Материалдар / Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу.Теңсіздіктерді шешу барысында осы теңсіздікті қанағаттандыратын оның құрамындағыайнымалылардың барлық мәндерін анықтау қажет.1. Тригонометриялық теңсіздіктерді шешуге қолайлы әдістердің бірі тригонометриялық дөңгелектің көмегі арқылы шешу болып табылады. 2. Тригонометриялық дөңгелекте бағыт -сағат тіліне қарсы болады. 3. Кез келген тригонометриялық теңсіздіктерді шешу барысында, тригонометриялық дөңгелекте функциялардың ерекшеліктерін ескере отырып, кескіндеу керек. Cондай-ақ шешімге міндетті түрде функцияның негізгі периоды тіркеліп жазылады. 4. Кез келген тригонометриялық теңсіздіктің шешімін жазғанда кіші бұрыштың шамасынан үлкен бұрыштың шамасына қарай болуы міндетті.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2021
846
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Тригонометриялық теңсіздіктер

Мектеп: Ш.Смаханұлы атындағы гимназия

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Б.Т.Орымбаева

Сынып: 10

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Тригонометриялық теңсіздіктерді шешу (Жаңа тақырып).

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

Оқушылар:

10.2.3.17 қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шешеді;

Сабақтың мақсаты

  • Оқушыларды қарапайым тригонометриялық теңсіздіктермен таныстыру.

  • Қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шығаруды үйрету.

Бағалау критерийлері

Оқушылар:

  • Қарапайым тригонометриялық теңсіздіктерді шығаруды біледі;

  • Теңсіздіктерге қарапайым түрлендірулер жасайды.

АКТ қолдану

дағдылары

Интербелсенді тақтаны қолдану

Бастапқы білім

Тригонометриялық теңдеулер, тригонометриялың негізгі формулалары, тригонометриялық мәндер кесетсі, кері тригонометриялық функция


Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңі

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы

2 мин

Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу.

Сыныпта жағымды психологиялық ахаул тудыру.



Мәселелік сұрақ

4 мин

Берілген теңдеуді шешіңіз:

аралықты қанағаттандыратын жауаптарды көрсетіңіз.


Теңсіздікті шешіңіз:

Берілген есепті шығару үшін қандай білімдеріңізді қолдандыңыздар?

Талқылау.

Бір-бірін тексеруф,

Презентация.




Слайд 1

Тақырып пен сабақ мақсатын тұжырымдау

1 мин

Оқушылар сабақ тақырыбы мен оның мақсатын тұжырымдайды.

- Орындаған тапсырма мен бейне материал бойынша сабағымыздың зерттеу пәні не болады деп ойлайсыздар?

Презентация.

Слайд 2-3

Топтық жұмыс

10 мин

.



Берілген шарттарды пайдалана отырып әр топ сәйкес функцияның графигіне зерттеу жүргізеді.


Жасалатын қадам реті:

1. Ортаға сәйкес тригонометриялық функция графигі мен бірлік шеңберді салу

2. Фломастермен немесе түрлі түсті қарындашпен үш жағдайға қатысты берілген теңсіздіктің шешімін белгілеу.

3. Теңсіздіктің жалпы шешімін шығарып алу.


Қажет болған жағдайда мұғалім түзетулер жасайды.

Қосымша 1



Дәптерлеріне түртпе жасайды, қызықтырған сұрақтарды қояды. Кестені толтырады.


Теңсіздік

Түрлі жағдайлар

Жауаптар

берілген кестені толтыру.

Қосымша 2

Бекіту.

10 мин



1.. Шешу жолдарын талқылайды (өз жауаптарын басқалармен жауаптарымен салыстырады), анализ жасайды, қажет болған жағдайда өз шешімдерін толықтырады.


1

2 .

3 .

4.

5 .

6.

Оқушыларға тапсырма:

:

  1. a)

b)

c)

2. a)

b)

c)

3. a)

b)

c)

Деңгейіне байланысты сараланған тапсырмалар:

Answers:

  1. a)

b)

c)

2. a)

b)

c)

3. a)

b)

c)

Жетістік критерийлері:

- Тригонометриялық бұрыштың мәнін біледі;

- Кері тригонометриялық функцияның мәнін анықтай алады, оң және теріс мәндер үшін;

- Түрлендәрулер мен есептеулерді дұрыс орындайды;

- Теңдеу немесе теңсіздіктің шешімі дұрыс анықталған.

Қосымша 3-4

Рефлексия

2 мин


Оқушылар келесі сөйлемдерді толықтырады:

  • Бүгін мен ...................................................................білдім.

  • .................................................................... қызықты болды.

  • ................................................................ қиындық туғызды.

  • Мен ............................................. тапсырмаларды түсіндім.

  • Енді мен ........................................................жасай аламын.

  • Сабақ менің өмірім үшін ............................................ берді.

Қосымша 5


Үй жұмысы

3.65-3.67

  1. Бірлік шеңберде қай теңсіздіктің шешімі көрсетілген?Shape1

Қосымша 6



Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Саралау күрделендірілген есептер арқылы жүзеге асырылады.


Сабақ барысында өзін-өзі тексеру және бір-бірін тексеру жүреді


Денсаулықты нығайту технологиялары

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Оқу мақсаттары нақты және қол жетімді болды. Барлық оқушылар оқу мақсаттарына жетті. Саралау дұрыс жүзеге асырылды. Time management ұсталынды. Жоспардан ауытқулар болған жоқ.



Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!