|
Күні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні |
Математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы |
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер шығару дағдысын қалыптастыру және олардың дербес түрлерін анықтауды үйрету, есептерін шығаруда орынды қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Табыс критерийлері:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың әдістері: топтастыру, ЖИГСО, топтық, жеке жұмыстар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыт |
Оқытушы әрекеті |
Оқушылар әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Көпшілік оқушылар (топ арасында, жеке жұмыста) |
Жекелеген оқушылар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 мин. |
1-қадам. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды топтарға бағдаршам арқылы бөлу. |
Үстелдің үстіндегі түстерді таңдап алып, түстеріне сәйкес топтасады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 мин |
I.Білу 2-қадам. Үй тапсырмасын топ жетекшілеріне тексерту 3-қадам. Оқушыларға «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы сұрақтар қою |
Синустар
Косинустар
Тангенстер
Котангенстер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 мин+3мин |
II.Түсіну 4-қадам. Топ ішінде 1-3 дейін бөледі. 5-қадам. Әр білім алушыға шығаратын есептерін көрсетеді. |
Топ ішінді нөмірленеді. (1,2,3) Әр білім алушы берілген уақытта өзінің санына сәйкес есепті шығарады. №1 №2 №3 |
Топтағы жұмысты жүйелейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
6-қадам. Әр номер топ-топқа жиналып шығарған есептерін талқылап, жауаптарын тексереді. |
Оқушылар 1-1, 2-2, 3-3 сандарына сәйкес топтасады. Жұмысшы тобын құрайды. Әр топ өзінің шығарған есебін түсіндіреді. Қате кеткен есептері болса бір-бірінің қатесін дұрыстайды. |
Жұмысты қорытындылайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 мин |
III.Қолдану 7-қадам. Жұмысшы топтар өз жанұя топтарына қайтады. 8-қадам. Жеке жұмыстар (кітаппен жұмыс) |
Кітаппен жұмыс №108,1039 Әр оқушы жеке орындарында отырып орындайды.Тақтаға шығады. Орындап болған үлгерімі жоғары оқушыларға №112 есеп. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 мин + 3 мин |
IV.Талдау 9-қадам. 3 топқа плакаттар беріліп есептердің шешімдерін қасына сәйкестендіре отырып жасырын сөзді анықтайды |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 мин |
V.Жинақтау «Лездік тест» |
ӘР СҰРАҚҚА 18 СЕКУНД УАҚЫТ БЕРІЛЕДІ. ЖАУАП БЕРІП ҮЛГЕРУ ҚАЖЕТ!!!
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 мин |
VI.Бағалау 10-қадам. Оқушылардың әрекетін бағалайды. (Блоб ағашы арқылы) Кері байланыс парағын таратады. Бүгінгі сабақта саған не қызық болды? Нені үйрендің? Не қиын болды? Үй тапсырмасын береді. №108-ді аяқтау №112-ні аяқтау |
Оқушылар Блоб ағашы арқылы өз-өздерін бағалайды. Кері байланыс парағын толтырады. Үй тапсырмасын белгілейді.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтан кейінгі рефлексия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Не қызық болды? ___________________ Нені үйрендім? _____________________ Не қиын болды? _________________ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері және олардың жүйелері.
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері және олардың жүйелері.
|
Күні |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Топ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні |
Математика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырыбы |
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді шешу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
Қарапайым тригонометриялық теңдеулер шығару дағдысын қалыптастыру және олардың дербес түрлерін анықтауды үйрету, есептерін шығаруда орынды қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Табыс критерийлері:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың әдістері: топтастыру, ЖИГСО, топтық, жеке жұмыстар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Уақыт |
Оқытушы әрекеті |
Оқушылар әрекеті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Көпшілік оқушылар (топ арасында, жеке жұмыста) |
Жекелеген оқушылар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
2 мин. |
1-қадам. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды топтарға бағдаршам арқылы бөлу. |
Үстелдің үстіндегі түстерді таңдап алып, түстеріне сәйкес топтасады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 мин |
I.Білу 2-қадам. Үй тапсырмасын топ жетекшілеріне тексерту 3-қадам. Оқушыларға «Сиқырлы сандық» әдісі арқылы сұрақтар қою |
Синустар
Косинустар
Тангенстер
Котангенстер
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 мин+3мин |
II.Түсіну 4-қадам. Топ ішінде 1-3 дейін бөледі. 5-қадам. Әр білім алушыға шығаратын есептерін көрсетеді. |
Топ ішінді нөмірленеді. (1,2,3) Әр білім алушы берілген уақытта өзінің санына сәйкес есепті шығарады. №1 №2 №3 |
Топтағы жұмысты жүйелейді. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
6-қадам. Әр номер топ-топқа жиналып шығарған есептерін талқылап, жауаптарын тексереді. |
Оқушылар 1-1, 2-2, 3-3 сандарына сәйкес топтасады. Жұмысшы тобын құрайды. Әр топ өзінің шығарған есебін түсіндіреді. Қате кеткен есептері болса бір-бірінің қатесін дұрыстайды. |
Жұмысты қорытындылайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 мин |
III.Қолдану 7-қадам. Жұмысшы топтар өз жанұя топтарына қайтады. 8-қадам. Жеке жұмыстар (кітаппен жұмыс) |
Кітаппен жұмыс №108,1039 Әр оқушы жеке орындарында отырып орындайды.Тақтаға шығады. Орындап болған үлгерімі жоғары оқушыларға №112 есеп. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 мин + 3 мин |
IV.Талдау 9-қадам. 3 топқа плакаттар беріліп есептердің шешімдерін қасына сәйкестендіре отырып жасырын сөзді анықтайды |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
7 мин |
V.Жинақтау «Лездік тест» |
ӘР СҰРАҚҚА 18 СЕКУНД УАҚЫТ БЕРІЛЕДІ. ЖАУАП БЕРІП ҮЛГЕРУ ҚАЖЕТ!!!
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
3 мин |
VI.Бағалау 10-қадам. Оқушылардың әрекетін бағалайды. (Блоб ағашы арқылы) Кері байланыс парағын таратады. Бүгінгі сабақта саған не қызық болды? Нені үйрендің? Не қиын болды? Үй тапсырмасын береді. №108-ді аяқтау №112-ні аяқтау |
Оқушылар Блоб ағашы арқылы өз-өздерін бағалайды. Кері байланыс парағын толтырады. Үй тапсырмасын белгілейді.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтан кейінгі рефлексия |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Не қызық болды? ___________________ Нені үйрендім? _____________________ Не қиын болды? _________________ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
























