Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Түбір мен қосымша Спорт жарысына қатысамын
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымшаПайдалы
Мұғалімнің аты-жөні:Күні: 19.01.2018ж
СЫНЫП: 2
Қатысқан оқушылар саны:
Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
2.1.4.1-тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
Сабақ нәтижесі:
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап бередіОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Ұйымдастыру бөлімі Таза тақта әдісін қолдануСөздерге тиісті қосымшаны жалғаБалық оқу жалын от бала жауын жау жүрек шыды тың ның лық тің дәптерге жазамыз қатесіз көшір, әдемі жазТопқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.
Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!
Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.№38. Өлеңді түсініп оқы. Пайдалы. «Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)
Өлең неліктен «Пайдалы» деп аталатынын дәлелде.
Өлеңнің мазмұнына қарама-қарсы пікір айтып көр.
Қарамен берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат.
Оқулық,мәтіндер.
Ортасы 10 минут
ҚолдануОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.№39. Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып, мәтінді көшіріп жаз.№40. Бұлттардағы буындар мен сөздерден жұмбақ құрап жаз. Шешуін тап.жүзгіш-плавец-swimmer
Оқулық
Сергіту сәті2 минут
«Қыдырып қайтайық!» би билеу
Оқушылар би билеп сергіп қалады.
Аяқталуы Сабақты бекіту10 минут
Ой қорыту №41. Өздік жұмысы.БББ кестесі
Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады.
Кері байланыс
5 минут
«Білім қоржыны» кері байланыс
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.
Үйге тапсырма: №42. 20-бетте
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз