Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бөлім
“Дені саудың – жаны
сау”
Пәні:
Қазақ
тілі
Күні:
29.01.24ж
Педагогтіңаты-жөні:
Ш.Т.Жунусова
Сынып:2г
Қатысқандар саны: 23
Қатыспағандар саны:1
Сабақтыңтақырыбы
Түбір мен
қосымша.
Оқу
бағдарлама
сынасәйкес оқыту
мақсаттары
2.1.2.1 - мәтіннің
тақырыбы мен тірек сөздердің негізінде мәтіннің мазмұнын
болжау
2.4.2.1 – мұғалімнің
көмегімен түбір мен қосымшаны
ажырату
Сабақтың
мақсаты
Сөздердің түбірі мен
қосымшасын ажырату
Оқушылардың оқу,жазу
сауаттылықтарын қалыптастыра отырып сөздік қорларын
дамыту
Құндылық
Денсаулықты
қадірлеуге,салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және
эмоционалды тұрақтылыққа
баулу
Сабақ
барысы
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтіңәрекеті
Оқушыныңәрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтыңбасы
(3мин)
Ұйымдастыру
кезеңі:
Психологиялық ахуал
орнату.
Топқа
бөліну
«Фонарик»
әдісі
1-топ
Түбір
2-топ
Қосымша
3- топ
Жұрнақ
4-топ
Жалғау
Өткенді
пысықтау
«Айналмалы шеңбер»
әдісі
Сөз дегеніміз
не?
-Антоним дегеніміз
не?
-Синоним дегеніміз
не?
-Омоним дегеніміз
не?
-Антонимге мысал
келтір
Оқушылар сабаққа назар
аударады.
Топқа
бөлінеді
сұрақтарға жауап
береді
ДескрипторСұрақтарға жауап
береді-1б
Сабақтың ортасы
(5мин)
10
мин
Жаңа
сабақ
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатын хабарлау
Түбір мен қосымшаны
ажыратасың
Бейнеролик
көрсету
Көркем жазу
минуты
Ескекті Есен
,Естен еседі,
Ескекшілер
Есен,Естен ескекті
еседі
44-тапсырма
Ұжымдық жұмыс
«Артығын тап »
әдісі
Суреттер бойынша
әңгіме құрастыр
Талқылау
сұрақтары
1Қандай қысқы ойын
түрлерін білесің?
2Саған қысқы ойындардың
қайсысы ұнайды?
Суретпен жұмыс
жасайды
ребус
шешеді
Сөздікпен жұмыс
жасайды
Көркем
жазады
Ұжым болып тапсырма
орындайды
Артығын
табады
1.бірінші суретке сөйлем
құрастырады
2.екінші суретке сөйлем
құрастырады
3.үшінші суретке сөйлем
құрастырады
Дескриптор:
Ребус шешеді -1б
Дескриптор:
-артығын
табады-1б
-бірінші суретке сөйлем
құрастырады(1б)
-екінші суретке сөйлем
құрастырады(1б)
-үшінші суретке сөйлем
құрастырады(1б)
Таратпа
қаламсап
8 мин
Сергіту
сәті
Топтық
жұмыс
«Көгершіннен хат »
әдісі
45-
тапсырма
Оқулықпен
жұмыс
1топ
Тақырыбына қарап, өлең
мазмұнын болжап айт.
Өлеңді
оқиды
2-топ
Қарамен жазылған
сөздердің түбір мен қосымшасын
ажырат.
1.Түбір сөздерде мағына бар
ма?
2.Қосымшада
ше?
3-топ
Қарамен жазылған сөзге сөйлем
құрайды
4-топ
«Топтастыру»
әдісі
Дене шынығу үшін не істеу
керек?
Жұптық
жұмыс
«Жұмыртқа жару »
әдісі
арқылы берілген сөздің түбі
мен қосымшасын анықтайды. Сөйлем
құрайды
1.тақырыбына қарап, өлең
мазмұнын болжап айтады
2.бірінші сөздің түбірі
мен қосымшасын ажыратады
338тг - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз