі бойынша өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру және дұрыс жауабы үшін лүпіл жинау


    Дескриптор:

    Сұраққа дұрыс жауап береді-1 балл

    Жауап бере алмаған оқушы орнына жауап бергендерге ынталандыру сыйлығын беріледі.


    https://wordwall.net/ru/resource/55003759

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    15 мин.

    Топтық жұмыс

    «Білім почтасы» әдісі арқылы топтық тапсырма беріледі

    1. Қатесін тап:


    2. Ықшамдаңдар:

    3. Егер tg x=2 болса,



    өрнегінің мәнін табыңдар.

    Егер tg2α= болса, онда өрнегінің мәнін тап.

    Е гер tg 2x= болса,

    өрнегінің


    мәнін тап

    1.Оқушылар топ болып бірігіп берілген тапсырмаларды орындайды.

    2.Деңгейі қиын тапсырманы тақтаға жазып, өз дәптерлеріне жазып алады.

    ҚБ: Топ мүшелері бірігіп орындап, есептерді шығарғанына қарай топ басшысы мүшелерін лүпілдермен бағалайды. Дескриптор:

    1.Формулалардың қатесін тауып, түзетеді-1 балл


    1.Қысқаша көбейту формуласын қолданады;

    2.Тригонометриялық формулаларды қолданады, есепті дұрыс шығарады

    Жалпы - 2 балл


    1. sinx пен cosx-ты tgx-ке келтіріп өрнектейді

    2.Сан мәнін қойып, өрнекті ықшамдап, жауабын жазады.

    Жалпы – 2 балл.

    Слайд

    ДК экраны





    Почта жәшігі, тапсырмалар салынған хаттар




    5 мин

    Жеке жұмыс

    «Жауабын тап» әдісі бойынша әр оқушыға жеке есептер беріледі, шыққан жауабы мұғалім қолындағы парақшалармен сәйкестендіру керек.

    3)

    4)

    5)



    Оқушылар өз тапсырмаларын орындап, жауаптарын парақшадағы жауаптармен сәйкестендіреді

    ҚБ: Жеке оқушының жұмысын тексерген мұғалім оқушы жұмысына қарай лүпілдермен бағалайды. Дескриптор:

    1.Формулаларды дұрыс пайдаланады 2. Есепті шығарып, жауабын табады.

    Жалпы - 2 балл (Алғашқы болып шығарған 5 оқушыға қосымша ынталандыру сыйлығы)

    ДК экраны

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.

    Таратпа материалдар

    10 мин

    Жұптық жұмыс

    «Макбук» әдісі бойынша жұптарға есептер беріледі.


    sin64° – cos64°



    sin2⁡(270° + α) + cos2⁡(270° – α) – ctg⁡(180° + α) ∙ tg⁡(180° – α)

    Оқушылар өз жанындағы жұбымен бірігіп тапсырманы орындайды. Тапсырманы телефондары арқылы qr кодты сканерлеу арқылы алады

    ҚБ: Жұптар бір-бірінің жұмысын тақтамен тексеріп, шығарған есебінің дұрыстығына қарай лүпілдермен бағалайды.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Алгебра Ашық сабақ 9 сынып
    03.12.2023
    537
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ниязбекова Бибіайша Қалжігітқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации