Алдыңғы
білім
|
Тригонометриялық теңбе
теңдіктер, формулалар, кері функция, тригонометриялық функцияның
қасиеттері, қарапайым тригонометриялық теңдеулер
шешу.
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
- оқушылардың
назарын шоғырландыру,
түгендеу;
- тақырып
хабарланады, сабақ мақсаттарын/ОМ
анықтау;
|
Амандасады, ОМ
бірге анықтайды
|
|
Сабақтың ортасы
|
Семантикалық
карта, тақтада қосымша көмек ретінде ауызша
талқыланады.
Сәйкестендіру
тесті, теңдеулерді шешу.Жұптық
жұмыс
|
Теңдеу
|
Тәсілі
|
1
|
|
А)алгебралық теңдеуге
келтіріп шешу
|
2
|
|
Ә)біртекті теңдеуге
келтіріп шешу
|
3
|
|
Б) тригонометриялық
функциялардың көбейтіндісін қосындыға (айырмаға)келтіріп
шешу
|
4
|
|
В) функциялардың дәрежесін
төмендету арқылы шешу.
|
Тұжырымдар
картасы, ауызша
|
Тұжырым
|
Ақиқат
|
Жалған
|
1
|
Тригонометриялық
теңдеулердің шешімі шексіз
көп.
|
|
|
2
|
функциясының
анықталу облысы кесіндісі.
|
|
|
3
|
Құрамындағы әрбір
қосылғыштың дәреже көрсеткіштері тең болатын тригонометриялық
теңдеулерді біртектес деп
атайды.
|
|
|
4
|
Тригонометриялық теңдеудің
екі жақ бөлігіне ортақ көбейткіш болатын
–
тригонометриялық функцияға
бөлуге болмайды, себебі теңдеудің ең болмағанда бір шешімі
жоғалады.
|
|
|
Жауаптарды өзара
талқылап,бір
бірін бағалау.
Бүгінгі сабаққа
керек формулалар:
Мысалды
талдау
Сыныпта
орындалатын жаттығулар:
Жеке оқушылармен
жұмыс.
Білім
алушы:
|
Жетістік
критерийлері:
|
+ ,
-
|
Қарапайым тригонометриялық
теңдеу шеше аламын.
|
|
Тригонометриялық теңдеуді
шешу әдісін анықтай аламын, бірақ есептеуде қателіктер
жіберемін.
|
|
Тригонометриялық
теңдеулерді әртүрлі әдістермен шешуді білемін, бірақ әлі де
машықтану керек.
|
|
Менде бәрі жақсы,
басқаларға көмек көрсете
аламын.
|
|
Қорытынды:
Оқушыларды
«жетістікке жету жолына» шақырамын. Әр оқушы сабақ барысында өзі
жеткен жетістік жолына тұрады. Оқушылардың санын сабақ басындағымен
салыстырып жазамын.
- Бұл сандар нені
білдіреді, қандай қорытындыға
келеміз?
Бағалау.
|
Қарапайым тригонометриялық теңдеулерді еске
түсіреді
Сәйкестікті анықтайды, шығару жолдарын
айтады
Ақиқат жалған тұжырмдарды ауызша
анықтайды
Формулаларды дәптерлеріне
жазады
Мысалды жазады,
талқылайды
|
|