Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлімі: |
Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер |
Педагогтің аты-жөні: |
|
Күні: |
|
Сыныбы:10 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
10.1.3.6 - тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шеше алу; 10.1.3.7 - квадрат теңдеуге келтірілетін тригонометриялық теңдеулерді шеше алу; 10.1.3.8 - біртекті тригонометриялық теңдеулерді шеше алу; |
Сабақтың мақсаты: |
1. Барлық оқушылар: Қарапайым тригонометриялық теңдеулердің шешімін жаза алады. 2. Оқушылардың көбісі: Бір ғана тригонометриялық функцияға байланысты берілген алгебралық теңдеулерге келтірілетін тригонометриялық теңдеулердің шешімін таба біледі. 3. Кейбір оқушылар: Тригонометриялық формулалардықолдану арқылы шешілетін тригонометриялық теңдеулердің шешімін таба біледі |
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
Сабақтың басы 0-10
мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Психологиялық дайындық Топқа бөлу Кеспе қағаздары арқылы 3 топқа топтастырамын sinx, cosx және tgx Үй тапсырмасын тексеру. №8.3 Plikers бағдарламасы рақылы үй тапсырмасын тексеремін
|
Мұғаліммен амандасады.
Назарларын сабаққа бөледі.
Кеспе қағаздары арқылы 1 топ sinx 2 топ cosx 3 топ tgx болып топтасады
QR-код арқылы тест сұрақтарына жауап береді
Бірлесе отырып қатемен жұмыс жүргізеді.
|
Дескриптор -тригонометриялық теңдеулерді анықтайды; -тригонометриялық теңдеулердің шешімін жазады; Бағалау шкаласы Жалпы балл – 2
|
Ұялы телефон ДК экран Plikers |
|||||||||
Сабақтың ортасы 10-40 мин |
Оқулықтан деңгейлік тапсырмалар (А, В,С ) беремін wordwall.net бағдарламасы көмегімен жауаптарды сәйкестендіру арқылы тексеремін
1 топ
2 топ
3 топ
Постер қорғау
1 топ Теңдеуді шешіңіз 5cos3x-5=0
2 топ Теңдеуді шешіңіз
3 топ Теңдеуді шешіңіз
Сергіту сәті."Тропиктік орман" Мұғалім ойынды жүргізеді. Бірінші-қолын қолына үйкейді. Екінші -алақан соғады. Үшінші-сандарын соғады т.с.с. Бұл тропиктік ормандағы жаңбыр еді. Тоқтатады. "Қайтадан айналып күн шықты" деп әрекетін аяқтайды.
Қызықты ақпарат: Геометрия пәнінде Пифагор теоремасы бар, ұлы Грек математигі Пифагор ойлап тапқан. Кейбір деректерде осы теорема қолданысқа енген сәтте 80 өгізді сойып той жасалынган делінеді (б.з.д 570-490). Қаншама ғасыр өтседе еш өзгеріссіз әлі қолданылып келеді. Тригонометриялық функцияларда Пифагор теоремасының басқа түрі болып саналады
Сабақты қортындылау мақсатында Plikers бағдарламасы рақылы тест тапсырмасын орындатамын
|
Оқушылар топ болып орындайды және дәптерге түсіріп отырады
wordwall.net бағдарламасы көмегімен жауаптарды сәйкестендіреді
.
Оқушылар А3 параққа берілген теңдеудің шешімдерін көрсетеді, тақтада әр топ постер қорғайды
Бірінші-қолын қолына үйкейді. Екінші -алақан соғады. Үшінші-сандарын соғады т.с.
QR-код арқылы тест сұрақтарына жауап береді
|
Дескриптор: - тригонометриялық теңдеулердің шешімін табады -шешімдерді жауаппен сәйкестендіреді; Бағалау шкаласы Жалпы балл – 3
Дескриптор:
тригонометриялық теңдеулерді көрсетеді;
теңдеуді шешеді
тригонометриялық кестемен радиандық өлшемін алады
тригонометриялық функцияларды шешу шешімдерін дұрыс анықтайды
-есепті шығарады
Жалпы балл -2 Дескриптор: теңдеуді шешеді
тригонометриялық кестемен радиандық өлшемін алады
тригонометриялық функцияларды шешу шешімдерін дұрыс анықтайды
-есепті шығарады
Жалпы балл -3 |
Экран Оқулық 10-сынып. bilimland.kz Нысанов А.А Математикадан ҰБТ дайындық Бейсеков Ж Анализ бастамалары 2015ж bilimland.kz |
|||||||||
Сабақтың соңы 40-45 |
Рефлексия
|