Сабақтың
басы
5
мин
|
Сәлемдесу.
Оқушылардың сабаққа қатысуын, сабаққа дайындығын
тексеру.
Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу. Көңіл күйлерін білу, 4 топқа
бөлу
Үй тапсырмасын:
Quizziz бағдарламасы арқылы
тексеру
Сабақтың
мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен
таныстыру.
Өткен тақырыпты қайталау
«Сәйкестендіру» әдісі
|
Мұғаліммен
амандасады, топтарға
бөлінеді.
Үй тапсырмасын
тексереді.
|
Қалыптастырушы
бағалау: лайк жинау әдісі
арқылы
Мұғалімнің
мадақтауы
|
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
7
мин
10
мин
5мин
|
1-тапсырма «Білгенге маржан» әдісі
оқушылар оқулықпен топпенжұмыс
істейді.
№20.7
2-тапсырма
(топшамалар
арқылы)
-
3cosx+sin2x=0
-
3-тапсырма
Деңгейлік жеке
жұмыс
А деңгейі 2000
теңге
B
деңгейі
Дескрипторлар:
-
Қос бұрыштың формуласын
қолданады;
-
Қысқаша көбейту
формуласын қолданады;
-
Ұқсас мүшелерді жақша
сыртына шығарады;
-
Тригонометриялық
теңдеулерді шешеді;
-
Дұрыс жауап
алынады;
С
деңгейі
Дескрипторлар:
-
Sinx функциясын cosy функциясы арқылы
өрнектейді;
-
Жүйедегі екінші теңдеуге түрлендірулер
жасайды;
-
Теңдеуді шешіп, х-тің мәнін
табады;
|
Дескрипторлар:
-
Бөлшектің алымын нөлге
теңестіреді;
-
Бөлшектің бөлімін нөлге
теңестіреді;
-
Тригонометриялық теңдеуді ерекше жағдайлар кестесін
қолданып шығарады;
-
Теңдеудің жауабын жазады;
Дескрипторлар:
Оқушылар берілген есептерді жеке-жеке шығарады,
талдайды.
Есепті шығарады,
тақтаға жазып, талдайды
|
Қалыптастырушы
бағалау: «лайк жинау» әдісі
Қалыптастырушы
бағалау: «лайк жинау» әдісі
Қалыптастырушы
бағалау: «смайликтер» әдісі
(топтар бір-бірін
бағалайды)
Қалыптастырушы
бағалау: «смайликтер» әдісі
(топтар бір-бірін
бағалайды)
Қалыптастырушы
бағалау: «смайликтер» әдісі
(топтар бір-бірін
бағалайды)
|
Топшама
лар
|
Сабақтың
соңы
5
мин
3
мин
|
Сабақты қорытындылау
«Ойлан, жұптас, бөліс»сәйкестендіру
тапсырмалары
Кері байланыс.
«Көңілді блогерлер»
Әр топ бүгінгі
сабақтан алған әсерлерін, түсініктерін өлең шумақтары немесе
іс-қимылы арқылы көрсетеді.
Үй тапсырмасын беру
№20.4
|
Бүгінгі сабақтағы
көңіл-күйлерін іс-қимылдары арқылы
көрсетеді
|
Формативті
бағалау
Мұғалім қорытындылап, бағалау
жүргізеді
|
Таратпа
білезіктер
|