|
Тақырыбы: |
Тригонометриялық теңдеулерді шешу әдістері және олардың жүйелері. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
10 сынып 21.11.2022 |
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
10.2.3.15 - тригонометриялық теңдеулерді универсал алмастыру арқылы шеше алу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Тригонометриялық теңдеулерді шеше біледі; Тақырыпқа қатысты тапсырмаларды орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Геометрия. Тікбұрышты үшбұрыштың сүйір бұрышының синусы, косинусы, тангенсі, котангенсі. Негізгі тригонометриялық теңбе теңдіктер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Тригонометриялық теңбе теңдіктер, формулалар, кері функция, тригонометриялық функцияның қасиеттері, қарапайым тригонометриялық теңдеулер шешу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ кезеңдері |
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушының іс әрекеті |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі. - оқушылардың назарын шоғырландыру, түгендеу; - тақырып хабарланады, сабақ мақсаттарын/ОМ анықтау; |
Амандасады, ОМ бірге анықтайды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
Семантикалық карта, тақтада қосымша көмек ретінде ауызша талқыланады.
Сәйкестендіру тесті, теңдеулерді шешу.Жұптық жұмыс
Тұжырымдар картасы, ауызша
Жауаптарды өзара талқылап,бір бірін бағалау. Бүгінгі сабаққа керек формулалар:
Мысалды талдау
Сыныпта орындалатын жаттығулар:
Жеке оқушылармен жұмыс.
Қорытынды: Оқушыларды «жетістікке жету жолына» шақырамын. Әр оқушы сабақ барысында өзі жеткен жетістік жолына тұрады. Оқушылардың санын сабақ басындағымен салыстырып жазамын. - Бұл сандар нені білдіреді, қандай қорытындыға келеміз? Бағалау. |
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді еске түсіреді
Сәйкестікті анықтайды, шығару жолдарын айтады
Ақиқат жалған тұжырмдарды ауызша анықтайды
Формулаларды дәптерлеріне жазады
Мысалды жазады, талқылайды
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: Рефлексия. «Үш минуттық үзіліс...»
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||











































