Сабақтың тақырыбы:
Түбір мен қосымша
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
Базарбаева
А
Күні:
25.01.24ж.
|
СЫНЫП:
2
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
2.1.2.1 - мәтіннің тақырыбы
мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын
болжау
|
Сабақ нәтижесі:
|
Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды
орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс
жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
|
Бағалау критерийі
|
Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ
барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара
алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топтық тапсырмалар, кері
байланыс, слайдтар .
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру,
ойын,
|
Сабақтың жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Педагогтың іс
-әрекеті
|
Оқушының
әрекеті
|
бағалау
|
ресурстар
|
Басталуы
минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Балалармен сәлемдесу .
Өткен сабақты
пысықтау «Сәттілік
дөңгелегі»әдісі
-
Сөз
құрамы неден тұрады?
-
Түбір дегеніміз не?
-
Қосымша дегеніміз
не?
-
Палуандар сөзінің түбірін
тап?
-
Спортшы сөзінің түбірі мен
қосымшасын тап?
-
Түбірдің белгісін кім көрсете
алады?
Жарайсыңдар ,балалар ендеше
бүгінгі сабағымызда да Түбір мен қосымшаны ажырататын
боласыңдар.Тақырыбы бойынша өлең мазмұнын болжайтын боламыз
боламыз.
-Балалар қазір жылдың қай
мезгілі?
-Қандай қысқы ойын түрлерін
білесіңдер?
Ендеше барлығымыз оқулыққа
назар аударайық
|
сәлемдеседі
сұрақтарға жауап
береді
Оқулыққа назар
аударады
|
«Қар қиыршығы»
әдісі
Әрбір сұраққа жауап берген
оқушы қар қиыршығымен бағаланып
отырады.
|
Слайд,оқулық
|
Жаңа білім
|
44-жаттығу. Сурет бойынша
әңгіме құрастыр.
-Суреттегі қысқы ойын
түрлерінің қайсысы саған
ұнайды?/Мәнерлеп сырғанау,шаңғымен
сырғанау,шанамен сырғанау/
Балалар,мәнерлеп
сырғанау-тепе-теңдікті сақтай білуге баулыса,шаңғы тебу бұлшықетті
нығайтады.Ал шанамен сырғанау бәрінен көңілді
болады.
45-жаттығу
Тақырыбына қарап өлең мазмұнын
болжап айт.Қарамен жазылған сөздердің түбірі мен қосымшасын табу.
«Шынығу»
Демек бұл спортпен айналысуға
байланысты өлең болса керек.
1.Жеке
оқыту
2.Тізбектей оқыту
.
Төлен+ге, қар+мен,
бала+қай
|
Сурет бойынша
жұмыс
тыңдайды
Өлеңді тізбектей
оқиды.
Қарамен жазылған сөздердің
түбірі мен қосымшасын ажыратады
|
«Қар
қиыршығы»
Әдісі
«Қар
қиыршығы»
әдісі
|
|
Ортасы
Сергіту сәті
|
Дәптермен
жұмыс
46-жаттығу.Көп нүктенің орнына
керекті сөзді қойып ,өлеңді көшіріп
жаз.
-Аяқ ,қайда
апарасың?
-Жарысқа
-Ақыл қайда
апарасың?
-Ғарышқа
Сергіту сәті: Ойын «Стакан
«
Шарты : Бір бала түбір сөз
айтаып стаканды қаламмен келесі балаға береді.Келесі бала қосымша
жалғайды.стакан осылай ауысып
отырады.
Топтық
жұмыс :
1-топ .Сәйкестендіру
тапсырмасы.Түбірі мен қосымшасын
табу
Түбір
|
Қосымша
|
тау
|
дей
|
теңіз
|
лар
|
су
|
дер
|
үлкен
|
шы
|
2-топ:Түбір мен қосымшаны
ажырат./бұлттағы тапсырмалар/Бір сөзге сөйлем құрап
жазу
-
Қыста, ағаштар, шанамен,
қардан, қаламмен доппен,
спортшы.
3-топ .Торкөздің ішіндегі
әріптерден сөз құрастыру
1.шаңғы,қайық,бәйге,жарыс
|
Дәптерге
жазады.
Ойын
ойнайды.
Топтық тапсырмалар
орындайды
|
«Қар
қиыршығы»
әдісі
|
|
Аяқталуы
Сабақты бекіту
|
Жеке
жұмыс
Сөздер
|
Түбір сөз
|
Қосымша
|
Қыстық
|
Қыс
|
тық
|
Биші
|
би
|
-ші
|
Гүлдер
|
гүл
|
-дер
|
Балалардың жинаған ұпайларын
санау
«Бас бармақ»
әдісі
|
Жұптық жұмысты
орындайды
|
«Қар
қиыршығы»
әдісі
|
|
Бағалау
Кері байланыс
|
Жинаған ұпайларын
санау
Бүгінгі сабаққа кері байланыс
береді.
|
|
Жинаған қар
қиыршықтары
|
Үйге тапсырма:
№48.24-бетте.
|