Материалдар / Түбір мен қосымша Спорт жарысына қатысамын
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Түбір мен қосымша Спорт жарысына қатысамын

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2018
802
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Түбір мен қосымшаПайдалыМұғалімнің аты-жөні:Күні: 19.01.2018ж
СЫНЫП: 2

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.4.1-тірек сөздерді қатыстыра отырып, берілген тақырып бойынша әңгіме құрау
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап бередіОқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Өткен бөлімТүбір мен қосымша
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланысДене шынықтыру
Сабақтың жоспары
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :ресурстар
Басталуы5 минутҰйымдастыру бөлімі Таза тақта әдісін қолдануСөздерге тиісті қосымшаны жалғаБалық оқу жалын от бала жауын жау жүрек шыды тың ның лық тің дәптерге жазамыз қатесіз көшір, әдемі жазТопқа бөлемін : «Билеттер арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды кассадан билеттер алып, 1,2,3 вагондарға бөлініп отрады.

Сынып реттілігін қадағалау. Оқушыларды түгелдеу. Оқу құралдарын байқау. Бір-бірімізді тыңдаймыз десек 1 рет қол шапалақтаймыз!Ұйымшыл боламыз десек 2 рет Белсенділік танытамыз десек 3 рет шапалақтаймыз!














1-топ:«Бақыт» вагоны2-топ:«Сүйіспеншілік» вагоны3-топ:«Жарқын өмір» вагоны

Жаңа білім8минут







Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.№38. Өлеңді түсініп оқы. Пайдалы. «Жариялау» әдісі(Әрбір топ берілген сұрақ бойынша өз позициясын жариялау керек. Бұл үшін топ ішінен спикер берілген уақыт ішінде (5 мину) басқа қатысушылар алдында сөйлеп, топ ұстанымын жеткізеді.)
  • Өлең неліктен «Пайдалы» деп аталатынын дәлелде.
  • Өлеңнің мазмұнына қарама-қарсы пікір айтып көр.
  • Қарамен берілген сөздердің түбірі мен қосымшасын ажырат.
















  • Оқулық,мәтіндер.
    Ортасы 10 минут





    ҚолдануОқулықта берілген тапсырмаларды орындау.№39. Көп нүктенің орнына тиісті қосымшаларды қойып, мәтінді көшіріп жаз.№40. Бұлттардағы буындар мен сөздерден жұмбақ құрап жаз. Шешуін тап.жүзгіш-плавец-swimmerОқулық
    Сергіту сәті2 минут«Қыдырып қайтайық!» би билеу

    Оқушылар би билеп сергіп қалады.
    Аяқталуы Сабақты бекіту10 минутОй қорыту №41. Өздік жұмысы.БББ кестесі



    Таақырып бойынша түйген білімдерін жазады.
    Кері байланыс

    5 минут



















    «Білім қоржыны» кері байланыс

    Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, қоржындарға жабыстырады.
    Үйге тапсырма: №42. 20-бетте



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!