Материалдар / Тригонометриялық тепе-теңдікті дәлелдеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Тригонометриялық тепе-теңдікті дәлелдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
Турбо Паскальда графикалық бейнелерді салу үшін стандартты кітапханалық Graph модуліарналған. Ол әр түрлі адаптерлі дисплейлерде графикалық режимдерді толығымен басқарудықамтамасыз ететін программалардың кітапханасы. Ал Crt модулі экранға ақпарттарды шығаруды, пернетақтадан берілгендерді енгізуді, сол сияқты терезелермен жұмыс істеуді, дыбыстық сигналдармен түрлі-түсті текстік жолдарды экранға шығаруды қамтамасыз етеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2019
718
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ№Мектеп: Махамбет ЖОББ «мектеп-балабақша» кешені
Күні: Сынып: 9Мұғалімнің аты-жөні: Ибрагимов Н.Е. Қатысқан оқушы саны: Қатыспаған оқушы саны:
Сабақтың тақырыбыКез келген бұрыштың тригонометриялық функциялары

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

Кез келген бұрыштың тригонометриялық функциялары бойынша алған білімдерін жинақтай отырып, есеп шығаруда формулалар мен кестені тиімді пайдалану дағдыларын қалыптастыру.

Сабақтың мақсаттарыБарлық оқушылар: Бұрыштың градустық және радиандық өлшемдерін таба аладыОқушылардың басым бөлігі: тригонометриялық функцияларға анықтама бере алады, олардың мәнін түсінеді.Кейбір оқушылар: Геометрияда берілген анықтамамен салыстыру.Бірлік дөңгелекте тригонометриялық функциялардың мәндерін таба білуге үйрету.
Жетістік критерийлеріОқушылар осы тақырып бойынша білу, түсіну, талдау, қолдану, анализ, синтез ойлау дағдыларын қалыптастыруы тиіс.
Тілдік мақсатОсы тақырыпқа қатысты терминдерді үш тілде меңгереді, қазақ, орыс, ағылшын тіліндегі әдебиеттердегі материалдарды меңгере алады. Ол үшін мынадай сөздіктер қолданамын.

Құндылықтарды дамытуӘділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеттерін дамыту
Пәнаралық байланысГеометрия, тұрмыста қолдана алу
АКТ қолдану дағдыларыИнтерактивті тақста, интернет ресурстары (сайттар, видеолар, есептер), таратпа материалдар, көрнекі-демонстрациялық құралдар, фигуралар
Бастапқы білімОқушыларға тригонометриялық функциялардың қасиеттерін, ширектерді қолдану арқылы бұрыштардың ширектердегі таңбаларын анықтай білуге үйрету;
Сабақ барысы
Сабақтың кезеңдеріСабақта орындалатын іс-әрекеттерОқыту ресурстары
Басы5 минутІ.Ұйымдастыру сәті:ІІ.Үй жұмысын тексеру:Математикалық логикалық есептер арқылы «Миға шабуыл»Оқулық https://www.google.kz



















Негізгі бөлім Тақырыпты ашу7 минут























ІІІ.Қайталау сұрақтары:1.Бұрыштардың қандай өлшем бірліктері бар? 2.Бір радиандық бұрыш дегеніміз не? 3.Жарты шеңбер мен толық шеңбер қандай градустық және радиандық шамалармен өлшенеді? 4.Бұрыштың градустық өлшемін радианға және радиандық өлшемін градусқа айналдыратын формулалар. 5.Бұрыштың синусы, косинусы, тангенсі, котангенсінің анықтамасы.

IV. Кестені толтыру:





Оқулық әдістемелік нұсқау









Топпен жұмыс13 минут







V. Өзіндік жұмыс

І топ ІІ топ 1 тапсырма:

VI. Кроссворд шешу:көп нүктелердің орнына тиісті сөздерді тауып жазу арқылы кроссвордтың шешімін табу:1.Кезкелген бұрыштың косинусы ....ке тәуелді.2.Нүкте ординатасының ( У ) радиусқа қатнасы .... деп аталады.3.Нүкте абсциссасының (Х) радиусқа қатнасы ..... дп аталады.4.Нүкте абсциссасының ординатаға қатнасы .... деп аталады.5.Нүкте ординатасының абсциссаға қатнасы .... деп аталады6.Кезкелген бұрыштың синусы ..... ке тәуелді.7.Бұрыштың ...иандық өлшемі.

Оқулық дидактикалық материал



































Жұппен жұмыс10 минутVII. Сабақты бекіту: Тест тапсырмаларын орындау Функциялардың графиктері бойынша қасиеттерін салыстыруОқулықпен жұмысОқулық әдістемелік нұсқау

Соңы5 минутVІ. Сабақты қорытындылау:РефлексияНе білдік? Не үйрендік? Нені білгім келеді? деген сұрақтарға жауап алу. Маған сабақ ұнады. Тақырыпты меңгердім.Тақырыпты түсіндім, бірақ есептеген кезде қиналамын.Сабақ маған түсініксіз.VІІ. Үйге тапсырма: Оқулық https://www.google.kz

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету жұмыстары.

Тапсырманы толық дұрыс орындаған оқушыларды марапаттауНұсқаулықпен жүргізіледі.
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!