Материалдар / Түбірмен қосымша
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Түбірмен қосымша

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2018
451
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:Түбір мен қосымшаСпорт жарысына қатысамынМектеп:М.Қаналиев атындағы ЖЖБ
Күні:22.01.2018жМұғалімнің есімі:Г.С Сагынгалиева

СЫНЫП: 2Қатысқандар саны: Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқумақсаты 2.2.3.1-мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.


  • Оқушылардың басым бөлігі:


  • Өз көз қарасын білдіре алады


  • Кейбір оқушылар:Жұмыстарын топта жариялайды


  • Алдыңғы білімТүбір мен қосымша
    Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
    Пәнаралық байланысДене шынықтыру, әдебиет
    ЖоспарланғануақытЖоспарРесурстар
    Басталуы 5 минут













































    Ұйымдастыру бөлімі«Таңда, таста» әдісімен өткен сабақты қайталап аламызСөз құрамына талдауға арналған тапсырмаларды орындайдыЖүзгіш, ананың, ұщқыш, ұстаздың, қолғап, терезелер, сулы

    Топқа бөлу 2 минут

    Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Көрші»Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.Нұсқаулық:Көршіңді оң жақтан құшақта,Көршіңді сол жақтан құшақта.Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,Бүгінгі тренинг барысы,Біз үлкен отбасы.


    «Таңда,таста»әдісі





    Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.











    (Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)
    Ортасы 10 минут













































    8
    Білу және түсіну 10 минутСпорт жарысына қатысамынҚандай спорт жарыстарын суреттен көріп тұрсыңдарБұл жарыстар туралы не білесіңдер өз ойларымен бөлісОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дәптермен жұмыс.№47. Өлеңді көшіріп жаз.Су сергітер денеңді,Онымен дос болғайсың.Судан кейін сен ендіІсіңді оңай жалғайсың.№48. Өлеңді жаттап ал.І топқа І бөлімІІ топқа ІІ бөлім
  • Өлең саған ұнай ма?
  • Топ жеңіске жеткенде қандай сезімде болдың?
  • Топ жеңіске жету үшін қандай болу керек?
  • Топ жеңіліп қалған жағдайда не істеу керек?
  • Қолдану 8 минут Постер жасату.Жалпыға арналған тапсырма:Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.№49 Жеке жұмыс кім есте шапшаң сақтай алады екен?50,51. Топтарда орындау.




    «Кейс-стади» әдісі

    Білгенін болжайды,талдайды



























    Намысшыл, белсенді



    Мұңаймау керек,алға ұмтылу керек, қолымнан келеді деп, жеңіске жету керек



    Постер жасату.Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. Футбол ойыны туралы өз ойыңмен бөліс
    Сергіту сәті 2 минутСергіту сәті «Қыдырып қайтайық»













    Видеожазбадағы би
    Аяқталуы 10минут























    5 минут кері байланыс
    Синтез«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісіОқушыларға жасырын сұрақтар жазылған карточкалар беріледі. Кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.







    «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі





















    Жетістік сатысы арқылы бағалайды
    Үйге тапсырма: дәптермен жұмыс.



    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!