|
Тақырыбы: |
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері және олардың жүйелері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топ: |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Тригонометриялық теңдеулерді және олардың жүйелерін шешу тақырыбы туралы білім, білік, дағдыларын жетілдіріп, арттыру. Өз ойларын жетік пайдалануға дағдыландыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тригонометриялық теңдеулерді шеше біледі; Тақырыпқа қатысты тапсырмаларды орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі. Негізгі тригонометриялық теңбе теңдіктер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Тригонометриялық теңбе теңдіктер, формулалар, кері функция, тригонометриялық функцияның қасиеттері, қарапайым тригонометриялық теңдеулер шешу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. - оқушылардың назарын шоғырландыру, түгендеу; - сабақ мақсаттарын/ОМ анықтау; Психологиялық ахуал тудыру. Топқа бөлу. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Семантикалық карта,
Сәйкестендіру тесті,
Тұжырымдар картасы,
Интерактивті тақта арқылы бір бірін бағалау. Төртінші топ: Элективті тест. Жауаптарын көтереді. Өздерін бағалайды. Тест
1.
A) R; B)
2.
A) 3.Келесі теңдеудлердің арасынан қарапайым тригонометриялық теңдеуді анықтаңыз:
A)
C)
D)
4.
A)
D) Үй тапсырмасын тексеру №125(а,ә), №127(а). Өзін өзі бағалау. Жасыл және қызыл карталар арқылы. Оқушыларды ортаға шақырып «жетістікке жету жолына» тұруын сұраймын. Әркім өзіне сәйкес жетістік жолын таңдайды(білмеймін, білемін бірақ қателіктер жіберемін, түсініп орындаймын, басқаларға көмек бере аламын ). Әр жолдағы оқушылар санын тақтаға жазып қоямын. Орындарына отырып, әр оқушы өзі таңдаған жолдың (деңгейідің) тапсырмасын орындайды. Әр тапсырманы орындап біткен сайын, «жетістікке жету критерийін» толтырады.
Білмеймін:
Білемін бірақ қателіктер жіберемін:
Түсініп орындаймын:
Басқаларға көмек бере аламын: Оқулықтан келесі теңдеулерді шешіңіз: №130(в), №131(в), №135(а) Қорытынды: Оқушыларды «жетістікке жету жолына» шақырамын. Әр оқушы сабақ барысында өзі жеткен жетістік жолына тұрады. Оқушылардың санын сабақ басындағымен салыстырып жазамын. - Бұл сандар нені білдіреді, қандай қорытындыға келеміз? Топпен жұмыс:
№1. жататын шешімдерін табыңыз. Шешуі: Берілген теңдеу мына теңдеулер жиынтығына мәндес:
Бұдан
Демек, берілген
теңдеудің
жататын
түбірі
№2.
Шешуі: Берілген теңдеу мына теңдеуге мәндес:
Бұдан
Демек, берілген
теңдеудің
Жауабы:
D)
№3. Шешуі: Берілген теңдеу мына теңдеуге мәндес:
Сонда
Демек, берілген
теңдеудің
Жауабы:
№4
Шешуі: Берілген
теңдеуді
Бұдан
Сонда
Демек, берілген
теңдеудің
Жауабы: Бағалау. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: Рефлексия. «Үш минуттық үзіліс...»
|
Стикер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
|
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері және олардың жүйелері.
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері және олардың жүйелері.
|
Тақырыбы: |
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері және олардың жүйелері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Оқытушының аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топ: |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Тригонометриялық теңдеулерді және олардың жүйелерін шешу тақырыбы туралы білім, білік, дағдыларын жетілдіріп, арттыру. Өз ойларын жетік пайдалануға дағдыландыру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Тригонометриялық теңдеулерді шеше біледі; Тақырыпқа қатысты тапсырмаларды орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі. Негізгі тригонометриялық теңбе теңдіктер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Тригонометриялық теңбе теңдіктер, формулалар, кері функция, тригонометриялық функцияның қасиеттері, қарапайым тригонометриялық теңдеулер шешу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. - оқушылардың назарын шоғырландыру, түгендеу; - сабақ мақсаттарын/ОМ анықтау; Психологиялық ахуал тудыру. Топқа бөлу. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Семантикалық карта,
Сәйкестендіру тесті,
Тұжырымдар картасы,
Интерактивті тақта арқылы бір бірін бағалау. Төртінші топ: Элективті тест. Жауаптарын көтереді. Өздерін бағалайды. Тест
1.
A) R; B)
2.
A) 3.Келесі теңдеудлердің арасынан қарапайым тригонометриялық теңдеуді анықтаңыз:
A)
C)
D)
4.
A)
D) Үй тапсырмасын тексеру №125(а,ә), №127(а). Өзін өзі бағалау. Жасыл және қызыл карталар арқылы. Оқушыларды ортаға шақырып «жетістікке жету жолына» тұруын сұраймын. Әркім өзіне сәйкес жетістік жолын таңдайды(білмеймін, білемін бірақ қателіктер жіберемін, түсініп орындаймын, басқаларға көмек бере аламын ). Әр жолдағы оқушылар санын тақтаға жазып қоямын. Орындарына отырып, әр оқушы өзі таңдаған жолдың (деңгейідің) тапсырмасын орындайды. Әр тапсырманы орындап біткен сайын, «жетістікке жету критерийін» толтырады.
Білмеймін:
Білемін бірақ қателіктер жіберемін:
Түсініп орындаймын:
Басқаларға көмек бере аламын: Оқулықтан келесі теңдеулерді шешіңіз: №130(в), №131(в), №135(а) Қорытынды: Оқушыларды «жетістікке жету жолына» шақырамын. Әр оқушы сабақ барысында өзі жеткен жетістік жолына тұрады. Оқушылардың санын сабақ басындағымен салыстырып жазамын. - Бұл сандар нені білдіреді, қандай қорытындыға келеміз? Топпен жұмыс:
№1. жататын шешімдерін табыңыз. Шешуі: Берілген теңдеу мына теңдеулер жиынтығына мәндес:
Бұдан
Демек, берілген
теңдеудің
жататын
түбірі
№2.
Шешуі: Берілген теңдеу мына теңдеуге мәндес:
Бұдан
Демек, берілген
теңдеудің
Жауабы:
D)
№3. Шешуі: Берілген теңдеу мына теңдеуге мәндес:
Сонда
Демек, берілген
теңдеудің
Жауабы:
№4
Шешуі: Берілген
теңдеуді
Бұдан
Сонда
Демек, берілген
теңдеудің
Жауабы: Бағалау. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: Рефлексия. «Үш минуттық үзіліс...»
|
Стикер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
|
|
|
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? |
|
|
|
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? |
||
шағым қалдыра аласыз



















































