Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
5
мин.
Жеке
жұмыс
5
мин
|
I.Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесу, түгелдеу,
сабаққа дайындықтарын тексеру.
Сабақты жағымды ахуалдан
бастау. Оқyшылaрдa бір-бірінe болғaн
доcтық ceзімдeрін оятy мaқcaтындa«Aтом жәнe молeкyлa» әдіcі aрқылы
пcихологиялық жaғдaй орнaтaмын. Сабақ одан әрмен жандану үшін,
оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру үшін нақыл сөздер
айтамын
II.
Үй тапсырмасын
тексеру: Тақтада тапсырма дұрыс
жауабымен көрсетіліп тұрады.
«Мен саған, сен
маған» арқылы оқушылар бір-бірінің үй
тапсырмасын тексереді.
«Мен Өзім Жалғыз»
арқылы sinα,
cosα,
tgα,
ctgα
мәндері жызылған парақ
таратылады
|
Шаттық шеңберін құрып
«Өзіңе тілегенді,өзгеге тіле»! әдісі арқылы бір-біріне тілек
айтып,жақсы көңіл күй сыйлайды.
Мақсаты: Оқушылар бойында идея немесе
тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ
барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын
теңестіру.
Тиімділігі: Оқушыны бір-біріне тілек айту
арқылы жақындастырады, көңіл -күйін көтереді, бауырмалдығын
оятады.
Оқушылар үй тапсырмасын
тексереді.
Қима қағазға берілген
мәннің формуласын жазып шығады.
|
Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде
белсенділік танытқан оқушыларды
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
Оқушыларға бағалау
парағын таратамын. Өзіндік бағалау.
|
Түрлі түсті қима
қағаздар
А4 форматты қима
қағаз
|
Миға шабуыл. «Ой қозғау»
әдісі.
10
мин.
Сабақтың
ортасы
«Көктеу»
әдісі
15мин
«Джиксо»
әдісі
Жазылым
8мин
|
Бұл әдіс арқылы
сабағымызғы пән аралық байланыс орната отырып, тақырып бойынша
есептер беремін
ЕБҚЕО:
Сыныптағы ерекше білімді қажет ететін оқушыға
(есту,көру ақаулығы бар) Алдына тапсырма беріп отырамын. Дауысымды
көтеріп сөйлеймін.
Оқулықпен
жұмыс:
№4,81 Тепе- теңдікті
дәлілдеңдер
|
Оқушылар
берілген Киіз
үйдегі тапсырмаларды орындар. Өз киіз
үйлерін көктеуге орнатады.
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлауды дамыту.
Тиімділігі: Оқушының танымдық дағдысы
артады.
Тақтамен
жұмыс
|
Дескриптор:
-формуланы
тұжырымдайды;
-тепе-тен
түрлендіреді.
Дескриптор:
-формуланы еске
түсіреді;
-өрнектерді
ықшамдайды
-тепе-тен
түрлендіреді.
Дескриптор:
-Қысқаша көбейту формуласын еске
түсіреді;
-тепе – теңдікті орындайды;
-өрнектерді ықшамдайды
|
ДК
экраны
https://bilimland.kz
Плакат, қима қағаз,
клей
|
Жұптық
жұмыс
15
мин.
.
|
Тест
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Тапсырма» тәсілі көрініс
табады.
|
Түсінбеген тапсырмаларды
бір- біріне түсіндіреді. .
Берілген тапсырма
бойынша өз ойларын ортаға салып, пікірлерін білдіріп, талдау
жасайды
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қарқын»
тәсілі көрініс
табады.
|
Дескриптор:
-формуланы
тұжырымдайды;
-тест тапсырмасын
орындайды
Бағалау:
Әрбір дұрыс жауапка 1
балл қойылады
|
9
сынып,
Алгебра
А.Әбілқасымова,
В.Корчевский,
З.Жұмағұлова
Алматы «Мектеп»
2019
А4
қағаз
|
Сабақтың
соңы.
Ой
толғаныс.
Рефлексия
5
мин.
|
Сабақты
қорытындылау:
«Жалғасын тап»
әдісі арқылы сабақты
қорытындылаймын:
Үйге тапсырма беру:
№
|
Оқушыларға «Білім
сандығы» кері байланыс парағы
таратылады. Оқушылар өздері
белгілейді.
Мақсаты: Өз ойын айтып, сабақты бекіту,
қорытындылау.
Тиімділігі: Оқушы алған білімін жинақтап,
саралай білуге дағдыланады.
Саралау: Бұл тапсырмада
саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрініс
табады.
|
Оқушылар
бір-бірінің сабаққа қатысу
белсенділігіне қарай «Мадақтау сөздері»
әдісі арқылы бірін-бірі
бағалайды. Жарайсың!, Керемет!,
Жақсы!, Талпын!,.
|
ДК
экраны
слайд
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен
көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына
қандай тапсырмалар қоясыз?
|
Бағалау. Сіз оқушылардың
материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық және
қауіпсіздік техникасын сақтау
|
«Диалог және қолдау көрсету»,
«Тапсырма», «Жіктеу».
Қажеттілігіне қарай
тапсырмалар беремін.
Ерекше білімді қажет ететін
оқушыларға көмек көрсету.
|
10 баллдык жүйе
бойынша бағалау
|
Сынып бөлмесін сабақтан
бұрын желдету. Сыныптағы орындық парталардың түзу тұруына назар
аудару.
Көз талғанда немесе
шаршағанда көзді дем алдыратын жаттығулар
орындау.
Кабинетте электр
сымдарына абай болу.
|
Жалпы
бағалау
Сабақтың қандай екі
аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақты жақсартуға не
жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да
ойланыңыз.
1:
2:
Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген
оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені
анықтадым?
Келесі сабақтарда неге назар аудару
керек?
1:
2:
|