Материалдар / Түбірмен қосымша
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Түбірмен қосымша

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2018
524
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

САБАҚ:

Түбір мен қосымша

Спорт жарысына қатысамын

Мектеп:М.Қаналиев атындағы ЖЖБ

Күні:22.01.2018ж

Мұғалімнің есімі:Г.С Сагынгалиева


СЫНЫП: 2

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

2.2.3.1-мәтін мазмұнын анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру және жауап беру

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Өз көз қарасын білдіре алады

Кейбір оқушылар:Жұмыстарын топта жариялайды

Алдыңғы білім

Түбір мен қосымша

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Дене шынықтыру, әдебиет

Жоспарланған

уақыт

Жоспар

Ресурстар

Басталуы 5 минут
























Ұйымдастыру бөлімі

«Таңда, таста» әдісімен өткен сабақты қайталап аламыз

Сөз құрамына талдауға арналған тапсырмаларды орындайды

Жүзгіш, ананың, ұщқыш, ұстаздың, қолғап, терезелер, сулы


Топқа бөлу 2 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Көрші»

Мақсаты: әрбір қатысушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезінуі, бір-біріне жылылық сыйлау.

Нұсқаулық:

Көршіңді оң жақтан құшақта,

Көршіңді сол жақтан құшақта.

Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

Бүгінгі тренинг барысы,

Біз үлкен отбасы.


«Таңда,таста»

әдісі




Жіпте жайылған фотосреттерді алып, түріне сай топтарға бөлінеді.







(Көршілер қимыл – қозғалыстар арқылы жаттығуды жасайды)

Ортасы 10 минут
























8

Білу және түсіну 10 минут

Спорт жарысына қатысамын

Қандай спорт жарыстарын суреттен көріп тұрсыңдар

Бұл жарыстар туралы не білесіңдер өз ойларымен бөліс

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Дәптермен жұмыс.

47. Өлеңді көшіріп жаз.

Су сергітер денеңді,

Онымен дос болғайсың.

Судан кейін сен енді

Ісіңді оңай жалғайсың.

48. Өлеңді жаттап ал.

І топқа І бөлім

ІІ топқа ІІ бөлім

  • Өлең саған ұнай ма?

  • Топ жеңіске жеткенде қандай сезімде болдың?

  • Топ жеңіске жету үшін қандай болу керек?

  • Топ жеңіліп қалған жағдайда не істеу керек?

Қолдану 8 минут Постер жасату.

Жалпыға арналған тапсырма:

Оқушылар жаңа білімге сай оқулықты қолдана отырып өз түсінгендерін постерге түсіреді.

49 Жеке жұмыс кім есте шапшаң сақтай алады екен?

50,51. Топтарда орындау.



«Кейс-стади» әдісі


Білгенін болжайды,талдайды















Намысшыл, белсенді



Мұңаймау керек,алға ұмтылу керек, қолымнан келеді деп, жеңіске жету керек



Постер жасату.

Оқушылар өз ойларын постерге жазып оқып береді. Футбол ойыны туралы өз ойыңмен бөліс

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»








Видео

жазбадағы би

Аяқталуы 10минут













5 минут кері байланыс

Синтез

«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

Оқушыларға жасырын сұрақтар жазылған карточкалар беріледі. Кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.





«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі












Жетістік сатысы арқылы бағалайды

Үйге тапсырма: дәптермен жұмыс.




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!