Бөлім:
|
Тригонометриялық
теңсіздіктер
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
|
Күні:
|
|
Сынып: 10
б
|
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Тригонометриялық
теңсіздіктерді шешу
|
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары:
|
10.2.3.18 -
тригонометриялық
теңсіздіктерді шеше алу;
|
Сабақтың
мақсаты:
|
тригонометриялық теңсіздік ұғымын меңгереді
және оның шешу жолдарын
үйренеді
|
Құндылықтар:
|
Бірлік және
ынтымақ
- Топпен жұмыс істей білу
;
-Өзгелерге
мейірімділік, жанашырлық таныта білу
;
- Айналасындағыларға
көмек көрсету;
|
Уақыты/
кезеңдері
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Ұйымдас-
тыру
кезеңі
5мин
|
Сәлемдесу;
Сыныптағы
оқушылардың көңіл күйлерін сұрап, жағымды ахуал
туындату;
Оқушыларды
түгелдеу;
Сабақтың мақсатымен
таныстыру
|
Мұғаліммен
сәлемдесу;
Сыныпта жағымды
ахуал туындату, бір-біріне жақсы тілектерін
білдіру;
Сабақтың мақсатын мұғаліммен
бірге ашу, сұрақтар туындаса мұғалімнің көмегіне
жүгіну
|
Ауызша бағалауды
қоданамын
«Өте
жақсы»
«Жарайсың»
|
Тақта;
Оқулық;
|
Сабақтың
басы
10
минут
|
Бүгінгі тақырыпты
түсіндіреді, мысалдар
келтіреді
Тригонометриялық
теңсіздіктер
Анықтама:
Тригонометриялық өрнектерден
құралған теңсіздіктерді тригонометриялық теңсіздіктер деп атайды.
Тригонометриялық теңсіздіктерді түрлендіру арқылы төмендегідей
қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерге келтіріп шешеді:
Қарапайым тригонометриялық
теңсіздіктер:
Sin x >a, sin x
≥a, sin x <a, sin x ≤a
сos
x
>a,
cos x
≥a, cos
x<a,
cos x
≤a
Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу үшін
қолданылатын алгоритмдер:
-
Тригонометриялық
теңсіздікті қарапайым тригонометриялық теңсіздікке
келтіру;
-
Бір координаталық
жазықтыққа теңсіздіктің құрамында берілген тригонометриялық
функцияның графигін салу және у=а түзуін
жүргізу;
-
Функциялар
графиктерінің қиылысу нүктелерін
табу;
-
Берілген теңсіздікті
қанағаттандыратын қисықтың бөлігі мен бас аралықты
анықтау;
-
Сәйкес кері
тригонометриялық функцияның мәнін ескеріп,бас аралықтың шеткі
нүктелерінің абсциссаларының мәнін
табу;
-
Тригонометриялық
функцияның периодтылық қасиетін пайдаланып,теңсіздіктің жалпы
шешімін жазу.
|
Мактау мадақтау арқылы
бағалау:
|
Тақта;
Оқулық
|
Сабақтың
ортасы
25минут
|
Бекіту
тапсырмаларын беру
Жұптық
жұмыс.
№1. Теңсіздікті
шешіңдер



№2.Теңсіздікті
шешіңдер

|
Дескриптор
|
«Басбармақ» әдісімен бір –
бірін бағалау жүргізіледі
|
Тақта;
Оқулық
10-сынып, Алгебра, авторы
Әбілқасымова А.Е. т.б.
|
Топпен
жұмыс
|
Тапсырмалар.
Тапсырмаларды 4
топ бөліп орындайды

І
Дескриптор
|

|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Бағалау
парақтары
|
Жеке
жұмыс
|
Өз бетімен
жұмыс.



Ж:






Ж:
|
ҚБ: «Плюс, минус, қызықты» әдісі
арқылы оқушылар бірін бірі
бағалайды
|
Тақта
Бор
Кітап
Дәптер
Бағалау
парақтары
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Қорытындылау.
Рефлексия.
Тіркесті
толықтырыңыз:
«Бүгін мен сабақта ...
білдім»
«Бүгін мен сабақта ...
үйрендім»
«Бүгін мен сабақта ...
таныстым»
«Бүгін мен сабақта ...
қайталадым»
«Бүгін мен сабақта ...
бекіттім»
Үй тапсырмасын
беремін
|
Сабақты
қорытындылау:
Өтілген мақсат
бойынша сұрақтар қою арқылы сабақты
қорытындылаймын.
Сабақ соңында
оқушылардан рефлексия алу:
- тақырып бойынша не
білемін?
- тағы не білгім
келеді?
- не істей
аламын?
|
Ынталандыру сөздерін
қолдану «жақсы», «жарайсың», «өте
жақсы»
1-10 баллдық жүйеде
бағаланады
|
Бағалау
парақтары;
оқулық;
|