Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі:

    Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.3.6 - тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шеше алу;

    10.1.3.7 - квадрат теңдеуге келтірілетін тригонометриялық теңдеулерді шеше алу;

    10.1.3.8 - біртекті тригонометриялық теңдеулерді шеше алу;

    Сабақтың мақсаты:

    1. Барлық оқушылар:

    Қарапайым тригонометриялық теңдеулердің шешімін жаза алады.

    2. Оқушылардың көбісі:

    Бір ғана тригонометриялық функцияға байланысты берілген алгебралық теңдеулерге келтірілетін тригонометриялық теңдеулердің шешімін таба біледі.

    3. Кейбір оқушылар: Тригонометриялық формулалардықолдану арқылы шешілетін тригонометриялық теңдеулердің шешімін таба біледі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-10 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

    Психологиялық дайындық


    Топқа бөлу Кеспе қағаздары арқылы 3 топқа топтастырамын

    sinx, cosx және tgx


    Үй тапсырмасын тексеру. №8.3 Plikers бағдарламасы рақылы үй тапсырмасын тексеремін



    Мұғаліммен амандасады.


    Назарларын сабаққа бөледі.


    Кеспе қағаздары арқылы

    1 топ sinx

    2 топ cosx

    3 топ tgx

    болып топтасады



    QR-код арқылы тест сұрақтарына жауап береді


    Бірлесе отырып қатемен жұмыс жүргізеді.





    Дескриптор

    -тригонометриялық теңдеулерді анықтайды; -тригонометриялық теңдеулердің шешімін жазады;

    Бағалау шкаласы

    Жалпы балл – 2






    Ұялы телефон

    ДК экран

    Plikers





    Сабақтың ортасы

    10-40 мин















    Оқулықтан деңгейлік тапсырмалар (А, В,С ) беремін

    wordwall.net бағдарламасы көмегімен жауаптарды сәйкестендіру арқылы тексеремін


    1 топ

    2 топ





    3 топ




    Постер қорғау


    1 топ Теңдеуді шешіңіз

    5cos3x-5=0


    2 топ Теңдеуді шешіңіз


    3 топ Теңдеуді шешіңіз




    Сергіту сәті."Тропиктік орман" Мұғалім ойынды жүргізеді. Бірінші-қолын қолына үйкейді. Екінші -алақан соғады. Үшінші-сандарын соғады т.с.с. Бұл тропиктік ормандағы жаңбыр еді. Тоқтатады. "Қайтадан айналып күн шықты" деп әрекетін аяқтайды.



    Қызықты ақпарат: Геометрия пәнінде Пифагор теоремасы бар, ұлы Грек математигі Пифагор ойлап тапқан. Кейбір деректерде осы теорема қолданысқа енген сәтте 80 өгізді сойып той жасалынган делінеді (б.з.д 570-490). Қаншама ғасыр өтседе еш өзгеріссіз әлі қолданылып келеді. Тригонометриялық функцияларда Пифагор теоремасының басқа түрі болып саналады



    Сабақты қортындылау мақсатында Plikers бағдарламасы рақылы тест тапсырмасын орындатамын


















    Оқушылар топ болып орындайды және дәптерге түсіріп отырады


    wordwall.net бағдарламасы көмегімен жауаптарды сәйкестендіреді












    .












    Оқушылар А3 параққа берілген теңдеудің шешімдерін көрсетеді,

    тақтада әр топ постер қорғайды













    Бірінші-қолын қолына үйкейді. Екінші -алақан соғады. Үшінші-сандарын соғады т.с.










    QR-код арқылы тест сұрақтарына жауап береді




    Дескриптор:

    - тригонометриялық теңдеулердің шешімін табады

    -шешімдерді жауаппен сәйкестендіреді;

    Бағалау шкаласы

    Жалпы балл – 3



























    Дескриптор:


    тригонометриялық теңдеулерді көрсетеді;


    теңдеуді шешеді


    тригонометриялық кестемен радиандық өлшемін алады


    тригонометриялық функцияларды шешу шешімдерін дұрыс анықтайды


    -есепті шығарады


    Жалпы балл -2










    Дескриптор:

    теңдеуді шешеді


    тригонометриялық кестемен радиандық өлшемін алады


    тригонометриялық функцияларды шешу шешімдерін дұрыс анықтайды


    -есепті шығарады


    Жалпы балл -3






    Экран


    Оқулық 10-сынып.


    bilimland.kz


    Нысанов А.А Математикадан ҰБТ дайындық


















    Бейсеков Ж Анализ бастамалары 2015ж



    bilimland.kz






    Сабақтың

    соңы

    40-45

    Рефлексия

    Сабақта жұмыс жасадым

    Белсенді, белсенді емес

    Сабақта жасаған жұмысыма

    Ризамын, риза емеспін

    Сабақ өтті

    Тез, ұзақ

    Сабақ барысында

    Шаршадым, шаршамадым

    Көңіл-күйім

    Көтерілді, төмендеді

    Сабақ материалы мен үшін

    Түсінікті<

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Есалиев Мейрман
    12 Ақпан 2023
    356
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлімі:

    Тригонометриялық теңдеулер мен теңсіздіктер

    Педагогтің аты-жөні:


    Күні:


    Сыныбы:10

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    10.1.3.6 - тригонометриялық теңдеулерді көбейткіштерге жіктеу арқылы шеше алу;

    10.1.3.7 - квадрат теңдеуге келтірілетін тригонометриялық теңдеулерді шеше алу;

    10.1.3.8 - біртекті тригонометриялық теңдеулерді шеше алу;

    Сабақтың мақсаты:

    1. Барлық оқушылар:

    Қарапайым тригонометриялық теңдеулердің шешімін жаза алады.

