Материалдар / Тригонометриялық теңдеулер және олардың жүйелерін шешу әдістері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Тригонометриялық теңдеулер және олардың жүйелерін шешу әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
10 сыныпқа алгебра пәнінен қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қырқүйек 2024
188
3 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Бекітемін______________

Бөлім:

10.2А Тригонометриялық теңдеулер

Педагогтің аты-жөні

Файзуллина С.М

Күні:

18.11.2022ж

Сынып:

10 «А»

Сабақтың тақырыбы:

Тригонометриялық теңдеулер және олардың жүйелерін шешу әдістері

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

10.2.3.14 - тригонометриялық теңдеулерді қосымша аргумент енгізу әдісі арқылы шеше алу;

Сабақтың мақсаты

Оқушы:

Тригонометриялық өрнектерге түрлендірулер, алмастырулар қолдану арқылы теңдеулерді шығарады;

Бағалау критерийлері:

Тригонометриялық өрнектерге түрлендірулер жасай алады;

Есептер шығаруда алмастыру тәсілін қолданады;

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу,түсіну,қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сабаққа дайындығын тексеру.

Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Көңіл күйлерін білу, 4 топқа бөлу

Үй тапсырмасын: Quizziz бағдарламасы арқылы тексеру

Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру.

Өткен тақырыпты қайталау «Сәйкестендіру» әдісі

Мұғаліммен амандасады, топтарға бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексереді.


Қалыптастырушы бағалау: лайк жинау әдісі арқылы


Мұғалімнің мадақтауы


Сабақтың ортасы



10 мин








7 мин




























10 мин
















5мин

1-тапсырма «Білгенге маржан» әдісі оқушылар оқулықпен топпенжұмыс істейді.

20.7

Рисунок 1


2-тапсырма (топшамалар арқылы)

  1. 3cosx+sin2x=0







3-тапсырма

Деңгейлік жеке жұмыс

А деңгейі 2000 теңге

Рисунок 2

Рисунок 4








B деңгейі

Рисунок 5

Дескрипторлар:

  • Қос бұрыштың формуласын қолданады;

  • Қысқаша көбейту формуласын қолданады;

  • Ұқсас мүшелерді жақша сыртына шығарады;

  • Тригонометриялық теңдеулерді шешеді;

  • Дұрыс жауап алынады;


С деңгейі

Дескрипторлар:

  • Sinx функциясын cosy функциясы арқылы өрнектейді;

  • Жүйедегі екінші теңдеуге түрлендірулер жасайды;

  • Теңдеуді шешіп, х-тің мәнін табады;

  • Шыққан нәтижиені х-тің орнына қойын, у-тің мәнін есептейді:

  • Тригонометриялық теңдеулерді шешеді;

  • Жауабын жазады.

Дескрипторлар:

  • Бөлшектің алымын нөлге теңестіреді;

  • Бөлшектің бөлімін нөлге теңестіреді;

  • Тригонометриялық теңдеуді ерекше жағдайлар кестесін қолданып шығарады;

  • Теңдеудің жауабын жазады;



Дескрипторлар:

        • Көбейтіндіні қосындыға түрлендіру формуласын қолданады;

        • Тригонометриялық теңдеуді шешу формуласын қолданады;

        • Есептің жауабын жазады



Оқушылар берілген есептерді жеке-жеке шығарады, талдайды.





















Есепті шығарады, тақтаға жазып, талдайды


Қалыптастырушы бағалау: «лайк жинау» әдісі






Қалыптастырушы бағалау: «лайк жинау» әдісі








Қалыптастырушы бағалау: «смайликтер» әдісі


(топтар бір-бірін бағалайды)












Қалыптастырушы бағалау: «смайликтер» әдісі


(топтар бір-бірін бағалайды)










Қалыптастырушы бағалау: «смайликтер» әдісі


(топтар бір-бірін бағалайды)















Топшама

лар













































Сабақтың соңы

5 мин




3 мин

Сабақты қорытындылау «Ойлан, жұптас, бөліс»сәйкестендіру тапсырмалары

Кері байланыс. «Көңілді блогерлер»

Әр топ бүгінгі сабақтан алған әсерлерін, түсініктерін өлең шумақтары немесе іс-қимылы арқылы көрсетеді.


Үй тапсырмасын беру №20.4




Бүгінгі сабақтағы көңіл-күйлерін іс-қимылдары арқылы көрсетеді

Формативті бағалау






Мұғалім қорытындылап, бағалау жүргізеді






Таратпа білезіктер





















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!