    2. Оқушылардың көбісі:

    Бір ғана тригонометриялық функцияға байланысты берілген алгебралық теңдеулерге келтірілетін тригонометриялық теңдеулердің шешімін таба біледі.

    3. Кейбір оқушылар: Тригонометриялық формулалардықолдану арқылы шешілетін тригонометриялық теңдеулердің шешімін таба біледі

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-10 мин

    Ұйымдастыру кезеңі

    Оқушылармен амандасу, түгелдеу.

    Психологиялық дайындық


    Топқа бөлу Кеспе қағаздары арқылы 3 топқа топтастырамын

    sinx, cosx және tgx


    Үй тапсырмасын тексеру. №8.3 Plikers бағдарламасы рақылы үй тапсырмасын тексеремін



    Мұғаліммен амандасады.


    Назарларын сабаққа бөледі.


    Кеспе қағаздары арқылы

    1 топ sinx

    2 топ cosx

    3 топ tgx

    болып топтасады



    QR-код арқылы тест сұрақтарына жауап береді


    Бірлесе отырып қатемен жұмыс жүргізеді.





    Дескриптор

    -тригонометриялық теңдеулерді анықтайды; -тригонометриялық теңдеулердің шешімін жазады;

    Бағалау шкаласы

    Жалпы балл – 2






    Ұялы телефон

    ДК экран

    Plikers





    Сабақтың ортасы

    10-40 мин















    Оқулықтан деңгейлік тапсырмалар (А, В,С ) беремін

    wordwall.net бағдарламасы көмегімен жауаптарды сәйкестендіру арқылы тексеремін


    1 топ

    2 топ





    3 топ




    Постер қорғау


    1 топ Теңдеуді шешіңіз

    5cos3x-5=0


    2 топ Теңдеуді шешіңіз


    3 топ Теңдеуді шешіңіз




    Сергіту сәті."Тропиктік орман" Мұғалім ойынды жүргізеді. Бірінші-қолын қолына үйкейді. Екінші -алақан соғады. Үшінші-сандарын соғады т.с.с. Бұл тропиктік ормандағы жаңбыр еді. Тоқтатады. "Қайтадан айналып күн шықты" деп әрекетін аяқтайды.



    Қызықты ақпарат: Геометрия пәнінде Пифагор теоремасы бар, ұлы Грек математигі Пифагор ойлап тапқан. Кейбір деректерде осы теорема қолданысқа енген сәтте 80 өгізді сойып той жасалынган делінеді (б.з.д 570-490). Қаншама ғасыр өтседе еш өзгеріссіз әлі қолданылып келеді. Тригонометриялық функцияларда Пифагор теоремасының басқа түрі болып саналады



    Сабақты қортындылау мақсатында Plikers бағдарламасы рақылы тест тапсырмасын орындатамын


















    Оқушылар топ болып орындайды және дәптерге түсіріп отырады


    wordwall.net бағдарламасы көмегімен жауаптарды сәйкестендіреді












    .












    Оқушылар А3 параққа берілген теңдеудің шешімдерін көрсетеді,

    тақтада әр топ постер қорғайды













    Бірінші-қолын қолына үйкейді. Екінші -алақан соғады. Үшінші-сандарын соғады т.с.










    QR-код арқылы тест сұрақтарына жауап береді




    Дескриптор:

    - тригонометриялық теңдеулердің шешімін табады

    -шешімдерді жауаппен сәйкестендіреді;

    Бағалау шкаласы

    Жалпы балл – 3



























    Дескриптор:


    тригонометриялық теңдеулерді көрсетеді;


    теңдеуді шешеді


    тригонометриялық кестемен радиандық өлшемін алады


    тригонометриялық функцияларды шешу шешімдерін дұрыс анықтайды


    -есепті шығарады


    Жалпы балл -2










    Дескриптор:

    теңдеуді шешеді


    тригонометриялық кестемен радиандық өлшемін алады


    тригонометриялық функцияларды шешу шешімдерін дұрыс анықтайды


    -есепті шығарады


    Жалпы балл -3






    Экран


    Оқулық 10-сынып.


    bilimland.kz


    Нысанов А.А Математикадан ҰБТ дайындық


















    Бейсеков Ж Анализ бастамалары 2015ж



    bilimland.kz






    Сабақтың

    соңы

    40-45

    Рефлексия

    Сабақта жұмыс жасадым

    Белсенді, белсенді емес

    Сабақта жасаған жұмысыма

    Ризамын, риза емеспін

    Сабақ өтті

    Тез, ұзақ

    Сабақ барысында

    Шаршадым, шаршамадым

    Көңіл-күйім

    Көтерілді, төмендеді

    Сабақ материалы мен үшін

    Түсінікті<

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Астрономия Тест 11 сынып
    12.02.2023
    356
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Есалиев Мейрман
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации